#76 Skrevet Oktober 6, 2011 Tar ein tlf til grønn etat i morgo eg og høyre litt meir kan dei vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Oktober 6, 2011 (endret) i vindharpeveien er det ferdig bygg rundt der eg meiner. tenkte på denne i bakgrunnen http://maps.google.com/maps?q=vindharpen&hl=en&ll=60.299115,5.309666&spn=0.000001,0.0012&sll=41.890062,12.492549&sspn=0.002762,0.004801&vpsrc=6&hq=vindharpen&radius=15000&t=h&z=20&layer=c&cbll=60.299115,5.309666&panoid=yA1Q0oh70_zWEwcykOeR-Q&cbp=12,24.34,,0,8.75 ute med tollboden er og vel ein ok plass. får vel med ulriken og fløyen eller bergenhus festning i bakgrunnen. koengen hadde og vel vert noko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Oktober 6, 2011 Tar ein tlf til grønn etat i morgo eg og høyre litt meir kan dei vil ha Spør da etter Rakel Aass Hun som er saksbehandler her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Oktober 6, 2011 En annen ting eg lurer på. Har lokallaget ett organisasjonsnummer? Vet du dette Ole Jørgen? http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=982432936 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 6, 2011 http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=982432936 Takk takk Kristoffer Tenkte meg at hele klubben har ett felles. Men eg lurte egentlig på om lokallaget hadde ett eget.. Tror de fleste lokallagene har egne regnskap så da følger det ofte med ett eget organsisasjonsnr Er for fremtidig bruk dersom vi skal søke på andre lignende tilstelninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 6, 2011 Der var det ja, var denne siden jeg ble henvist til av medlemservice Sendte deg en link på facebook også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 7, 2011 Jeg er med! Haha, har fulgt med her siden tråden startet uten å heve stemmen:p Kom på det nå når deltagerlisten i første post ble oppdatert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 7, 2011 Eg kjem! men kan gjerne parkere uttafor område 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 7, 2011 Eg kjem! men kan gjerne parkere uttafor område Redd for å vise bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 7, 2011 Eg kjem! men kan gjerne parkere uttafor område Du er notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 7, 2011 Prøvte å ringa da grønna kontoert i dag, men ho som hadde saken va ikkje til stede. So ho skulle få beskjed om å ringa meg på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 7, 2011 Ronny jobber på BMV, så kan kan sikkert fikse noe om den er ledig, hvis ikke så kan han sikkert bakke ut supply båten som evt ligger i veien:P No problem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg er rimelig fersk i klubben men jeg vil gjerne prøve å få med meg dette jeg også Mvh Andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 8, 2011 supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg er med!Haha, har fulgt med her siden tråden startet uten å heve stemmen:p Kom på det nå når deltagerlisten i første post ble oppdatert! Hehe, så ikke posten din før nå heller Du er notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg er rimelig fersk i klubben men jeg vil gjerne prøve å få med meg dette jeg også Mvh Andre Velkommen til klubben Og kjempeflott at du blir med du er notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 8, 2011 Takker! Jeg bare slenger ut et forslag her, ville det være intressant å ta bilde fra luften? Har kontakter på helikopter Det eneste er at det er litt restriksjoner på hvor lavt helikopteret kan fly over sentrum, men dette finnes det også dispensasjoner for. Samt kommer det litt an på hvor bra kamera/linser man har Mvh André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 8, 2011 Takker! Jeg bare slenger ut et forslag her, ville det være intressant å ta bilde fra luften? Har kontakter på helikopter Det eneste er at det er litt restriksjoner på hvor lavt helikopteret kan fly over sentrum, men dette finnes det også dispensasjoner for. Samt kommer det litt an på hvor bra kamera/linser man har Mvh André Dette høres jo veldig interresant ut Snakk med Sindre.. Han har nevnt dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 8, 2011 Dette hørtes flott ut. Kan signe meg opp på listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 8, 2011 Hei, eg er gjerne med:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Oktober 9, 2011 (endret) Dette hørtes flott ut. Kan signe meg opp på listen Hei, eg er gjerne med:-) Flott Dere er notert. Kanonbra oppmøte 26 stk så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 9, 2011 Stiller..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Oktober 9, 2011 Takker! Jeg bare slenger ut et forslag her, ville det være intressant å ta bilde fra luften? Har kontakter på helikopter Det eneste er at det er litt restriksjoner på hvor lavt helikopteret kan fly over sentrum, men dette finnes det også dispensasjoner for. Samt kommer det litt an på hvor bra kamera/linser man har Mvh André Det høres veldig kult ut, hva ville noe sånt kostet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Oktober 9, 2011 Fikk pm fra Andre nå. Helikopter vil koste 3400 for 20 minutter og helikopter har base i Sandviken så sånn sett får vi god utnyttelse av tiden. Det er begrensinger på hvor lavt en kan fly, uten at jeg vet hvor lavt. Jeg har dog 200mm i fullformatobjektiv så burde vell klare å dekke opptil større avstander. Så, hva sier folket? Hvis alle hiver inn noen hundrelapper ekstra er vi vell ikke så langt unna. Det er dere som bestemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Oktober 9, 2011 Fikk pm fra Andre nå.Helikopter vil koste 3400 for 20 minutter og helikopter har base i Sandviken så sånn sett får vi god utnyttelse av tiden. Det er begrensinger på hvor lavt en kan fly, uten at jeg vet hvor lavt. Jeg har dog 200mm i fullformatobjektiv så burde vell klare å dekke opptil større avstander. Så, hva sier folket? Hvis alle hiver inn noen hundrelapper ekstra er vi vell ikke så langt unna. Det er dere som bestemmer Hmm ok.. For den prisen så tror eg at eg skal sjekke med en helikopter fyr eg og kjenner Er jo litt kjipt og bruke penger på dette dersom det ikke er sikkert det blir bra.. Noen som vet hvor lavt det er lov og fly? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...