Østfold : Hvem skal til Valdres?

Anbefalte innlegg

Høres bra ut Roger. Vi bør vel regne en god halvannen time dit herfra, så hva sier resten av folket?

 

Kjøre fra Mosseporten ( Statoil ) rundt 12.00?

 

Vi får høre hva folket sier.. Ser ut til at det er litt stemning for å dra noe senere herfra, og kan vel si meg noe enig i det. Noen herfra jobber sent på fredagskveld osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, det er bare å komme med noen forslag det, så må vi vel klare å bli enige så vi blir en god del biler i følge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått et forslag om at vi kan møtes klokken to på Shell (ta av fra E18 mot Hønefoss, kjør gjennom tunnelen, så dukker stasjonen opp på høyre hånd) i Sandvika?

 

Dette er en Statoil-stasjon ;)

 

Mulig jeg også dukker opp.. må bare forhøre meg med min co-pilot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en Statoil-stasjon ;)

 

Mulig jeg også dukker opp.. må bare forhøre meg med min co-pilot.

 

Sorry, My bad. Men det er da i hvertfall en bensinstasjon da? : flau :: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det for sent å møtes der 16-17.00 ? Da kunne vi kjørt her fra Østfold i 14-15 tiden. Regner man ikke ca. 2t fra Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere prøve å komme i vei derfra klokken 14 kanskje? Så rekker vi å vaske bilene før mørket faller på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut.. Skal ta en kjapp ringerunde til de av oss jeg VET skal oppover. Kommer med bekreftelse på dette iløpet av dagen. Kl.14.00 må være akseptabel tid å dra for de fleste tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres greit ut for meg...

 

Skal høre med de to som er litt usikkre også jeg.... "jo fler, jo ber"... ikke sant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei den.. Men vi ikke er en vanskelig gjeng å komme innpå, for ett år siden kjente jeg ingen av folka her jeg heller ( og jeg er ikke akkurat den som stikker frem hodet først ;) ).

 

Om det skulle dukke opp to stk som vil være med så lar jeg plassene gå da, hvis ikke så venter jeg på tilbakemelding iløpet av uka : ja :

 

jeg blir med.:D er klar når som helst på dagen jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke er noe gummi på felga innen helga så må jeg sitte på med deg da nikko... jeg har ikke akkurat spart på siste rest på dekka heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi kl. 14.00 fra Statoil ved Mosseporten, da bør vi klare å være i Oslo rundt 15.00`ish.. Aaaner ikke hvor denne stasjonen vi skal møte de andre ved er, men vi finner den vel ;)

 

Ole Martin : Da regner vi med deg også ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi kl. 14.00 fra Statoil ved Mosseporten, da bør vi klare å være i Oslo rundt 15.00`ish.. Aaaner ikke hvor denne stasjonen vi skal møte de andre ved er, men vi finner den vel ;)

 

Ole Martin : Da regner vi med deg også ja..

 

Hei!

Følg E-18 gjennom Oslo mot Drammen, når dere kommer til Sandvika tar dere av mot Hønefoss( står merket E-16 i høyre kjørefil på motorveien.)

Når dere har kommet av E-18 deler veien seg i to, følg da E-16 Hønefoss.

Kommer da inn i en tunnel ca.400m lang? legg dere da i høyre fil slik at dere kjører mot Sanvika Sentrum og ikke E-16. Kommer da til et T kryss, svinge da til venstre da ser dere Statoil stasjonen

 

Statoil stasjonen er ringet rundt

sandvika1.GIF

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Tor Håvard! Da skal vi klare å finne frem og møte de andre i tide ;): ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra. Jeg gleder meg jeg. : rb :: rb :: rb :

 

Er det mange av dere som har Walkie-Talkie da? Hvis dere har, så ta med det, det er jo gøy å kunne prate litt underveis?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke W.T desverre, men det får vel stå på shoppinglista da :D Litt små-prat på veien er jo en del av "scharmen" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det no' partay på lørdagen eller...:D:D:D:D:D :venner::full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det no' partay på lørdagen eller...:D:D:D:D:D :venner::full:

 

Det blir alltid sosialt (les: party) på treff. vi er jo en sosial gjeng :grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok litt "sosialt" der oppe ja... Du kjører sammen med oss oppover fra Mosseporten kl.14.00 O.M ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok litt "sosialt" der oppe ja... Du kjører sammen med oss oppover fra Mosseporten kl.14.00 O.M ?

 

jepp, det gjør jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har med masse sosial-vann oppover..

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som kjører fra mosseporten kl.14.00 på lørdag, møter Follo-gjengen på Shell/Ås ca. 14.15. Fint om alle er på plass så vi kan kjøre kl. 14.00 da, så sprekker ikke tidsskjemaet totalt ( og ja, jeg skal være tidsnok!! :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke biler kjører oppover da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir meg selv og brodern i min bil ( skjærte seg litt med lakkering av bilen hans, så den er ikke klar til helga.. ) , så blir det Nikolai og Jonas, tror de kjører hver sin nå som Nikolai har fått på skilter og siste er da Kjell som også henger seg på, så vi blir iallefall 4 biler + deg.. Det er jo ikke så aller værst det. Kunne jo vært bedre men 5 totalt får klare seg! :)

 

Edit : Litt mer oversiktlig blir det da :

 

Jonas : Corrado ( går fort )

Nikolai : Golf II ( går fort )

Kjell : UrQuattro ( går også fort )

Meg selv : Coupe ( går ikke fullt så fort )

 

Jeg stiller meg frivillig til å holde farten nede :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jeg stiller meg frivillig til å holde farten nede :D hehe

 

 

det høres bra ut:D Jetta'n er ikke akkuratt bygd for høye hastigheter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT:Er det mulig å få handlet 2 stk skiltplater av deg på lørdagen, Knut?

 

(har delvis festet skilta med stripes :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.