Anbefalte innlegg

Dette var utrolig leit å høre henrik. Men, håper du savner oss så mye at det ikke tar så lang tigge til du er tilbake.

 

Ha en flott jul og godt nytt år vist jeg ikke snakker med deg før den tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur videre, så ses vi på (lokallags)treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner verken Henrik Haugen eller omstendighetene for at han velger å dra sin vei - men synes det er trist at noen føler seg så urettferdig behandlet at de ikke ser annen utvei enn å forlate klubben. Nå skal jeg være forsiktig med å si ting jeg verken har peiling på eller har noe med å gjøre i det store og hele, men slike ting burde vel kanskje tas tak i?

 

Uansett, lykke til videre Henrik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det burde taes tak i. Men det er jo ikke akkurat noe man kan starte en tråd om, for da vanker det prikker og skjennepreken på den som måtte finne på å ta det opp, både fra moderatorer og folk som ikke har opplevd denne "urettferdige" oppførselen fra moderatorene selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå får heller moderatorgruppa vurdere om dette skal skilles ut i en egen tråd, men med tanke på antall brukere på dette forumet er det påfallende få som har problemer med jobben som gjøres. Slik har det vært så lenge vi har hatt dette forumet, at et fåtall er misfornøyde med en eller flere moderatorer, og slik tror jeg det alltid kommer til å være.

Nå har det seg slik at man har valgt å føre en relativ streng linje på dette forumet når det gjelder språkbruk, nakenhet osv, og det må man bare forholde seg etter. Har man problemer med å moderere seg skriftlig på nettet, får det konsekvenser (i motsetning til mange andre nettfora).

 

Ja, det burde taes tak i. Men det er jo ikke akkurat noe man kan starte en tråd om, for da vanker det prikker og skjennepreken på den som måtte finne på å ta det opp, både fra moderatorer og folk som ikke har opplevd denne "urettferdige" oppførselen fra moderatorene selv.

 

Det er ikke normalt med prikker eller skjennepreken om man tar det opp på en saklig måte, men om man i halvfylla bestemmer seg for å tømme galleblæren i skriftlig form, kan man ikke forvente annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist å høre at du forlater oss Henrik. Nå har jeg ikke hatt noe med deg å gjøre som jeg husker eller vet om, men liker ikke at folk forlater av den grunn.

 

Håper å se den snart igjen i rekkene og ha en fortsatt god jul og et godt nyttår!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tenker jeg vi avslutter denne tråden.

 

Henrik har en helt annen terskel enn de fleste andre for hva han synes er greit å skrive om og til andre medlemmer og her på forumet og har etter egne utsagn vansker med å akseptere de reglene vi alle har å rette seg etter for et trivelig fellesskap her på forumet.

 

Det er trist at man da velger å forlate en fin klubb istedenfor å justere egne behov og respektere våre felles retningslinjer. De fleste med noen års fartstid på andre slike forum vet veldig godt hvorfor vi har det som noen kanskje opplever som "strenge" regler her hos oss.

 

Lykke til videre Henrik og velkommen tilbake når du selv føler for å delta på samme måte som oss andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.