#76 Skrevet Februar 2, 2012 haha, det der må da være skikkelig bakgårdsvaskeri.... er da vaskehaller som omtrent har skrelt av dørene på biler, skal man da styra unna ALLE og fortelle de som bruker dem att dem har ett hull i hodet?!? fornøyd med de håndvaskerne her rundt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 3, 2012 Blir ganske subjektivt, men jeg ville aldri latt en "random" håndvaskeplass tatt hånd om min bil. Føre-var prinsippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 3, 2012 haha, det der må da være skikkelig bakgårdsvaskeri....er da vaskehaller som omtrent har skrelt av dørene på biler, skal man da styra unna ALLE og fortelle de som bruker dem att dem har ett hull i hodet?!? fornøyd med de håndvaskerne her rundt om. Det meste av slike hendelser går ikke på maskinen, derimot personen som kjører bilen inn i vaskehallen. Har sett min del av mennesker som klarer det utroligste. Husker fortsatt han som satt fast på gamlejobben mellom døren og vaskemaskinen. Han ville ikke sitte i bilen under vask så midt i vasken hoppet han ut og ble klemt mellom bildøren og maskinen. Døren hans ble ganske bøyd. Har tilgode å høre om en vaskemaskin som klikker. Er som oftest mennesklig feil, enten det ligger hos betjeningen eller hos kunden. Skistativ/skiboks er det mange som glemmer at de har;) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 3, 2012 for å ikke snakke om antenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 3, 2012 har vært innom en del forskjellige håndvaske-folk i forb. med firmabil og har fortsatt til gode og få en ripe fri bil tilbake levert. gutta jeg brukte i gamle firma klarte tilogmed og ripe opp 2 STÅL-FELGER på gamle caddy'en med den samme svampen de hadde da brukt på 3 andre biler før min(men ettersom jeg skulle slutte ga jeg faen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 15, 2012 Må få blåst over bilen Tore, er du på jobb noen morgen neste uke? Tenker å ta det før jobb for å la bilen tørke i garasjen på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 15, 2012 I fix. Send meg en pm med mobilnummeret ditt:) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...