Photoshoot Festplassen TUSEN TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP FOR EN FLOTT DAG :)

Anbefalte innlegg

Sindre har du fått noe svar fra Onkel Politi?

Inget svar enda gitt...

Første gang jeg sender mail til purken å da svarer dem ikke engang : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte du etter skiltene dine samtidig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helikopter plutselig!? Kor ble stigen av?:P

Hahaha dette blir rått:D Tror jeg skal pakke med meg litt kamerautstyr selv!!

Er folk enig med dette?

Hell yes:)

Sindre, jeg har et 100-400mm Canon-objektiv, hvis det hadde vært aktuelt å bruke fra helikopteret.

Er ikke fullformat, dessverre: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir veldig bra :D

Over til Ole-Jørgens seriøse innlegg:

Jeg ber alle lese regelverket for opplegget.

Vi som privatpersoner står økonomisk ansvarlig hvis noe skulle skje med et eller annet. Vi er ansvarlig for veidekke, vegetasjon, gjerder, tredjeperson og ANNET under arrangementet.

Så hvis noen tar snarveien over en plen og igjennom en hekk kan vi få en helvetes gartner regning, selv om jeg er sikker på at dette ikke skjer, må vi bare presisere dette.

Hvis noen har en bil som drypper litt olje, kan det være greit å hive en platpose/papp bit under så lenge vi står parkert.

Jeg har en eske med "sagflis" som jeg tar med om dette plutselig skulle skje med noen.

Vw Audi club Norwegen står ikke økonomisk ansvarlig for hva DU gjør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir veldig bra :D

Over til Ole-Jørgens seriøse innlegg:

Jeg ber alle lese regelverket for opplegget.

Vi som privatpersoner står økonomisk ansvarlig hvis noe skulle skje med et eller annet. Vi er ansvarlig for veidekke, vegetasjon, gjerder, tredjeperson og ANNET under arrangementet.

Så hvis noen tar snarveien over en plen og igjennom en hekk kan vi få en helvetes gartner regning, selv om jeg er sikker på at dette ikke skjer, må vi bare presisere dette.

Hvis noen har en bil som drypper litt olje, kan det være greit å hive en platpose/papp bit under så lenge vi står parkert.

Jeg har en eske med "sagflis" som jeg tar med om dette plutselig skulle skje med noen.

Vw Audi club Norwegen står ikke økonomisk ansvarlig for hva DU gjør.

Veldig bra poeng og god presisering Ole Jørgen :) Putter dette i hoveposten og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta med Absol, funker litt betre enn sagflis;) Har mykje av det på jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler alle og lese gjennom Hovedposten for og holde seg orientert på hva som skjer. Denne blir kontinuerlig oppdatert etterhvert som info kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en ting, ta med kamera alle mann. Det jeg håper det blir er at alle drar nytte av dette, om det så gjelder å ta bildene selv eller at bruker andres.

Jeg kommer til å tilby alle bildene mine i høyoppløslig til alle som er med på photoshooten, for evnt print osv. Mindre oppløsning, som er mer tilpasset forum/internettbruk, legger jeg ut her på forumet.

Så, alle ta med kamera...om det så er en Iphone, ett Hasselblad eller en Sony Ericsson T68i med plugon-camera :P

Spurte du etter skiltene dine samtidig?

Haha, morroklumpen :P

btw, var vegvesenet som tok skiltene. Purken brydde seg ikke ;)

Sindre, jeg har et 100-400mm Canon-objektiv, hvis det hadde vært aktuelt å bruke fra helikopteret.

Er ikke fullformat, dessverre: gråter :

Mtp. at 200fot er tallet som ble oppgitt på høyde tror jeg det går fint med opptill 200mm fullformat, fuck...jeg tror faktisk jeg må ned til 24-70mm´en min ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med noen oljeabsorberende matter jeg. Litt lettere enn å koste på sagflis og absol. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har matter her og for dei late:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe bra tiltak folkens. gleder meg virkelig til å se bildene dere kommer opp med. husk å sende inn til kalenderen og lag gjerne en liten repotasje til TP også. ihvertfall visst dere får med dere helikopter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe bra tiltak folkens. gleder meg virkelig til å se bildene dere kommer opp med. husk å sende inn til kalenderen og lag gjerne en liten repotasje til TP også. ihvertfall visst dere får med dere helikopter :)

Vi har en liten plan på dette og Arve ;) Kommer med litt mer stoff til dere ettervhert når vi får ting 100% på plass her :) Takk for hyggelig tilbakemelding. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sony Ericsson T68i med plugon-camera :P

hehe eg hadde ein sånn, detta va noko av da RÅASTE ein kunne få i 2002 :-)

img.php?id=24184

Går utifrå att du forsatt treng stige/trapp Sindre ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sony Ericsson T68i med plugon-camera :P

hehe eg hadde ein sånn, detta va noko av da RÅASTE ein kunne få i 2002 :-)

img.php?id=24184

Går utifrå att du forsatt treng stige/trapp Sindre ?

Hadde jeg og faktisk! Var ikke gamle karen å hadde fargeskjerm OG kamera ;)

Trappstige er det fortsatt behov for ja.

Det jeg tenkte at vi brukte tiden først til å få søtt opp bilene slik vi vil ha, så tar vi bilder fra bakkenivå. Etter dette blir det helikopter ;)

Så når vi er ferdig her tar vi alle turen videre til en passende plass... her må vi nesten se på hvor mange vi blir å bestemme plass utifra det tenker jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bildef.jpg

Jeg er klar!

En liten makeover på solblender for anledningen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten makeover på solblender for anledningen :)

TØFT!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan kan kansje komme. håper bare at været holder seg og snøen ikkje kommer tidlig iår og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da folkens håper eg dere oppfordrer alle medlemmer av klubben dere kjenner til og ta turen til Festplassen kl 13 søn 23 okt.. :)

Nå er alt i boks med Kommune, Politi, Helikopter osv.. :) Takker alle som har gjort en innsats for og få dette på plass.

Nå kan vi bare krysse fingrene for fint vær denne dagen :)

Gleder meg MAKSIMALT :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Helikopter!!! :D

Gleder meg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satans lyst til å komme, men er i Myrkdalen hele helgen...... Er d mulig å bare dukke opp, eller er det ett "seinest" tidspunkt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satans lyst til å komme, men er i Myrkdalen hele helgen...... Er d mulig å bare dukke opp, eller er det ett "seinest" tidspunkt?

Det er fullt mulig og bare dukke opp.. Vi prøver bare og få en liten oversikt over hvor mange som kommer med tanke på plassering ect.. :) men om noen bare dukker opp slik som du kanskje gjør så er det helt ok.. :) Syns virkelig du bør komme ;): rock :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får stå på kanskje listen da, og satse alt på å komme........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med plassering av bilene, i forhold til farge, årsmodell eller bare modelltype.

Jeg tror det blir mye logistikk å få til, iallefall hvis alle 25-30 kommer nesten samtidig. Så mitt forslag er å plassere folk ettersom når dem kommer.

Når folk kommer kjører dem opp med overgangsfeltet, her er kun 0,5cm kant eller noe. Når dem har kjørt inn setter dem bilene slik som avbildet under. Så guider jeg og et par stykker hver bil videre og hjelper til med oppstilling slik det blir mest mulig likt på hver side av hesteskoen.

skjermbilde20111015kl16.png

Jeg tenkte å ta meg turen nedom der en dag for å se sann ca hvor mye plass vi har pr bil.

Noen som melder seg frivillig til å komme 10min tidligere og være med på hjelping av oppstilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.