Anbefalte innlegg

1500,- er ikke så ille… Sender nok en mail å hører, ikke at det er så viktig å få bilen bremset, bare for morro skyld…

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få høre hva de tar for dynopacken når du får svar..

VACN rabatt hos bjørnstad bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ifra tidligere mail: Hei

Prisen er 2000 inkl mva

Mvh. Egil / ES Tuning AS Tempeveien 31 7037 Trondheim, Norway Tlf +47 92031818

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bruker man egentlig de tre skjellene på toalettet?

Akkurat sett Demolition Man igjen... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om ES skal ha åpen dag fremmover? For 2-3 år siden hadde de åpen dag og tilbud på benking, og en kompis benka sin S4 2.7 Bit å betalte 1000,- :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Bjørnstad bil:

Effektmåling 2wd biler med utskrift: 1.200,- + mva.

Effektmåling 4wd biler med utskrift: 1.600,- + mva.

Arbeid med Dynapack pr.time: 980,- + mva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wtf skjer her nå? : eek :

Jeg døde av latter, tatt helt ut av kontekst det bildet som Jarl la ut når du bare skal inn på forumet å lese liksom :P

Husker du ikke filmen Demolition Man fra 90-tallet en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om at felgen min lak i delinga på den. altså i sømmen der de tre delene skrus sammen.

Så snakka han om ei pakning eller noe, fins det å få kjøpt eller holder det med mætt av sikaflex?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg døde av latter, tatt helt ut av kontekst det bildet som Jarl la ut når du bare skal inn på forumet å lese liksom :P

Husker du ikke filmen Demolition Man fra 90-tallet en gang?

Jo'a, husker det. Men den "bruksanvisninga" var litt for graphic! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo'a, husker det. Men den "bruksanvisninga" var litt for graphic! :D

Hahahahahaha ja! Sykt morsomt…

Ingen logikk i filmen egentlig, ikke lov å banne men du kan drite i kjeften på en levende skapning : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe info om den relativt nye Saaben som står utenfor AutoEx på Leangen, kupeen er helt stappa med sånne isopor-kuler for frakt ser det ut som :P

Om det er stealth marketing fungerer det iallefall, mange som prater om det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om at felgen min lak i delinga på den. altså i sømmen der de tre delene skrus sammen.

Så snakka han om ei pakning eller noe, fins det å få kjøpt eller holder det med mætt av sikaflex?

Bruk sika, og bruk et visa-kort eller noe sånt (Ikke et visa som er i bruk) til å smøre fugen jevn og fin. :)

Edit:

Sånn så det ut på BBS felgene mine

IMG_0910.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Nån som har mulighet å slit av dekket førr meg da? I neste uka en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber på båt og derfor står bilen i garasjen en måned i slengen. Når godbilen taes ut så kjenner jeg at dekkene har blitt ovale av å stå så lenge. Det bruker å gå seg til etterhvert, men likevel irriterende. Noen som har tips for å unngå dette? Har tenkt på å sette bilen på bukker, men det blir jo litt arbeid hver gang, ikke er det plass i garasjen heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, du kan jo sprengfylle de med luft :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber på båt og derfor står bilen i garasjen en måned i slengen. Når godbilen taes ut så kjenner jeg at dekkene har blitt ovale av å stå så lenge. Det bruker å gå seg til etterhvert, men likevel irriterende. Noen som har tips for å unngå dette? Har tenkt på å sette bilen på bukker, men det blir jo litt arbeid hver gang, ikke er det plass i garasjen heller.
Hei Adrian. Hvilke dekk har du? Jobber på båt selv, og da er bilen parkert i garage 5 uker av gangen men sliter ikke med ovale dekk alltså. Verkern på A6'n jeg hadde eller nåværende S6 C4, og begge de 2 typene er jo tyngre enn din RS2..:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Adrian. Hvilke dekk har du? Jobber på båt selv, og da er bilen parkert i garage 5 uker av gangen men sliter ikke med ovale dekk alltså. Verkern på A6'n jeg hadde eller nåværende S6 C4, og begge de 2 typene er jo tyngre enn din RS2..:o

Har kinadekk av en eller annnen sort. Har ikke hatt dette problemet på andre biler før. Det kan jo være at det er felgene som er ovale, og at jeg bare venner meg til det etterhvert? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kinadekk av en eller annnen sort. Har ikke hatt dette problemet på andre biler før. Det kan jo være at det er felgene som er ovale, og at jeg bare venner meg til det etterhvert? :P

Jeg og kjører med "kinadekk" og det er nok at bilen står parkert i ett døgn så er dekka ovale. Har 19" felger, så kan jo være at det gjør det litt verre og. Jeg har heller ikke hatt dette problemet før, har kun hatt dunlop og andre kvalitetsmerker på felg da. Så er sikkert at det er jalladekka som har skylda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører idag med 215/40/17 Falken dekk og sliter ikke med det problemet iallefall. Dette er kun en midlertidig dekkdim, da jeg skal skaffe nye dekk til neste sesong..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører idag med 215/40/17 Falken dekk og sliter ikke med det problemet iallefall. Dette er kun en midlertidig dekkdim, da jeg skal skaffe nye dekk til neste sesong..

Falken er ikke Kina-dekk og har ingen grunn til å oppføre seg sånn.. har kina-dekk selv og opplever det samme. Gir seg fort men har aldri opplevd det før med kvalitsdekk. Skal av bilen snart heldigvis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.