Anbefalte innlegg

Jeg er med på en sånn hvis det blir billig med gruppekjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes flere typer av denne: 55/60 grader og 80 grader, med pumpe som går hele tiden, eller pumpe som går periodisk.

 

Billigere uten kabelsett (ca 10 euro) og enda billigere på 55/60 grader.

 

Lurer på at 80 grader hadde vært best? Noen som hvet hva en sånn defa plugg koster? Dvs den delen sommonteres i karroseriet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med han om han er gira på å gi noe klubbrabatt, men det er vel ganske pressa i forhold til å konkurrere med ebay her på berget. Ja, det er kaldt på Tynset, så det trengs der!

 

Målte mitt defa slangevarmerelement til å være 94 ohm før jeg satte det i her forleden. Dvs at defa sin er ca 550 watt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med han om han er gira på å gi noe klubbrabatt, men det er vel ganske pressa i forhold til å konkurrere med ebay her på berget. Ja, det er kaldt på Tynset, så det trengs der!

 

Målte mitt defa slangevarmerelement til å være 94 ohm før jeg satte det i her forleden. Dvs at defa sin er ca 550 watt

 

Ja noe må han jo ha å gå på om vi blir 10stk? Denne med komplett defaplugg hadde vært gull for min del ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med defa plugg hadde vært sjef, har allerede kupévarmer lagt opp og forgreining klar. Helst 1m lengde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt klubbrabatt hadde gjort mye ja, jeg vil i allefall prøve noe ala dette på min bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med om det blir gruppekjøp :)

 

EDIT: Har sendt en prisforespørsel til det tyske nettstedet, FYI..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått svar:

 

Hello Chris William,

 

Thank you for your interest

one unit incl. shipping to norway cost 120,00 €

10 unit incl.shipping cost to norway is 1000,00 €

 

All the HOT FROG pre heaters have a internal temperature switch !

 

This works automatically. This is set to turn off the heater at 80 degrees C and turn on at 70 degrees C.The heater come incl konektor cable

 

Gruppekjøp anyone? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått svar:

 

 

 

Gruppekjøp anyone? :)

 

Im In! :) hvis vi blir 10 stk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tyskeren har vel ikkje defa plugg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på en om vi blir 10 stk :)

Blir det med defa plugg? hvordan tilkobling er det på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg startet traden, sa kan jeg fortelle at produsenten i kina, QINGDAO KUAILE ELECTRIC CO. LTD, ikke svarer pa mail, har provd maaange ganger, en enhet koster 45 usd, 270 nok, samt tilsvarende i porto.

Sa den som selger for 2000 eller deromkring pa finn.no er en luring.....

 

foresten sa tror jeg det er en standard 220v plugg (som pa hiddenmaskin) pa den.

 

se her..

 

The prices and the freightage for western European buyers are listed as below:

 

45USD for 1 heater, 45 USD

80USD for 2 heaters ( I.E. 40USD/1pcs), 65 USD

185USD for 5 heaters ( I.E. 37USD/1pcs), 125 USD

350USD for 10 heaters ( I.E. 35USD/1pcs), 190 USD

960USD for 32 heaters ( I.E. 30USD/1pcs), 430 USD ( 1 Carton)

1792USD for 64 heaters ( I.E. 28USD/1pcs), 640 USD ( 2 Cartons)

2688USD for 96 heaters ( I.E. 28USD/1pcs), 930 USD ( 3 Cartons)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det at det selges en sånn "hidden" ledning som spare part, så da er det sikkert den som følger med.

Bilde av ledningen som følger med

 

Det skulle ikke vær noe problem og lage den til med defa plugg med andre ord :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke uvanlig at noen sitter med god avanse på Kina produserte ting... sjekk Ebay priser vs norske priser på Iphone/Ipod tilbehør, etc :)

 

Ser ut som en grei varmer.

Ang DEFA sine så vil de også sirkulere vannet, men dette skjer passivt (dvs uten pumpe) ved at den oppvarmede væsken stiger fra området der varmeelementet sitter og dermed skaper sirkulasjon i systemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tyskeren har vel ikkje defa plugg?

 

Nope:

 

Hi Chris,

 

we can not supply DEFA EcoPlug connektor for the Hot Frog because the DEFA connector is a patent.

cheers

 

Men det er ingenting i veien med at du kan lage en defaplug selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa den som selger for 2000 eller deromkring pa finn.no er en luring.....

 

foresten sa tror jeg det er en standard 220v plugg (som pa hiddenmaskin) pa den.

 

Mange luringer rundt omkring i verden da skjønner jeg. Det er faktisk slik butikker drives, desto bedre avanse, desto bedre butikk. Er det samme varmeren i det hele tatt da? Få du de kina greiene med innstøpt defa plugg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange luringer rundt omkring i verden da skjønner jeg. Det er faktisk slik butikker drives, desto bedre avanse, desto bedre butikk. Er det samme varmeren i det hele tatt da? Få du de kina greiene med innstøpt defa plugg?

 

Måtte studere litt bilder her nå. Den kina saken er prikk lik den på finn ihvertfall. Jeg trur den defa pluggen er laget etter at den kom fra fabrikken. Er en smal sak om man kjøper en ferdig plugg fra defa. Vil tro den er loddet på pinnene inni der og fylt igjen med støpemasse.

 

Sendte og en mail til den kina fabrikken. Om vi får handle til prisene der via paypal så er vi under 600kr inklusive frakt og alt innad i norge, dog med vanlig kabel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir direkte fra kina hiver jeg jaggu også meg med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kanskje jeg heller skulle skrevet, mange som ikke er sa lure og betaler gladelig 5 gg sa mye for samme vare, som man kunne fatt for en rimelig penge annenstedsfra, om man hadde sett seg litt rundt.

Det finnes mange eksempler pa det, hos bilforhandlere spesielt kanskje. Akkurat samme vare hos merkeforhandler kan koste halvparten pa hjornet, og fjerdeparten fra USA eller TYSKLAND.

 

JEG VIL OGSA HA EN SLIK VARMER HVIS NOEN KOMMER I KONTAKT MED PRODUSENT I KINA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.