Anbefalte innlegg

Da er det på tide å pakke snippesken å dra videre. Etter gjentatt problemer med enkelte av moderatorene her inne og deres innstilling ovenfor meg, så sier jeg hade bra. Kan tolerere mye, men etter å ha fått relativt mange røde prikker, på tynt grunnlag, så innser jeg at slaget er tapt!

 

Så får man se hva neste år bringer, er i alle fall totalt uinteresant for meg å være med i denne klubben videre, men hvem veit. Kan hende jeg dukker opp om noen år igjenn.

 

 

 

Så får dere ha en god jul og ett godt nytt år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul ja Henrik! : vinke :

 

Synd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul.

Takk for alle bildene du har lagt ut : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul til dere og :)

 

Bare hyggelig Julius;)

 

 

 

Må legge til at denne tråden ikke er laget for å klage på moderering, moderatorer eller annet som kan bryte med retningslinjer. Den er bare ment som en liten tråd så de som eventuelt skulle lure på hvor jeg har blitt av hen, kan søke opp og finne litt informasjon. Ikke noe mere enn det.

 

Så regner jeg med å stikke innom lokallags treffene inneimellom for å titte og prate litt. Møtt mye bra mennesker her inne, mye bra kompiser og bekjentskaper :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god jul og godt nyttår Henrik

håper du kommer tilbake igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pussy.....!.....

 

 

 

 

 

 

 

Synd at du velger å forlate klubben, men håper du kommer tilbake. For du er alltid velkommen hit ;)

håper vi sees på noen lokallagstreff hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hade bra Henrik, kommer ikke til å savne`rei. Du er jo bare full av kvalme:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morna for denne gangen, men jeg veit hvor du bor;).

 

Personlig ser jeg ikke det helt store poenget med å melde seg ut. Med den stadig større medlemsmassen vi har vil det alltids finnes en eller flere som er uenig i det man sier/skriver eller ganske enkelt synes du er den største dusten som noen sinne har gått i to sko. Samme kan det være, for det er like hyggelig å være på treff allikevel, ettersom man uansett omgås folka man selv mener er "riktige":).

 

Du får ha en god jul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morna for denne gangen, men jeg veit hvor du bor;).

 

Personlig ser jeg ikke det helt store poenget med å melde seg ut. Med den stadig større medlemsmassen vi har vil det alltids finnes en eller flere som er uenig i det man sier/skriver eller ganske enkelt synes du er den største dusten som noen sinne har gått i to sko. Samme kan det være, for det er like hyggelig å være på treff allikevel, ettersom man uansett omgås folka man selv mener er "riktige":).

 

Du får ha en god jul.

 

Bare å ringe om du skulle være i nærheten Andreas :)

 

Er så enkelt at enten så melder jeg meg ut, eller så blir jeg utvist fra klubben resten av livet, om ikke så lenge. Så da er valget enkelt. Så kan jeg heller melde meg inn i gjenn om noen år, om det fortsatt går i VW og Audi da ;)

 

Vi sees nok på noen treff i 2012, det er det ingen tvil om. Spesielt Classictreffene er fortsatt meget interesante for min egen del, så vi sees nok før vi begge aner det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul til deg også Henrik :)

 

Kan være greit å ha litt avstand fra klubben og forumet noen ganger.

Satser på at du kommer tilbake :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god jul til deg å, synd att det skulle gå slik, men du er alltid velkommen tilbake:)

har sett deg ved ett par anledninger på Gardermoen men ha vert stres får å rekke jobben så ha ikke fått sakt hei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd ja. skulle gjerne hatt deg med videre.

Litt mindre kverulering, så hadde du nok ungått mange av prikkene:p

 

God Jul og Godt Nyttår Henrik:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår Henrik godt jeg. Har selv tenkt tanken flere ganger, da moderatorene her går helt over stokk og stein til tider...

 

God tur vidre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste er at enkelte har gjort samme feil som meg her inne, hva ordlyd osv gjelder. Men så lenge JEG ikke har rapportert samme feilen som jeg selv gjør. Ja da er det hele bagatellmessig, men gjør jeg noe så er det 3prikker på rappen. Der har du VACN i ett nøtteskall : haha :

 

Rapporterer jeg noe som jeg mener er urett osv, så blir det feil og. Så da veit jeg ikke hva jeg skal gjøre for å ungå prikkene. Men å rapportere for moderatorene er i alle fall helt uaktuelt.

