Underspyling av bil i Oslo?

Anbefalte innlegg

Der var den siste borte! Dere får gjerne legge ut bilder før/etter. Hvis det er noe som ikke er bra håper jeg å få høre det!

 

God jul og godt nyttår til alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka du tru?

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

 

Bilen ble rein den. Skal legge ut bilder senere.

 

Tusen hjertelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bil ute av maskinen. Ingen bilder da det er altfor mørkt, men jeg skal love stakkars tralla mi var skitten!

 

Vasken gikk fint den! Børsteløs gullvask med avfetting. Godt trykk i dysene gjorde nok sitt her! Såpen kunne kanskje med fordel ha ligget litt lenger for maksimum effekt, spesielt om vinteren med søle, salt og slaps. Er dette mulig å programmere? Selvfølgelig er det litt skitt igjen under lister rundtom, men med tanke på hvor møkkete bilen var er jeg fornøyd. Frontruta er ren ut i alle hjørner, noe jeg bruker som "testresultat" etter børsteløs vask.

Vask i maskin blir uansett aldri det samme som håndvask.

 

Men alt i alt er jeg meget fornøyd, og kommer nok til å svinge innom her igjen - og da vil jeg ikke drøye like lenge :) Takk for testen, Tore! : ja : God Jul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bil ute av maskinen. Ingen bilder da det er altfor mørkt, men jeg skal love stakkars tralla mi var skitten!

 

Vasken gikk fint den. Godt trykk i dysene gjorde nok sitt her! Såpen kunne kanskje med fordel ha ligget litt lenger for maksimum effekt, spesielt om vinteren med søle, salt og slaps. Er dette mulig å programmere? Selvfølgelig er det skitt igjen under lister rundtom, men med tanke på hvor skitten bilen var er jeg fornøyd. Vask i maskin blir uansett aldri det samme som håndvask.

 

Men alt i alt er jeg fornøyd, og kommer nok til å svinge innom her igjen - og da vil jeg ikke drøye like lenge :) Takk for testen, Tore! : ja : God Jul!

 

Det er mulig å få det programmert til å ligge på lenger, problemet er at de fleste som vasker hos oss er kravstore til tid. Itillegg kjører vi endel biler gjennom hver dag, passerer glatt 100 på en fin vaskedag. Jeg kunne godt tenkt meg å la kjemien virke i 5 minutter jeg men tror de fleste hadde kommet inn å vridd om nakken min etterpå :)

 

Skal se om jeg får lagt inn en 30 sek ekstra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det gitt ut vask for en 2 500,- idag! Håper alle er/blir fornøyde! De som har fått vaskekode på PM er det 1 mnd gyldighet på!

 

Kun børsteløs gullvask med ekstra avfettning ble delt ut!

 

-Tore!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du faen meg ha!! :D

 

God Jul Tore:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du faen meg ha!! :D

 

God Jul Tore:)

 

Synes det var kjipt å høre resultatet av den forrige vasken så du måtte jo få en :)

 

 

Kunne godt tenkt meg noen før/etter bilder :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt cam til lading så skal prøve å ta noen før og etter bilder hvis det er mulig ute

i mørten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

 

Etter:

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg

 

Som man ser av etterbilde nede langs siden på døra så tar den ikke alt. Men det kan man sesten ikke forvente med børsteløs heller. Der MÅ man nesten gnikke for å få bort alt. Men alt i alt meget fornøyd. Godt trykk i dysene. Så godt trykk at den faktisk blåste inn gitteret nede i fangeren: haha : Fant det liggende oppå motorplata etterpå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Som man ser av etterbilde nede langs siden på døra så tar den ikke alt. Men det kan man sesten ikke forvente med børsteløs heller. Der MÅ man nesten gnikke for å få bort alt. Men alt i alt meget fornøyd. Godt trykk i dysene. Så godt trykk at den faktisk blåste inn gitteret nede i fangeren: haha : Fant det liggende oppå motorplata etterpå:)

 

Ville nok anbefalt deg litt ekstra prick-bort nederst og på listene før vask:)

 

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg har å "klage" på var at det lå en Sjokomelk boks inne i vaskehallen :P Mao, ingenting og utsette på den børsteløse vasken. Prøvde å ta et par bilder, men med mobilkamera halv 12 om kvelden ble bildene elendige. Bilen ble i alle fall renere en forventet.

