Diskutering rundt avviklingen av TDM - for og imot - diskuter!

Synes du det er dumt at TDM blir avviklet?  

47 stemmer

  1. 1. Synes du det er dumt at TDM blir avviklet?

    • Ja, dette har blitt en tradison som man heller kan bygge videre på
      32
    • Nei, det bryr meg fint lite
      4
    • Synes det er bra med litt fornying, jeg
      10
    • Har aldri vært på TDM, og kommer heller ikke til å dra på det nye treffet
      1


Anbefalte innlegg

Egil, nå må du rydde opp her. Fått moderator til å flytte tråden hit sånn at du kan flytte det som ikke hører hjemme i denne tråden til denne tråden. Done deal? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det gjort, ja! Strålende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det gjort, ja! Strålende!

 

ja var litt lettere da den ble flytte til mjøsa. er bare og få flytte tråden tilbake til treff så er alt i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "rapportert" om det, så det blir gjort så fort en moderator ser rapporten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "rapportert" om det, så det blir gjort så fort en moderator ser rapporten.

 

ja han nevte det. men har lett etter den jævla rapportert knappen i halve dag. mener jeg har sett den før men finner den ikke igen. hmmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se like under avatar, navn osv på den som har postet et innlegg, så ser du denne knappen: report.gif Trykk på den på det innlegget det gjelder, så skriver du hva det måtte gjelde:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se like under avatar, navn osv på den som har postet et innlegg, så ser du denne knappen: report.gif Trykk på den på det innlegget det gjelder, så skriver du hva det måtte gjelde:)

 

derr ja. den er jo ikke så synlig lol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje ikke rekasjonen hadde blitt like stor da nei... Men Jeg mener som i 07 at TDM er et veldig bra alternativ til å vise oss fram i distriktet å verve nye medlemer osv til klubben å lokallaget. Pluss å holde aktiviteten høy. Vi fant vel ut den gangen at premiering var en fin måte å trekke folk til treffene blant annet men det sosiale ble prioritert. hadde jo vært bra om dere bygde videre på TDM å vidreutvikla/fornya det.

 

ja var aldri noe problem og få sposorer. veit forsatt om flere som hadde stilt opp om jeg spurte he he he

men var jo rått med krusingen og all morro vi hadde sammen.

behold Navnet men finn på masse nyt pleas. mye stolhet i navnet gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må vi gjøre for å gjøre dere fornøyd? Bare ha 3 treff i sesongen som heter tdm, og er i hamar, lillehammer(hunderfossen) og gjøvik? Jeg skjønner det er tradisjon men fornyinng innen for tdm dere mener som gjelder? : ) Vi prøver ikke å være vanskelig, men vi vil bare finne ut det beste og alle være venner;)

 

som en ivrig vag mann og starter av TDM så er navnet i grunnen bare noe vi fant på for og ha et navn, var jo ingen begrensinger den gange at det bare skulle være tre treff, vi hadde den gangen den holdning at vi skulle ha tre for at det var gjøvik, lillehammer og Hamar som var byene. men de gangene var vi bare 10 pers maks på lokallags møtene vi hadde på rudshøgda.

Så fikk vi lyst til og prøve og få med flere lokkale helter og måtte hvise oss frem i byene.

og det gikk jo over all forventning, så deretter sendete vi inbydelser til alle lokkallag osv, blei skriv om i treffpunkt osv. Så ideen var jo at TDM skulle øke og øke og få bedre og bedre treff. Bare se på hva hadeland gutta har fått til med og beholde tradisjon.

 

Bruk navnet og finn på masse, ingen grunn til og stoppe utviklingen, store artige og sosiale treff er KONGE: rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter som det jeg har fått med meg har det blit mindre folk på tdm treffene. Var vel i 07 eller 08 som det var på vikingskipe og da var det over 100 mener jeg. Er det vi vil at alle skal komme på et treff i stede for at det er dem som får pokaler fra alle treffene nesten og en liten gruppe fra di 3 mjøs byene. Tror aldring jeg har vert på mere en et tdm treff i løpet av åre. Men for all del du kan jo få plassen min i styre så kan du arrangere så mye treff du vil for meg. Mvh Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ditt synspunkt Tor Olav :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:venner::venner::venner:

Etter som det jeg har fått med meg har det blit mindre folk på tdm treffene. Var vel i 07 eller 08 som det var på vikingskipe og da var det over 100 mener jeg. Er det vi vil at alle skal komme på et treff i stede for at det er dem som får pokaler fra alle treffene nesten og en liten gruppe fra di 3 mjøs byene. Tror aldring jeg har vert på mere en et tdm treff i løpet av åre. Men for all del du kan jo få plassen min i styre så kan du arrangere så mye treff du vil for meg. Mvh Egil

 

ingen planer om og begynne med det, men trengs noen tips og ideer så er det jo bare og si fra.

 

Og Egil hvorfor skulle jeg ta plassen din?

