#451 Skrevet September 24, 2017 Vist noen er interessert eller på jakt etter 3-eiket s-line ratt til C4 så har jeg til salgs! Har og et 4-eiket b5 ratt om noen av en eller annen grunn vil ha det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Desember 24, 2017 God jul alle sammen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Desember 24, 2017 God jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Desember 24, 2017 God jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Desember 25, 2017 God Jul alle sammen:grouphug: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Desember 28, 2017 Nå ligge videoen som Kjetil lagte ute på Vimeo Happy new year folks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Desember 28, 2017 Litt sent ute jeg, men god jul og godt nyttår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Desember 28, 2017 Ser fram te neste sesong: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Desember 28, 2017 Skal prøve å få vært litt mer aktiv på VAG-fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Desember 28, 2017 Skal prøve å få vært litt mer aktiv på VAG-fronten Naaat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Desember 28, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Desember 31, 2017 God jul og godt nyttår! Starter i ny jobb på Raglamyr i mars, så da blir det litt enklere å kunne delta på lokale aktiviteter. Er mest Volvo og traktor i Sandeid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Januar 1, 2018 Så bra=) Hvor er det du skal begynne i ny jobb da? Godt nyttår alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Januar 1, 2018 Så bra=) Hvor er det du skal begynne i ny jobb da? Begynner hos Møller Bil, på skadesenteret. Har jobbet i Møller-systemet tidligere, og nå var det på tide å komme "hjem". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Mai 26, 2018 Noen her som har utstyr for å måle bensintrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Juni 11, 2018 https://www.finn.no/108622816 Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Januar 29, 2019 Noen som har eller vet om en biltralle som kan lånes bort på fredag?:) Har to biler som skal fraktes 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Januar 29, 2019 Vett kun om Shell 7eleven Karmsundsgata og bilverkstedet bak Shell Finasvingen. Der BMW-performance låg. Førstnevnte fungerer greit til litt lav bil. Sistnevnte er av merket Brian James. Men usikker om den leies ut lengre. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Januar 29, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 21 minutter siden, Leif Andre Johannessen Lie skrev: Noen som har eller vet om en biltralle som kan lånes bort på fredag?:) Har to biler som skal fraktes Var det ikkje på bensinstasjonen på kvala me leigte biltralla ? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Februar 6, 2019 Hei! Har fått meg en stor Agados henger fra jobb som de ikke ville bruke penger på å fikse opp. Det som er gale med den er at bremsene henger å lys virker ikke. Så tenkte jeg skulle bytte bremseband, lys å handbrekkvaiere. Men det jeg lurer på er hvilket bremsesystem det er på denne hengeren å hvor jeg kan få kjøpt slike deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Februar 6, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Leif Andre Johannessen Lie skrev: Hei! Har fått meg en stor Agados henger fra jobb som de ikke ville bruke penger på å fikse opp. Det som er gale med den er at bremsene henger å lys virker ikke. Så tenkte jeg skulle bytte bremseband, lys å handbrekkvaiere. Men det jeg lurer på er hvilket bremsesystem det er på denne hengeren å hvor jeg kan få kjøpt slike deler. Når jeg skulle ha bremsedeler til en henger gikk jeg til Smart Marine på avaldsnes : https://smartmarine.no . Tror de kan skaffe det meste . Bare ta med et bilde av henger og regnr så ordner det seg sikkert der . 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet August 13, 2020 Artikkel i dagens Haugesunds avis ang FMP Haugesunds Avis - Fjord Motorpark trenger mer penger – håper på «korona-rabatt».pdf 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet August 28, 2020 «Dokk e heldige»... i Haugesund! Hadde det ikke vært for Lie-gjengen (som har skrytt av Dolly) hadde jeg ikke fått mat i dag. Fikk hamstra litt krydder også! 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet November 16, 2020 Ryddet i bøkene i helgen, 35,- kostet GPS’n fra 1988. Artig gjensyn, det er vel 24 år siden jeg brukte det. 🤗 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet November 17, 2020 Stilig! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...