Anbefalte innlegg

Har det, men det er en Ålesundsmann som eier den nå, med her i klubben(Pål Fivelstad)

 

Kan ikke legge ut fler bilder her da vet du, blir for mye;)

mail?! : vinke :audi-s4@broadpark.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P8280003.JPGP8290011.JPG

 

Jeg synes denne diamant svarte fargen er jævli fin. :D . å det gjør ikke meg noe å sette av 15min noen ganger i uka å vaske..

 

men skal alldrig ha hvit bil igjenn : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P8280003.JPGP8290011.JPG

 

Jeg synes denne diamant svarte fargen er jævli fin. :D . å det gjør ikke meg noe å sette av 15min noen ganger i uka å vaske..

 

men skal alldrig ha hvit bil igjenn : bh :

 

 

Naijs!!: ja : fine felger, A8? 19"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt info til dere som mener at svart ikke er en farge! Det stemmer forsåvidt godt nok det, men jeg er nesten helt sikker på at brilliantswartz er den eneste av de nevnte her som faktisk "er" sort. VW's Black Magic Pearl er egentlig veldig mørk blå metallic med blålilla perlemor. Men det er absolutt en farge jeg kan anbefale deg hvis du ikke vil ha 100% svart. Med det blå blir fargen ganske frisk hvis man setter den ved siden av en helt svart bil. Og metallic og perlemorseffekten er ikke så fremtredende at det blir noe tydelig fargeskifte heller. Vurderte selv å lakke bilen min i den fargen, men trakk meg fra tanken pga. svart skjuler formene på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e pokker meg ikkje lett detta her..: bh : vil jo ha dama finast mulig, men d er ikkje lett og bestemma seg: oppgitt har vel et par dager til på meg, bilen er levert inn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si meg enig med Anders Lunde..PanteroSort-Metalic er utrolig fin farge,har den selv på coupe`n...gå for den du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si meg enig med Anders Lunde..PanteroSort-Metalic er utrolig fin farge,har den selv på coupe`n...gå for den du ;)

 

bilder?! såg ikkje fargen så veldi godt på det bildet til Anders Lunde, ser den fargen litt "grå" ut liksom?! vill ha en mørk svart farge som ikkje skifter så sykt farge i sola...tror kansje det blir den diamant svarte...skal inn til lakkereren min og se en del prøver i neste uke tror eg..men takker for alle svar, og send gjerne inn flere forslag, setter stor pris på det : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dette er ikke lett nei, jeg har en blålilla farge på S6èn min, og den får bare bli nylakka i samme farge etter jeg hadde den stående i sola, kjempeflott farge...

 

Min står forsåvidt og til lakkering disse dager, får den igjen mandag om en uke, det blir spennende:)

 

Gleder seg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

desverre ingen bilder av bilen...det er bare lyset på bilen til anders som gjør den grå : rolleyes .....lykke til med lakkeringen,det blir bra uansett hva du velger tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naijs!!: ja : fine felger, A8? 19"?

Takker :)

A8 8x19" ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med noe annerledes? svart matt? syns det er rått :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med noe annerledes? svart matt? syns det er rått :D

 

: haha :svart matt?! håper det var en spøk :fy: hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har faktisk begynt å bli litt populært med matte biler. Om det er pent er veldig individuelt, men det er ihvertfall oppsiktsvekkende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har faktisk begynt å bli litt populært med matte biler. Om det er pent er veldig individuelt, men det er ihvertfall oppsiktsvekkende!

:klapp: syns det er drit rått jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, då har eg bestemt meg, blir en farge som hetter noe som phantom black pearl eller noe sånt.. den er iallefall ganske mørk..får håpe det blir bra..noen som har denne fargen?! ska vist vere en orginal vw\audi farge.

 

edit: svart ja : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fargekoden på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fargekoden på den?

ehh...husken min er ikkje akuratt så veldi bra..men skal få tak i koden..eg har bare sett fargen på et sånt farge kart greier som di hadde, samelignet med mange andre svarte, og fant ut at eg tar denna, berre håpa eg har tatt et bra valg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har denne fargen på bilen sin?! skal være en orginal vw\audi farge...hadde vert kjekt å sett et bilde av en bil som har den, spesielt kossen fargen blir i sollys, mne på den andre siden så er det jo ganske kjekt at det ikkje er en farge som "alle" har. Gleder meg iallefall som en unge til eg får bilen tilbake..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.