 

Og en ting til, er det bare jeg som var veldig blond eller skrur dere av støvsugerene etter klokken 23 eller noe? Var ikke liv i noen av de :(

 

Takk igjen Tore! Dukker nok opp igjen for neste vask :) God jul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg har å "klage" på var at det lå en Sjokomelk boks inne i vaskehallen :P Mao, ingenting og utsette på den børsteløse vasken. Prøvde å ta et par bilder, men med mobilkamera halv 12 om kvelden ble bildene elendige. Bilen ble i alle fall renere en forventet.

 

Og en ting til, er det bare jeg som var veldig blond eller skrur dere av støvsugerene etter klokken 23 eller noe? Var ikke liv i noen av de :(

 

Takk igjen Tore! Dukker nok opp igjen for neste vask :) God jul!

 

Nei, vi skrur de ikke av etter 23.00, de skal fungere døgnet rundt.

 

Dog ifbm bytte av begge vaskemaskinene og oljeutskiller/sandfang så har en gjøk gravd over en ledning til støvsugerne. Kommer elektriker til uken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis det kommer flere slike julegaver da :) Bilen begynner å bli veldig skitten nå:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis det kommer flere slike julegaver da :) Bilen begynner å bli veldig skitten nå:P

 

Kommer hjem på mandag;)

 

Til da, God jul!

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemme igjen. Kommer til å gi ut noen vask ifbm med vår facebookside. Lager en egen tråd her på lokallag delen når jeg kommer hjem:)

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du faen meg ha!! :D

 

God Jul Tore:)

 

Bilder av resultatet?

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var og vasket på julaften, bilen ble ren og felgene ble rene, men front og bakrute ble ikke rene.. Tok noen bilder, poster det når jeg kommer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var og vasket på julaften, bilen ble ren og felgene ble rene, men front og bakrute ble ikke rene.. Tok noen bilder, poster det når jeg kommer hjem.

 

Hvordan så rutene ut før vask? Er det bakrute? Bak Sidespeilene? Bakrute m/spoiler?

 

-Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan så rutene ut før vask? Er det bakrute? Bak Sidespeilene? Bakrute m/spoiler?

 

-Tore

 

Var møkkete før vask, men ikke sånn sinnsykt møkkete.. Bakrute er med liten spoiler øverst.

 

IMG_1149.jpg

IMG_1150.jpg

IMG_1151.jpg

IMG_1152.jpg

IMG_1153.jpg

IMG_1154.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være billigere og mye bedre å sette inn bilen på disse håndbikvaske hallene rundt om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke opplevd selv at det sitter igjen så mye skitt på rutene, men jeg vasker dog ganske ofte.

 

Angående å levere bilen til "håndvask" ville jeg ihvertfall gjort litt research rundt stedet. Vet det er mye skitne svamper som brukes om igjen :( Men du får ikke med samme underspyling og tiden du sparer på maskin vs levere bilen er verdt endel for mange.

 

Nå koster vel de fleste håndvask mellom 150-250 rundt omkring i Oslo. Denne vasken koster 239,- Det er da gullvask med ekstra avfettning og egen felgkjemi.

 

-Tore

 

Edit: Spoilern kommer desverre litt i veien. Sliter med dette på X1`n jeg kjører om dagen. Må stilles om for at den skal bruke lengere tid på bakruten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der og vasket på lørdag. Tok med kameraet for å ta skikkelige bilder men klarte selvfølgelig å glemme minnekortet:o så blir to dårlige mobilbilder istedenfor.

 

Alt i alt så var det en ok vask. Fordelene er at det går fort og er deilig når det er kaldt ute.

Klarte ikke å få vekk skitten på rutene og bakruta spesielt opp under spoileren. Vasket ikke nederste del av bilen. altså helt nederst på frontfanger, sideskjørt og bakfanger. Eksospottene ble heller ikke vasket på undersiden.

golfyk.jpg

golf1q.jpg

Kanskje litt vanskelig å se på bildene. Men det er en av de bedre børsteløse maskinene jeg har prøvd, men er fortsatt ikke overbevist i forhold til selvvask :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har underspylling mellom jessheim og lørenskog?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde med børste vask på Statoil, det blir renere, men langtifra rent.

Kosta noe over 200,- jeg er ikke i tvil, håndvask. Vaskehaller er bare for å få av den værste møkka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være billigere og mye bedre å sette inn bilen på disse håndbikvaske hallene rundt om.

 

Er du gærn i huet eller?!

 

Dette beskriver vell bekymringen min;

 

 

Jeg er hvertfall superfornøyd med vasken på Statoil Smestad. Vasket i dag og beste maskinen uten børster by far! ANBEFALES!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.