Høsttreff/temakveld bilpleie

Anbefalte innlegg

Nå som høsten er kommet og sommerhjula snart skal av,hadde det vært morsomt med et lite lokallagstreff??Lite aktivitet her i sør,men må prøve igjen:) Kanskje en temakveld med bilpleie hadde vært interesant??Driver selv med bilpleie som jobb så kan gjerne stille med verksted og utstyr å vise litt..

Lufter bare stemningen nå så kan vi komme tilbake til evt tidspunkt.

 

Mvh Torgny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar! :) Jeg driver med bilpleie på hobbybasis og det hadde vært moro å hatt det som temakveld! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, hadde vært greit og fått litt innspill vedr bilpleie:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy, hvis bare dagen passer. Fruen har for mange ting å gjøre på kveldene... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy, hvis bare dagen passer. Fruen har for mange ting å gjøre på kveldene... : rolleyes

Tøfflus :P

 

Jeg er med :) Må nesten bli snart, tror ikke det er så alt for lenge til snøen kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøfflus :P

 

:bs:

 

Vi har en unge nå, da må en være hjemme da den andre er ute og driver med ting... Bare vent til du har en liten snørrunge :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bs:

 

Vi har en unge nå, da må en være hjemme da den andre er ute og driver med ting... Bare vent til du har en liten snørrunge :nana:

Bare tøyser :)

 

Hadde vært bra om du kom! Må prøve å få ett bra oppmøte for en gangs skyld! Har vært veldig kleint oppmøte here nede i det siste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi prøve å få satt en ny dato? Siden Torgny har mulighet til å kunne ha det på sitt verksted så kanskje du har forslag til tidspunkt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med nå til onsdag kl 17 og utover??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke mandag, onsdag eller torsdag. Men, dere må ikke la meg stoppe dere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke da :( Blir kanskje litt kort varsel for mange! Hva med en dag i neste uke? :)

Nå vet jeg ikke hvor verkstedet ditt ligger, men jeg stemmer heller for å ha det kl 18 eller 19, sånn at folk som eventuelt bor litt unna har tid til å komme seg bort etter jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dag i neste uke høres bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regna med det var litt kort varsel:) Hva med neste onsdag?verkstedet er på Esso Vegårshei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja riktig plass Per Andre..skal vi si neste onsdag da kl 18.00??? Er en god gjeng her på heia med vag så skal samle så mange av de jeg kan også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer for meg :) Så jeg er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke neste onsdag.. Jeg skal på VIP lansering av Q3 på Gromstad :D

 

R8 V10 Spyder og A8 4,2 TDIQ skal visst også stikke innom : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer muligens 2 heftige S biler og.En rød s4 og en nagaroblå s2:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør jeg og bringe meg selv og merca mi på ett slikt VAG treff??: rolleyes: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør jeg og bringe meg selv og merca mi på ett slikt VAG treff??: rolleyes: vinke :

 

Synes jeg du skal gjøre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso på vegårshei? Flott! Hører til på Selåsvatn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.