Østfold : Hvem skal til Valdres?

Anbefalte innlegg

Dette begynner å se skummelt ut for corrado gitt!

Har hatt mye å gjøre i det siste så jeg har ikke fått meg noen nye dekk enda : nei :

Nikko snakket om at han skulle til sharif på fredag så vi får se....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problemo, Broder`n!

 

(bare jeg finner frem da ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problemo, Broder`n!

 

(bare jeg finner frem da ;) )

da skal jeg bare få av felgene å trylle fram noen penger så ordner det seg kanskje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT:Er det mulig å få handlet 2 stk skiltplater av deg på lørdagen, Knut?

 

(har delvis festet skilta med stripes :P )

 

 

Tar med plater jeg... Sharifen er ikke vanskelig å finne.. Ta av E6 og ta til venstre i rundkjøringa, så ligger det i et stoort telt på plassen der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm jeg får virkelig håpe været blir betydelig bedre i morgen Jetta'n er ikke så glad i vann: syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm jeg får virkelig håpe været blir betydelig bedre i morgen Jetta'n er ikke så glad i vann: syk :

Dette har jeg fått streng beskje om også fra corrado'n også..

blir det regn så tror jeg faktisk at jeg melder pass : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei og hå alle sammen!! ble det no tur på noen av dere selvom været var dårlig eller?? skulle liksom ønske dere en god tur jeg vettu, men det rakk jeg ikke! :( oppdater meg litt når dere er hjemme igjen da... litt bilder og sånn! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du rekker fortsatt det vet du, for de skal vel ikke dra før klokken 14 fra Østfold. Det er ikke engang for sent å bli med selv? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opphold og godt vær, så vi drar! Kjører for å handle W.T nå, så vi har litt å kommunisere med på veien. Regn gjør da ingenting, bilen blir bløt når`u vasker`n likevel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl14 blir for tidlig!!! bilen står uten felg på..

nikko er slo nok alle fylle rekorder i går så han er vist så jævlig fylle syk i dag : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.