Photoshoot Festplassen TUSEN TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP FOR EN FLOTT DAG :)

Anbefalte innlegg

Har idag fått dette svaret fra kommunen ( se vedlegg )

Dette betyr at vi får lov og bruke plassen med noen forbehold.

Det koster 2500 kr, eg foreslår at dersom alle betaler en 100 lapp hver så er vi nok ikke så langt unna og få dekket dette. Kanskje Ole Jørgen eller Kjell vet om klubben har noen milder til og dekke det som ev måtte mangle? Visst ikke så kan eg ta dette.

Når det gjelder resten kan dere lese gjennom dette og foreslå hvordan vi løser dette :) Ser ut som det går iorden spør du meg.

Om det er mulig at noen kan skrive en melding til politiet så hadde eg satt pris på det, har det sinnsykt travelt om dagen. Lurer litt på hvor mye brann utstyr vi må ha :P

 

Flotte greier dette. Jeg har noen kr ifra skiltplate salget, så en hundrelapp ifra hver av oss er bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får alle ta en prat på treffet i mrg så ser vi hvordan vi løser dette på mest praktisk måte :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller hvis jeg er hjemme fra Nordsjøen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail til Politiet hvorav jeg informerer om hva som vil skje.

Slik jeg satt med inntrykk av etter lokallagsmøtet var det ønske om enkeltvis bilder av bilene også? Ble diskutert om at vi tok turen videre etter festplassen for bildetaking av bilene hver for seg...

 

Jeg, Jon, Christoffer og en jeg ikke husker navnet på kjørte en tur etter treffet. Fant et par gode plasser som vi mener at burde ha nok plass til å "hoste" så mange biler.

 

Måseskjærveien 30

Mye stilige plasser å ta bilde, samt mange muligheter til å komme seg litt opp i høyden.

 

Jekteviksveien 2

Fant ikke bilde fra street view her, men ganske stilig bygg på baksiden der.

 

Er det flere tips så gjerne kom med dem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Sindre :)

Eg har i dag sendt mail til kommunen igjen får og få svar på ev utviding av tidsrommet og hva som kreves av brannsikring.

 

Eg kom på en annen plass når eg fløy fra flesland i dag, har vært der på noen morsomme kveldstreff for ett lite tiår siden..

Er en industriplass rett bortenfor Flesland som kanskje kan brukes.. Skal se om eg finner den på ett kart :)

 

Edit: her i området:

http://www.google.com/maps?q=60.282143,5.237067&hl=en&ll=60.282206,5.237153&spn=0.008861,0.01929&sll=60.297602,5.213704&sspn=0.044245,0.128059&num=1&t=h&vpsrc=6&z=16

 

Er flere steder der som kan være aktuelle :) Husker ihvertfall vi samlet rundt 40-50 biler der ett par kvelder og herja litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på at portene er åpne på ICA lageret då;) Og ved mykje herjing blir vakta der sur, jobben hadde verksted rett over lageret før og var meir enn ein gang motard gutta blei jaga ut derifra:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg vet det har vært mye styr der.. Vi har jo ikke planer om og herje nå da.. Bare ta bilder. Vi kan jo sjekke ut stedet og spørre om lov dersom det skulle bli aktuelt ;) tror ting stiller seg litt annerledes dersom man spør først ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i vindharpe veien på rå så er det liten spesiel plass å ta bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telenorbygget opp mot Kokstad/Flesland er vel et populært sted og ta bilder også? Har sett en del bil bilder derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va oppe på taket på bygarsjen i går, det må no vera ein fin plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg det også hadde vært tøft med noen bilder av bilene oppi flytedokken på BMV! Vanligvis er det mulig å kjøre inn der med bil...muligens også med lav bil. : rolleyes

 

Altså oppi denne, ligger på Laksevåg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va oppe på taket på bygarsjen i går, det må no vera ein fin plass?

 

Bygarasjen kan vi glemme hvis det er bra senkede biler med. Jeg slet med min der, selv i vinterhøyde! ;)

 

Skal sjekke opp på google maps de andre forslagene her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bygarasjen kan vi glemme hvis det er bra senkede biler med. Jeg slet med min der, selv i vinterhøyde! ;)

 

Skal sjekke opp på google maps de andre forslagene her ;)

 

hehe ser dan :P når eg tenker etter måtte eg vel snu på veg inn der med golfen ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei folkens da har eg fått til svar at vi har fått utvidet tiden fra 13-15 til 13-16, altså en time ekstra.

Det er de samme priser og forutsetninger som gjelder.

Fikk og tilsendt ett vedlegg på hva som kreves av branndokumentasjon, utstyr osv.. (se vedlegg)

Hadde vært veldig greit om noen kunne tatt ansvar for og få dette på plass og sendt til meg så skal eg videresende dette fra min epost siden den er brukt som referanse i denne saken. Fristen for og få dette på plass er 14 okt. Men gjerne litt før da hun eg har kontakt med slutter denne dato.

Eg skulle gjerne gjort det selv men eg sitter i nordsjøen nå og da er det vanskelig og få skissert tegning, kart over området og hva som er tenkt osv.. Kan du ta denne jobben Sindre som har en plan på hvordan du vil ha bilene stående? Ev sammen med noen andre?

Fakturaen blir sendt til meg i ettertid av arrangementet så vi kan samle inn pengene på arrangementet dersom det er greitt for dere. 100kr pr snute.

