Anbefalte innlegg

Har ordnet ny rabattavtale til dere hos Bernhard Bil-lyd og Satelitt-tv AS:) Har mer info til helga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen her oppe så har ei vannpumpa t gammal vw1,8 l (tror det meste er likt fra rundt 90tall.

Står fast på torvastad med lekkasje...

Ring 48355105 om du har noe;-)

 

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Nissan offtopic nok i offtopic? :)

 

Svinget innom Laastad her om dagen, og der sto den Nissan Kingcaben med 300ZX motor med skilter på, det er vel noen år siden sist? Er det fremdeles 3L V6 i denne? Husket jeg så denne utenfor biltilsynet på stord for en 10-12 år siden, og slo av en prat med han som satt inni, som skulle godkjenne den der. Var visst ikke bare plankekjøring det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvin har fremdeles 3-literen i den ja, grunnen til at det ikke har vært skilter på den har vært diverse arbeid på den. Golfen min står på samme plass, det samme med motorene til en av sjefene mine sin 300zx (som sikkert kommer på veien til sommeren igjen)

Er ikke helt feil den andre bilen hans heller; Mercedes 190E 2.3 Cosworth (sitter 2.5 cossie i den nå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeu jeu, trenge kansje 3-4 kw avtrekksvifte, anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 25 hk påhengs kort stamme til overs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød Audi RS5 spotta på raglamyr i går og i dag! grom bil!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så va fmp et ørlite skriTt mot racerbane...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt hjelper.. men ganske stort skritt egentlig.. bare budsjett det står på nå, men uten tomt, ingen bane.. Nå er jo det blitt orden på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt fantastisk att d sko gå den veien, endeligt!

Må sei eg e veldig spente på koss detta ekspropriasjon saken komme te å gå. Og håpe d ikkje tar alt for mången år!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunneierene kan vel prøve det for retten osv osv osv.. Men er et skritt i rett retn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen plass i Haugeby eller rundtom en kan få skaffa seg noe 3M Folie? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe 3M om du svipper opp til Stord, men Tonjer reklame i haugesund vet jeg at har gått over til kun å føre 3M. Har også hørt at de har mange tenner på gaffelen de skriver regning med dog... ;)

 

Hva trenger du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på leting etter 3M DI-NOC som den så fint heter. Skal prøve meg på litt foliering :)

 

Btw. Møtte deg på Stord, før avkjøringa til Leirvik her en søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carbon eller? Di-noc er "utdatert", den finnes ennå, men 3M har en serie som heter 1080 som er spesifikt for bildekor/wrap. Di-noc er egentlig en innendørsfolie som er vanskeligere å jobbe med. Har noe 1080 i carbon her om det er carbon du er på jakt etter :)

 

Er vel over snittet lett å spotte Golfen ja, hehe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har takstein av skifer de vil bli kvitt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å skal overhale bremsekalipperne på S4'en. Har et problem med lufteskruene som henger fast, den ene knakk. Hvor/hvem kan jeg snakke med for å få ut disse? Ser for meg at et verksted kan bli dyrt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje skyt meg hvis jeg tar feil, men grisepikk ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grisepikk er ikke så greit å bruke nedi luftenipler, når de blir kjørt nedi utvider de nippelen og de sitter enda bedre fast enn før.

Borre forsiktig opp er mulig, men krever presisjon og skikkelig rens etterpå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåken so veit om nåken som driv me lakkering eller foliering til ein grei pris? på proff eller hobbybasis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.