Anbefalte innlegg

Frakten ligger vel på 170kr etter postens satser. Ved postoppkrav så er det vel 74kr ekstra ;)

Var ofte i oslo før, men nå er det langt i mellom gitt.

 

Vanlig pakke altså. Trodde kanskje den var litt i tyngste laget. Men tenk på budet mitt da. Så ser vi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er 10kg dette grenrøret, det hadde vært tungt, hehehe. Men 3000kr selger jeg det ikke for. da for det heller ligge. men det kan selges for 3650kr inkl frakt. finner du et billigere rustfritt grenrør så løp og kjøp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er 10kg dette grenrøret, det hadde vært tungt, hehehe. Men 3000kr selger jeg det ikke for. da for det heller ligge. men det kan selges for 3650kr inkl frakt. finner du et billigere rustfritt grenrør så løp og kjøp ;)

 

Det er bra, utidig med tunge deler:) Okei, følger det med pakninger forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, dette er kun grenrør, akkurat slik jeg kjøpte det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en stund tilbake så skulle Lars Henrik kjøpe dette grenrøret, men han fant sprekker i det dessverre, noe jeg var sikker på at det ikke var, men jeg så det jo selv. derfor ble det ikke salg naturlig nok. grenrører blir nå sveiset av offshore sveiser, så da blir det tipp topp og for salg igjen+ at flensene er planslipt, men dette ble gjort av forige eier og ikke vært montert etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry ot, men Odd Christoffer hadde d i RS2, og ikkje S2. sjøl om d er d samma igrunn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, skrivefeil. men det er nå uansett samma oppbygging ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig, nå er det sveiset ferdig, og denne gang med bakgass, så nå bør det holde en stund. så da er det bare å kjøpe seg et rustfritt grenrør som passer på de fleste 20V :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger et gromt Grenrør? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Trenger grenrør til S6n på sikt.. Bare lurte litt på passform (org turbo og WG), må jeg flytte på downpipe hvis dette bygger ut annerledes en org grenrør? Har du turbo til salgs enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme som Grunde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, etter forige eier, så sa han at dette egentlig ikke passet RS2 så bra, men bedre på S4/S6. så jeg antar da at d skulle passe greit ang

grenrør. men kan ikke svare 100% sikkert på dette, da jeg aldri har montert det selv. Men det er et 034 Motorsport grenrør, så da er det kanskje mulig at noen andre kan svare på dette. egentlig rart om det ikke skulle passe også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flenser passer ikke overens med orginalt, og heller ikke location på orginal DP! Alt må sveises om / byttes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vet vi d :)

Takk for svaret Tom Erik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.