 

En annen ting eg lurer på. Har lokallaget ett organisasjonsnummer? Vet du dette Ole Jørgen?

Branndokumentasjon.doc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk og tilsendt ett vedlegg på hva som kreves av branndokumentasjon, utstyr osv.. (se vedlegg)

Hadde vært veldig greit om noen kunne tatt ansvar for og få dette på plass og sendt til meg så skal eg videresende dette fra min epost siden den er brukt som referanse i denne saken. Fristen for og få dette på plass er 14 okt. Men gjerne litt før da hun eg har kontakt med slutter denne dato.

Eg skulle gjerne gjort det selv men eg sitter i nordsjøen nå og da er det vanskelig og få skissert tegning, kart over området og hva som er tenkt osv.. Kan du ta denne jobben Sindre som har en plan på hvordan du vil ha bilene stående? Ev sammen med noen andre?

 

Er vel ein jobb som kjem under min "stilling" så kan ta detta samma med Sindre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ein jobb som kjem under min "stilling" så skal sjå på da og finna ut kva me treng :)

 

Kjempeflott :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg tolker dette her, så kan vi faktisk sperre av plassen om vi vil, for "lukket arrangement" ?

Det skjemaet du har fått var veldig generellt, må vi virkelig sette opp en plan på hvordan vi evnt. skal evakuere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg tolker dette her, så kan vi faktisk sperre av plassen om vi vil, for "lukket arrangement" ?

Det skjemaet du har fått var veldig generellt, må vi virkelig sette opp en plan på hvordan vi evnt. skal evakuere? :)

 

Nei eg tror nok ikke de er så innfløkt for vår del.. Men de vil nok bare se at vi har en plan på hva vi vil gjøre dersom det begynner og brenne i en bil f.eks :) Tror nok dette skal være ganske grei skuring..

En annen ting eg har tenkt på.. Litt synd at vi må varsle politiet, får ikke håpe de stiller seg opp og krever alle bilene på godkjenning for senk osv :P dt hadde jo vært maksimal flaks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller :D Får håpe eg får på coilovers og de nye felgene før den tid ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sett opp en liste over locations videre:

 

Måseskjærveien 30

Mye stilige plasser å ta bilde, samt mange muligheter til å komme seg litt opp i høyden.

 

Jekteviksveien 2

Fant ikke bilde fra street view her, men ganske stilig bygg på baksiden der.

 

Ljosartjørna

Her må vi nesten forsikre oss om at det er åpent hvis denne plassen blir.

 

Vindharpevegen

Regner her er noe ferdigbygd greier her, imotsettning til hva som vises på Google Earth?

 

Ytrebygdsvegen 215, Telenorbygget

Hadde vært ganske stilig å fått til noe borte med fontenen kanskje?

 

Flytedokka på BMV.

Det er mulighet å komme seg ned hit altså? Og er det mulig å søke om tillatelse?

Bør også sjekkes om det ligger båter i tidsrommet.

 

 

En annen ting eg har tenkt på.. Litt synd at vi må varsle politiet, får ikke håpe de stiller seg opp og krever alle bilene på godkjenning for senk osv :P dt hadde jo vært maksimal flaks..

 

Tro meg, da blir jeg ikke kjekk å ha med sett fra Politiets side! : mad :;)

 

Angående branninnstrukser er det vell egentlig bare å skrive en kort avhandling om hva vi vil gjøre hvis en bil måtte ta fyr? Tenker da vi har med nokre pulverapperat og er konkret med å skrive ned at biler i nærheten blir fjernet umiddelbart mens andre slukker bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ljosartjørna er det nok ganske gambling å satse på at er åpent, de er kjapp med å stenge når klokken passerer 3 - 4 på ettermiddagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny jobber på BMV, så kan kan sikkert fikse noe om den er ledig, hvis ikke så kan han sikkert bakke ut supply båten som evt ligger i veien:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg laget en oppstillingsplan...eller iallefall hvordan jeg tenker det ;)

http://img846.imageshack.us/img846/4076/unled1wbo.jpg

 

Skal jeg lage en ny tråd med pollmuligheter slik folk kan stemme på videre photoshootplasser?

Kanskje Jon kan sette det inn i denne tråden?

 

Har lagt inn bilde og litt endringer i første post.

 

Når det gjelder poll så synes eg personlig det blir litt tungvint med mange ulike meninger.

Og mye av dette er jo væravhengig og ev hvor mye bilder vi får tatt på festplassen. Vi vet jo ikke hvor mye tid folk har tilovers heller. Eg foreslår at vi kan ta en print av lokasjonene og så blir vi enig enten i tråden eller under shooten hvor vi tar ferden videre. Vi vet jo heller ikke om alle disse lokasjonene er tilgjengelig på denne dato. Hva mener dere andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg laget en oppstillingsplan...eller iallefall hvordan jeg tenker det ;)

http://img846.imageshack.us/img846/4076/unled1wbo.jpg

 

Skal jeg lage en ny tråd med pollmuligheter slik folk kan stemme på videre photoshootplasser?

Kanskje Jon kan sette det inn i denne tråden?

 

Såg bra ut detta Sindre :)

Når da gjeld plassering bør vel dan gjerast ut i frå størrelse , mod, farge( kansje) etc ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.