 

God jul, hyggelige tilbakemeldinger, så håper jeg vi sees seinere ved en annen litt hyggeligere anledning : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul kompis. Ikke noe mindre VAG gal uansett du vet jeg.

Så får si som Golden og Antonsen: Ja, Morna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul kompis. Ikke noe mindre VAG gal uansett du vet jeg.

Så får si som Golden og Antonsen: Ja, Morna.

 

God Jul og god tur Kristian :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser pä at du er snart tilbake igjen... ;)

Ha en fin jul Henrik sä sees vel vi snart igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om vi har hatt et par feider, så må jeg si meg enig med deg når det gjelder noe av modereringen som blir gjort - og mer om det skal jeg ikke si, for da får jeg vel svi (rim og greier);) Skulle gjerne hatt en saklig diskusjon rundt dette, men av samme grunn som ovenfor vil jeg ikke starte den tråden.

 

God jul: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff da. Ja, det kan vel virke urettferdig mange ganger slikt, men jeg vet moderatorene ofte får hverandres mening og diskuterer om slike ting før de gir prikker og er etter min mening jevnt over fornuftige karer ledet an av en meget fornuftig kar. Ja, noen er kanskje mer utsatt enn andre pga sterke meninger og sterkt språk, men sånn er det vel bare. Jeg har også noen prikker, så ingen må tro at styremedlemmer er fredet :)

 

Du får ha god jul og godt nyttår, bilinteressen vil vel uansett bestå? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd Henrik. Men vi ses på treff og mandagsmøter så ønsker hvertfall jeg deg hjertelig velkommen tilbake når du finner det for godt og helt enig i at enkelte moderatorer burde kjenne sin besøkelses tid. Det er desverre noen som har sittet litt for lenge i den gruppen og tror de selv er hevet over andre desverre. Men selv om vi har valg av styret er det desverre ikke valg når det kommer til moderatorer. Men igjen så er det der som i mange andre situasjoner noen få som øderlegger ryktet til resten.

 

Du får ha en riktig god jul og ønsker deg alt godt i året som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg til å se deg på østerike turen kompis! :D kommer til å savne deg her inne! :D dette forumet her må du ta med en spade salt ;) alt for mange bedrevitere..

 

snakkes snart igjen kompis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul Henrik!

 

Har selv hatt noen diskusjoner og uenigheter med deg her, men ser vel i dag jeg stort sett er enig i ting du sier, og du er jo en knall kar irl :)

Ser frem til østerike turen :venner:

 

Att dette forumet har gått feil vei er det ingen tvil om, men det er vel slik det blir når det er mye folk inne her. Er jo mye pluss også. Satser på du en dag savner noen av oss så mye att du kommer tilbake :bs:: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei faen da Henrik, : bråk :

du får komme sterkere tilbake, NÅR du kommer tilbake da.

Du får ha en riktig så god jul

og vi snakkes vel i sandvika over nytt år vel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd å gå så langt som at du melder deg frivillig ut, men det er jo måte på hvor mye du skal tåle av forskjellsbehandling fra enkelte her inne.

At du skal få en haug av prikker i forhold til andre som har skrivet akkurat det samme (uten å ta det opp her) så synes jeg du gjør det rett i å heller drite i forumet enn å bruke tid og penger på detta.

 

Du får ha God Jul Henrik! Bra du fortsatt kommer på lokalagstreffa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sees nok på noen treff i 2012, det er det ingen tvil om. Spesielt Classictreffene er fortsatt meget interesante for min egen del, så vi sees nok før vi begge aner det :)

 

Jeg kjenner ikke bakgrunnen for din uenighet med moderatorene men håper du blir å se på classictreff neste sesong. Der har jeg opplevd deg som veldig hyggelig og konstruktiv.

 

Forumet er en veldig viktig del av klubben og det er blant annet takket være gode moderatorer som holder unna språkbruk som kan være støtende eller fremmegjørende for andre brukere. Det er faktisk veldig viktig på et møtested der ordene er hele kommunikasjonen. Jeg har veldig stor tillit til den jobben moderatorgruppa gjør og er helt sikker på at de vil ta lærdom av det som er skjedd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.