Vi som starta TDM ville få med alle ikke bare pokal jegerne med alle de andre som kjører rundt også, alt fra familie biler til de råeste. men vi ville ha med de pokal ryterne så da blei det treff for abselutt alle.

har prata med noen rund om nå rent tilfeldig, og de sier at siden de ikke kjører nyere bil en 2006 model føler seg ikke velkomen. men dette har jeg ingen formening om. bare tilbake melding til dere.

 

Trur nokk du gjør en god jobb jeg, ingen grunn til å kritisere, sier bare hva jeg tenker jeg.

Men blir du vonbråten for det kan du jo : bh : for jeg har mine meninger uansett, og det har vi alle.

Hadde jeg ville kritisert hadde jeg spurt om og få komme på et lokalags møte og tatt det ansikt til ansikt.

 

Stå på folkens dere må aldri gi dere selv om folk ikke har samme meninger. for da hadde heller DTM blitt startet.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:venner::venner::venner:

 

ingen planer om og begynne med det, men trengs noen tips og ideer så er det jo bare og si fra.

 

Og Egil hvorfor skulle jeg ta plassen din?

Vi som starta TDM ville få med alle ikke bare pokal jegerne med alle de andre som kjører rundt også, alt fra familie biler til de råeste. men vi ville ha med de pokal ryterne så da blei det treff for abselutt alle.

har prata med noen rund om nå rent tilfeldig, og de sier at siden de ikke kjører nyere bil en 2006 model føler seg ikke velkomen. men dette har jeg ingen formening om. bare tilbake melding til dere.

 

Trur nokk du gjør en god jobb jeg, ingen grunn til å kritisere, sier bare hva jeg tenker jeg.

Men blir du vonbråten for det kan du jo : bh : for jeg har mine meninger uansett, og det har vi alle.

Hadde jeg ville kritisert hadde jeg spurt om og få komme på et lokalags møte og tatt det ansikt til ansikt.

 

Stå på folkens dere må aldri gi dere selv om folk ikke har samme meninger. for da hadde heller DTM blitt startet.

: vinke :

 

nei da går fint det.

vi tar det med oss. jeg ga også bare min mening om det. og håper vi kan få til et stort treff og kansje over gå hadeland. er derfor vi sattser mye mere på et treff. er jo litt mere det vi håper på med dem arasjenmangen som er uten pokkaler at alle vil komme på dem. er mange som kvier seg litt for og dra på utstiling virker det som også. så derfor vi prøver og dra fokuse litt bort fra pokaler og heller premiere noe annet.

ja det er i vertfall ikke nå styre som kan være i forhold til nye biler er vel en som har forholdvis ny bil vi andre er langt ned på 2000 talle. men vi får se hva vi kan prøve og få til i forhold til at dem tror dem ikke er bra nok.

 

takker for din mening og innleg

 

ps. det ved at jeg stiller min plass til dispensajon gjelder ikke bare til deg men til alle. vis dem ikke liker det jeg er med på og gjøre. hehe ikke noe vondt eller være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel uansett på tide å gjøre noe med utstilling delen av treffene. Synnes topp 3-5 begynner å bli litt kjedelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare som et forslag, hvorfor ikke beholde de tre treffene, og kalle det på hunderfossen

etter eller annet med super TDM eller noe. eller mjøsas midt punkt eller noe.

bare spyr ut her jeg he he he: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var noen år siden jeg var medlem, har både en 2008/2009 Audi A6 Avant , og en 65 VW boble, det som jeg syne er litt rart er at det er flere treff i VW cluben for de gode gamle luftavkjølte, drar man på alle er det nesten hver helg. I VWACN er det bare et hovedtreff, det blir for lite, og få til flere treff er ikke vanskelig og det er stadig nye VW og Audi som kommer frem, ser her i Hamar, det står mange rundt på P plassen om kveldene som kun råner rundt, virker ikke som det er noe seriøst miljø, her kan lokal avd kommet inn og fått til treff, sammenkomster. I VWACM som er for de gode gamle VW luft er det mye turer,cruising, savner det for de vannavkjølte.. Blir jo litt rart og ha en 65 boble cal looker der det er masse treff , og en A6 til nesten en mill som man kun har et treff i året og dra til.. kan få til mye med lokal lagene i Gjøvik,Lillehammer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i Mjøsa har vi 3 treff i sesongen i regi av lokallaget, i tillegg har hovedstyret 2 treff i året - et på Rudskogen og et på Våler. Så har vi Hadelandstreffet som er starten på sesongen, i tillegg er det flere lokallag som arrangerer treff i løpet av sesongen og mange av klubbmedlemmene deltar også på gatebiltreffene så det skal være mange muligheter for å møte opp på treff i løpet av en sesong :)

 

Dersom man i tillegg ønsker mer aktivitet lokalt så er det fritt opp til hvert enkelt medlem å dra igang en crusing, photoshoot eller lignende. Det har vært gjort tidligere og blitt bra resultat :)

 

Om noen har noen gode forslag til aktiviteter - det være seg en fin plass å ha crusing til feks - så er det bare å ta kontakt med en av oss i styret så kan vi evt dra i gang noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt klar for en cruising til Staden for ta en Bislettbab, kjørebilder og bilder. Problemet mitt er at jeg ikke har bil før enn i Juli, så må bli etter det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt med på det! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.