280x22 "G60" bremser til passat/Golf etc selges

Anbefalte innlegg

joda. samme bærearmer :)

 

 

Er forskjellige armer bak på syncro med trommel kontra skiver.

 

357 505 347 skiver (venstre)

357 505 347a trommel (venstre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kommer vel ann på årsmod, fra 89 til 91, så bruker de vel samme bærearmer som på passat g60 syncro. jeg bytta ikke bærearmer da jeg monterte skiver på min 90 syncro. der var alt klart :) regner med at dette er tilfelle på Robert sin også

 

 

robert: jeg har hjullager nav, spindler og caliperholdere, det du trenger (og bør) er da skiver og hjullager. så er de good to go. bærekulene (19mm) er ikke utslitt. så de kan brukes

 

ang det gøran sier, så sjekk om du har bolthullene bak på bærearmen :) det er en "give-away" :)

 

500+porto (170) forskuddsbet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit :) send meg betalingsinfo på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kommer vel ann på årsmod, fra 89 til 91, så bruker de vel samme bærearmer som på passat g60 syncro. jeg bytta ikke bærearmer da jeg monterte skiver på min 90 syncro. der var alt klart :) regner med at dette er tilfelle på Robert sin også

 

 

Kan nok stemme det :) Passat med trommler bak har feste for calipper. De mk2 jeg har skrudd på, har ikke hatt feste på bærearm, men husker ikke hvilken modeller dette er, så godt mulig 89- har fester :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det jeg mener og :) men, nå er iallefall frambremsene solgt så stenger så denne tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.