Anbefalte innlegg

Vurderer å selge et rustfritt 034M grenrør med T3 flens, har ikke bruk for 2 av hver.

Kjøpt av Odd Christoffer Åsen.

Kunne tenkt meg 3500kr for grenrøret.

Turboen er ikke lenger for salg. kun grenrøret.

http://www.034motorsport.com/engine-components-audi-i5-20vt-header-034-audi-cyl-20vt-improved-p-135.html

 

Bilder av 034m grenrøret

DSC01655.jpg

DSC01654.jpg

DSC01648.jpg

 

Tlf 97163012

 

Lagt til etter 5 dager 4 timer:

 

Kan eventuelt byttes i S4 trimdeler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger et grenrør til sitt prosjekt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilder av grenrør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst å bytte i ett Haltec E11v2 Sprut som er satt opp til turbofemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilder av grenrør?

 

Bilder er lagt til :)

 

Lyst å bytte i ett Haltec E11v2 Sprut som er satt opp til turbofemmer :)

 

Tja, hørtes interessant ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger et gromt grenrør? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags wastegateflens er det på grenrøret? Den passer vel ikke på orginal audi wastegate.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent, så skal det passe ja. men dette kan jeg undersøke nærmere ved interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei? Jeg mener å huske at det er kvadratisk flens på orginalen. Men mulig jeg husker feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKa vel passe org wastegate ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Ja så det nå. Da er jeg muligens interessert her.. Det er god plass til dette i S2 også, selv om det er til S4/S6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, godt plass. Vet ikke hvordan det blir med LMM.. Kommer ann på hvor stor turbo du har, evt legg LMM nede i frontfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, godt plass. Vet ikke hvordan det blir med LMM.. Kommer ann på hvor stor turbo du har, evt legg LMM nede i frontfanger.

 

Det er bra. Blir ikke noen LMM :D Så det går bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært brukt på en S2 av Odd Christoffer Åsen, og bremset til 536hk med det grenrøret. Så det passer nok på en S2 da ;) Har ikke brukt dette grenrøret selv på min S4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært brukt på en S2 av Odd Christoffer Åsen, og bremset til 536hk med det grenrøret. Så det passer nok på en S2 da ;) Har ikke brukt dette grenrøret selv på min S4.

 

Suverent :) Skal bare sjekke åssen flens det er på den turbon jeg skal ha. Så gir jeg beskjed.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grenerøret vil passe bra det:) Men hvor mye er det brukt? Har det blitt noen sprekker enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen sprekker nei, er ikke mye brukt. slik jeg har forstått det så har det rullet på en S2 i mellom 5 000 og 10 000km :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra. Vet du om det blei plass til et filter rett på turboen på S2'n med dette grenrøret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg nok ikke svare på dessverre, men jeg antar det iværtfall ;) men er det spm som ikke jeg kan svare på, så kan du sikkert høre med Odd Christoffer Åsen selv ;) så for du sikkert svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra. Vet du om det blei plass til et filter rett på turboen på S2'n med dette grenrøret?

 

om du bruker soppfilter så skal det gå :) eller bygge filterett lengre ned :)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg nok ikke svare på dessverre, men jeg antar det iværtfall ;) men er det spm som ikke jeg kan svare på, så kan du sikkert høre med Odd Christoffer Åsen selv ;) så for du sikkert svar.

 

På en måte skal det nok la seg gjøre, vil helst at det skal gå med et vanlig konfilter. Skal se litt hvordan andre har gjort det. Selges det for 3000.-?

 

om du bruker soppfilter så skal det gå eller bygge filterett lengre ned

 

mvh

 

Det er sant. ser noen bruker det, tenkt tanken:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en måte skal det nok la seg gjøre, vil helst at det skal gå med et vanlig konfilter. Skal se litt hvordan andre har gjort det. Selges det for 3000.-?

 

Ser helst man ikke pruter på dette, er jo grei pris fra før dette, da den har en nypris på nesten 9000kr og at jeg taper nok penger fra før på det: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser helst man ikke pruter på dette, er jo grei pris fra før dette, da den har en nypris på nesten 9000kr og at jeg taper nok penger fra før på det: bh :

 

Skjønner. Har du sjekket hva frakten kommer på? Så kan jeg se ann prisen.. Eller om du er i Oslo-området av og til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frakten ligger vel på 170kr etter postens satser. Ved postoppkrav så er det vel 74kr ekstra ;)

Var ofte i oslo før, men nå er det langt i mellom gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.