Underspyling av bil i Oslo?

Anbefalte innlegg

Vel så interessant som underspylingen syntes jeg tørkingen er. Jeg har ikke garasje, og parkerer derfor ute hele året. Det er derfor gunstig at bilen blir så tørr som mulig etter en vask, slik at man kan sette den fra seg i løpet av kort tid uten å risikere at den blir en stor "isklump" nå man skal bruke den igjen.

 

Syntes ofte tørkeprogrammene på slike vaskeautomater er noe middelmådige greier. Er heller ikke sjeldent at det renner ned vann fra garasjeport eller liknende når man kjører ut, så halve bilen blir våt igjen...

 

Noen som vet om en børsteløs automat som også tørker greit i Osloområdet?

 

Selvvasken på gressbanen som har underspyling har også sånn varmeblåser du kan putte på 20kr også går du over lister og slikt med den, resten av bilen tørker man med noe mikrofiber-håndkle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvvasken på gressbanen som har underspyling har også sånn varmeblåser du kan putte på 20kr også går du over lister og slikt med den, resten av bilen tørker man med noe mikrofiber-håndkle :)

 

Er dette innendørs eller utendørs? Og kan man vaske med egne produkter, bøtte osv der? For jeg begynner ikke å gni noe på lakken (les: tørke av) etter kun å ha spylt den...

 

Min erfaring er iallefall at børsteløs vask eller kun spyling i selvvask ikke gjør bilen ren, den blir bare mye mindre skitten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette innendørs eller utendørs? Og kan man vaske med egne produkter, bøtte osv der? For jeg begynner ikke å gni noe på lakken (les: tørke av) etter kun å ha spylt den...

 

Min erfaring er iallefall at børsteløs vask eller kun spyling i selvvask ikke gjør bilen ren, den blir bare mye mindre skitten!

 

Det er innendørs, men det er kun 1 plass og som regel kø. Man kan ikke stå der lenge nok til å håndvaske slik som "vi" ønsker.

 

Hvis man ikke drar dit på ukurante tider da selvfølgelig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell 7-Eleven på Ullern langs Ring 3 v/ Radiumhospitalet, like bortenfor Smestad-lokket, har også børsteløs med underspyling, samt selvvask hvor du kan vaske under så mye du vil og kommer til overalt ;) Hos oss blir du heller ikke jaget hvis du stiller opp med bøtte og svamp i selvvasken, såfremt dette ikke er kø, da tar man vanlig hensyn til andre. Vi har knalltilbud på vask på torsdager for 119,-, det gjelder både børsteløs og med børster.

Kom innom på Ullern Øst for en hyggelig prat om VAG og vask :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du på jobb på lørdag eirik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet bytte av oljeutskiller er det ikke klart før i slutten av neste uke. Men jeg skal si ifra. Deler ut endel.vask ifbm åpning:)

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

I går kveld kom jeg til Oslo igjen etter 45 mil i salt og møkk. Er maskina klar for en dokumentert test? (før/etter bilder)

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går kveld kom jeg til Oslo igjen etter 45 mil i salt og møkk. Er maskina klar for en dokumentert test? (før/etter bilder)

 

;)

 

Beklager for sent svar. Utrolig hektiske dager frem til idag.

 

Må gjerne komme innom en tur imorgen. Jeg er der ihvertfall til 15.00. Hvis ikke send meg mobilnummeret ditt så løser det seg uansett. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på dokumentert test :) Kan komme bort i lunsjen jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager for sent svar. Utrolig hektiske dager frem til idag.

 

Må gjerne komme innom en tur imorgen. Jeg er der ihvertfall til 15.00. Hvis ikke send meg mobilnummeret ditt så løser det seg uansett. : smil :

Jeg måtte spyle av den i går, så nå er den "dessverre" helt ren. Kan ta det senere en gang hvis ingen, frem til da, har fremskaffet bildebevis av maskinvasken:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på dokumentert test :) Kan komme bort i lunsjen jeg ;)

 

Spør etter Tore:)

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan svippe innom deg imorgen jeg, selv om det tar meg 1 time fra huset...om du står for fotografering og spanderer 1 vask på "huset"? (sliter fortsatt med traumer fra vasken på Årnes...:P )

 

Så kan du dokumentere til alle hvor bra denne vasken evt er... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er sjangsen for å få til dette på ettermiddagen? en test altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan svippe innom deg imorgen jeg, selv om det tar meg 1 time fra huset...om du står for fotografering og spanderer 1 vask på "huset"? (sliter fortsatt med traumer fra vasken på Årnes...:P )

 

Så kan du dokumentere til alle hvor bra denne vasken evt er... ;)

 

Toooooooooore....er du på jobb idag eller?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Kom! Har mobilkamera!:)

 

Spør etter Tore!

 

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er sjangsen for å få til dette på ettermiddagen? en test altså.

 

Send meg mobilnummeret ditt i en PM:)

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har første VACN medlem vært igjennom maskinen. Noen flere som vil?

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter spent på resultatet her nå. For Poloen er jeg ikke helt sikker på hvilken farge det er på lenger. Tenkte jeg skulle få vasket den før jul og da er det i dag og i morgen igjen bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm there

 

Ka du tru?

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Hva med en sort og SKITTEN Passat stv? Kan være på plass ca 1530 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar på ferie nå, men har noen koder på meg. Sender til Stian/Knut/Gry. Har 2 ekstra til donasjon.

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne en jeg også. Bilen kunne trengt en vask nå rett før jul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg en igjen;)

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.