Høsttreff/temakveld bilpleie

Anbefalte innlegg

Fruen tar seg fri fra kveldskurset, så da kommer jeg også! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fader da! Kanskje jeg dropper lansering på Gromstad og blir med på dette? Det er lenge sia det har vært så mye liv på sørlandet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke sååå vanvittig spennende på en sånn lansering... Har vært på sånn på Gumpens en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei kanskje ikke.. Drar ikke dit for å se Q3'en, men R8 5.2 Spyder er litt mer spennende :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig me Per Henrik. Er ikke så spennende! :) Men det kan jo være litt spenende for en som bare kjører en golf til vanlig da :P;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må du passe deg litt lillegutt! Haha :P

 

Skal tenke litt på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh :P

 

Ikke noe å tenke på! Bare å komme;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så morro å se at det kan bli en god gjeng til onsdag..:) Gleder meg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå forventer vi at det blir morro! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer muligens 2 heftige S biler og.En rød s4 og en nagaroblå s2:):)

 

Er vel kanskje min blå S2 du snakker om, jeg kan desverre ikke komme:(

Jeg reiser på jobb tirsdag, men dere får kose dere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :) den 26. oktober :)

 

Okei skal prøve å komme jeg å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt :)

Flere som kommer i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i morgen, har forstått at vergårshei ligger retning åmli. Tar vel da ca 40 min fra harebakken og bort: klø : Hva med å møtes på Statoil harebakken kl 17:20 så kjører vi sammen de som skal bort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg rekker en tur til Vegårshei i morgen, jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ca 40 min fra harebakken ja.Er det noen av dere som kommer som har vaskeriper på et panser f.eks så kan jeg vise litt hvordan man kan få bort endel riper..??Ellers tenkte jeg vise litt forskjellige autoglym produkter og hvordan de brukes.Og så blir det masse bilskroll:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bare et panser, har en hel bil full av de:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ca 40 min fra harebakken ja.Er det noen av dere som kommer som har vaskeriper på et panser f.eks så kan jeg vise litt hvordan man kan få bort endel riper..??Ellers tenkte jeg vise litt forskjellige autoglym produkter og hvordan de brukes.Og så blir det masse bilskroll:)

 

På min "nye" b3 så har jeg en stripe langs høyre side ,etter ett speil, som trenger rubbing ^^

 

Forrige eier var uheldig i møte med en annen bilist. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din "nye" B3 er generelt matt, så hadde vært gøy å se hva som kan gjøres med en "Tornado Pink" bil... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i morgen, har forstått at vergårshei ligger retning åmli. Tar vel da ca 40 min fra harebakken og bort: klø : Hva med å møtes på Statoil harebakken kl 17:20 så kjører vi sammen de som skal bort?
Det er jeg med på :)

 

Tar ca 40 min fra harebakken ja.Er det noen av dere som kommer som har vaskeriper på et panser f.eks så kan jeg vise litt hvordan man kan få bort endel riper..??Ellers tenkte jeg vise litt forskjellige autoglym produkter og hvordan de brukes.Og så blir det masse bilskroll:)

 

Jeg har jo også et lass med div bilpleie produkter og utstyr som jeg kan ta med. Har holdt på med bilpleie i ca 5år på hobby basis, så kan kanskje bidra med litt vist det er interesse for det!? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker dessverre ikke å bli med i dag :( Hadde gleda meg til et ordentlig lokallagstreff nå, men håper vi også kan ta noe lignende i framtida :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din "nye" B3 er generelt matt, så hadde vært gøy å se hva som kan gjøres med en "Tornado Pink" bil... :P

 

Skal gi deg Tornado Pink,jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Q3 som lokker? :nana:

Nei :P Har endel jobb som må gjøres, og enda flere ting etter jobb, så å måtte reise oppover i 5, halv 6 tida passer dårlig :(

 

Ikke sikkert jeg rekker lanseringa heller engang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.