#51 Skrevet Desember 28, 2011 Jeg blir også med ved en hyggelig handel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 28, 2011 Med på dette her eg og. Rekker vi det før februar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 28, 2011 Håper noen får kontakt med gjengen i Kina, blir med jeg og ved gruppekjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 29, 2011 Jeg er også med, muligens 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 29, 2011 Er og med på 2 stk hvis det skulle ordne seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 29, 2011 Etter hva jeg skjønner så er eloc.no eleleverandør direkte fra denne fabrikken i kina. Har fått svar på mail fra de.. Akkurat sendt svar om det ikke går ant å få kjøpe direkte fra fabrikken uansett. 1750NOK + MVA er over 350$ det. Såfår vi se hva kinesern kommer fram til Er vi mange i fall da? Kommer til 10 stk allerede jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 11, 2012 Fått svar: Gruppekjøp anyone? Chris har tatt tak i dette og kjører gruppekjøpfra tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...