Photoshoot Festplassen TUSEN TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP FOR EN FLOTT DAG :)

Anbefalte innlegg

Kunne godt tenkt meg å vært med, men vet ikke om det blir så aktuelt nå... bilen er ikke akkurat 100% :P litt rust og ødelagt nedre del av frontfanger er vel ikke så pent å stille opp med på en photoshoot akkurat :) Men hiver meg gjerne på hvis det blir noe lignende i fremtiden.

 

Det er bare og stille det :) bli nok litt større bilder så det er ikke sikkert slike detaljer vil vise :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg skrevet søknaden, må bare sjekke med hovedstyret i klubben samt leder i lokallaget at det er greitt at vi fremme klubben i en slik søknad før den sendes :) Har sendt PMer så får den nok avgårde i mrg. Satser på at alt går i boks :)

Begynner og skrive opp de som deltar i første post slik at vi vet sånn ca hvor mange vi blir. Som sagt så jo fler jo bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodie!

I fare for å virke religiøs nå; spread the word! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å begynne og polere bilen no altså :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å begynne og polere bilen no altså :P

 

Stemmer det ;) du har ca en mnd på deg til og få den blank og fin ;) hehe.

Tolker dette som du skal være med og setter deg på lista ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvis jeg klarer å få utbedret noen skavanker tidsnok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om eg ikkje kan stilla med bil so kan eg stilla med ein ok høg trappestige ;)

 

Er da ikkje bedre å stille med en lift?......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da ikkje bedre å stille med en lift?......

 

Da har ikkje eg stånades, men kan nok få leigd. Har eit firma som me bruka på jobben som kan fikksa dan biffen...

 

men da får vel vår eminente fotograf avgjera ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har ikkje eg stånades, men kan nok få leigd. Har eit firma som me bruka på jobben som kan fikksa dan biffen...

 

men da får vel vår eminente fotograf avgjera ;)

 

Tror ikke det blir behov for det...

kommer egentlig helt greit opp i høyden med en type høg gardintrapp/trappestige eller noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller jeg og :)

 

har du forresten ikke stativ for høydefotografering Sindre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller jeg og :)

 

har du forresten ikke stativ for høydefotografering Sindre?

 

Har stativ jo, men tenker å komme meg litt opp i høyden. Type litt høyere enn stativet og samtidig at jeg ser hva jeg trykker på kameraet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det blir behov for det...

kommer egentlig helt greit opp i høyden med en type høg gardintrapp/trappestige eller noe ;)

 

Da fiksa me lett : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e m :)

 

Flott Roger :) Lager du skiltplater til alle med bergen lokallag som vi kan bruke den dagen i samme slengen? hehe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Roger :) Lager du skiltplater til alle med bergen lokallag som vi kan bruke den dagen i samme slengen? hehe.. :)

 

Kunne vert kult å ha til andre treff og ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Vil det koste mye og lage slike plater Roger? kanskje med vacn logoen + bergen lokallag under? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i dag snakket med Grønn Etat angående søknaden som ble sendt for 2 dager siden.

Den var til behandling og vi skulle få svar i løpet av neste uke. Det kan hende vi må stille med noe brannslukningsutstyr sa hun damen????? jaja sa eg.. De skulle legge ved ett skriv om hva vi ev trengte... :) Vi får se hva de kommer med i neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag fått dette svaret fra kommunen ( se vedlegg )

Dette betyr at vi får lov og bruke plassen med noen forbehold.

Det koster 2500 kr, eg foreslår at dersom alle betaler en 100 lapp hver så er vi nok ikke så langt unna og få dekket dette. Kanskje Ole Jørgen eller Kjell vet om klubben har noen milder til og dekke det som ev måtte mangle? Visst ikke så kan eg ta dette.

Når det gjelder resten kan dere lese gjennom dette og foreslå hvordan vi løser dette :) Ser ut som det går iorden spør du meg.

Om det er mulig at noen kan skrive en melding til politiet så hadde eg satt pris på det, har det sinnsykt travelt om dagen. Lurer litt på hvor mye brann utstyr vi må ha :P

Festplassen.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du vi får en time ekstra hvis vi spør??

Sikkert til samme pris.

Tenkte hvis vi betalte 150,- hver,så kan vi ta fellesbilder og enkelt bilder av bilene.

 

Ang brannslukningsaperat så holder det sikkert å ta med 3-4 stk.

Jeg kan ta med et hjemmenfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobbet Jon!

 

Burde kanskje også fått til obligatorisk betaling innen en bestemt dato?

Da slipper man ihvertfall problemer med betaling om ikke alle (som er oppført på listen) møter opp:)

 

Jeg kan også ta med brannslukker;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.