Anbefalte innlegg

Ja da e da.

har ein sånn som eg tenkte å selge så lurte på om da e nåken så e intr for han??:)

 

Pris da ? Komplett med ledn og alt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

motor solgt men har og et ganske bra interiør og weitec 40mm senkesett til 1989 passat stasjonsvogn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvordan frakt fungerer via ebay? skal kjøpe meg støtfanger+coilovers via ebay å hører at frakten er kun inn til norge slik at du må betale ein forume for frakt innad i landet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvordan frakt fungerer via ebay? skal kjøpe meg støtfanger+coilovers via ebay å hører at frakten er kun inn til norge slik at du må betale ein forume for frakt innad i landet?

 

 

skrive vel inn adressa di nå den rekne ut kor mykje det koste, med andre ord, du betale for heile veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så har ein arbeids vag te rundt 10 lapper ? Må være eu godkjent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrive vel inn adressa di nå den rekne ut kor mykje det koste, med andre ord, du betale for heile veien..

 

I tillegg kan du regne med å måtte betale moms i Norge hvis varen kostet en pris tilsvarende mer enn 200kr : rolleyes Da må du betale 25% moms av hele kjøpsprisen inkl frakten fra utlandet.

 

Dette med momsen håndteres typisk av det firmaet som leverer varen til deg i Norge (DHL/Bring/Posten/etc). +at de da gjerne også tar et ekspedisjonsgebyr for moms-arbeidet sitt i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim tar 4 hjulskontroll på kort forvarsel her i distriktet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim tar 4 hjulskontroll på kort forvarsel her i distriktet?

 

Har du tlf nr til Kim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ein gjeng seie bara eg, ser du spørsmål tegnet? Å ser du me e i lokallags tråden nå så d går ann å skriva dialekt? Eller mangle du bara litt iq?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ein gjeng seie bara eg, ser du spørsmål tegnet? Å ser du me e i lokallags tråden nå så d går ann å skriva dialekt? Eller mangle du bara litt iq?

 

Hehe, gjekk fem på du, nok om det.

 

Nå er det ferietid, ska godt gjerast å få det gjort på dagen. Lettaste e vel å ta ein ringerunde. begynna med utvik kansje, dei tar eu avogtil på kort varsel og sånne verksteder type as tinney som fremdeles ikkje er konk......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

motor solgt men har og et ganske bra interiør og weitec 40mm senkesett til 1989 passat stasjonsvogn

 

Pris for senk? Er det med papirer på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøringsdag på Årabrot nå på lørdag:

 

Da arrangerer NMK Haugaland og NAF Haugesund kjøring og førerutvikling for gatebiler lørdag den 21. Juli klokken 1200 på gokartbanen på Årabrot. Det blir denne dagen kjøring etter veitrafikkloven. Det blir også mulighet for å øvelseskjøre med ledsager. Pris per bil / sjåfør er 300,-

 

Om ønskelig kan det arrangeres et kort kurs i kjøreteknikk. Er det interesse for dette så send en mail til tore.haugesund@gmail.com

 

Oppfordrer interesserte til å melde seg på i forkant siden deltakelsen har vært veldig stor på de foregående arrangementene. Påmelding kan gjøres på mailadresse tore.haugesund@gmail.com

 

Det blir denne dagen åpen kiosk med salg av både mat og drikke.

 

Oppfordrer så mange som mulig til å ta turen for en spennende motordag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så har vagcom ? Har en 2.2t aan, som går i nødmodus og lader kun 0,3. Hadde vært kjekkt å fått orden på dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vagcom daniel, dersom du tar turen innom så kan vi se på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåken som veit om nåken billige audi coupe quattro tilsalgs??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe om lokallagstreff i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe om lokallagstreff i dag?

 

ja ser på fb at det blir sikkert eit par stk. Eg komme, og tar me ein kompis som ville ta seg ein liten tur i uren sin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe om lokallagstreff i dag?

 

Ferie på meg så hadde ikke mulighet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har billigt senkesett til einer golf og 5 trins girkasse?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1345134404.447211.jpg har 3 sett av disse til overs, 150 kr for ett par.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i distriktet som selger/skaffer 3m produkt? trenger noen liter fastbond 30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.