Anbefalte innlegg

Bruker selv en kombinasjon av AutoGlym og LaHega. AutoGlym Paint Renovator, AutoGlum Intensive Tar Remover, AutoGlym Resin Polish og AutoGlym Extra Gloss protection er mine beste venner. LaHega sin Hydrowax er også sinnsyk bra (men da må bilen være skikkelig bra i lakken fra før).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilken måte er det bedre enn Turtle pusseskinna? Har alltid trodd at ett pusseskinn er ett pusseskinn lissom.

 

Kan ikke sammenliknes asså!! Jeg brukte turtle helt til her om torsdag. Skulle tørke bilen før en fotosession for et blad. Da gav jeg opp - satte meg i bilen, kjørte ned på jobb, og kjøpte autoglym skinnet - FANTASTISK!!

Det er større enn turtle sitt skinn, og suger vann mye bedre!

Trenger ikke vri det mer enn en gang før taket på bilen er perfekt!! Det er en helt annen verden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke sammenliknes asså!! Jeg brukte turtle helt til her om torsdag. Skulle tørke bilen før en fotosession for et blad. Da gav jeg opp - satte meg i bilen, kjørte ned på jobb, og kjøpte autoglym skinnet - FANTASTISK!!

Det er større enn turtle sitt skinn, og suger vann mye bedre!

Trenger ikke vri det mer enn en gang før taket på bilen er perfekt!! Det er en helt annen verden :)

 

Kom nettopp fra vaskehallen... Brukte ett pusseskinn som jeg kjøpte på ICA til ti kroner, nå slags "husholdningspusseskinn". Det suger.. (og da mener jeg ikke at det er bra.)

 

Har alltid brukt turtle wax pusseskinn, iom at det er det alle rekvisita -,og bensinstasjoner har. Og det funker jo fint. Jeg går alltid over med litt polertørk etter skinntørk.

 

Kanskje jeg skal kjøpe et autoglym-skinn? Eller er det noen som har testet Meguiar´s sitt pusseskinn? Liker at det står samme logoen på alle ting i beautybagen :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alle sammen diskuterer ting en kan bruke til å tørke av bilen med. Er det noen som har testet fiberklut? Eller hva det heter. Har en fra Meguiars, som jeg har brukt til å gå over bilen etter polerning med. Men har også hørt mange si at denne er meget bra til å tørke over bilen etter vask med også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom nettopp fra vaskehallen... Brukte ett pusseskinn som jeg kjøpte på ICA til ti kroner, nå slags "husholdningspusseskinn". Det suger.. (og da mener jeg ikke at det er bra.)

 

Har alltid brukt turtle wax pusseskinn, iom at det er det alle rekvisita -,og bensinstasjoner har. Og det funker jo fint. Jeg går alltid over med litt polertørk etter skinntørk.

 

Kanskje jeg skal kjøpe et autoglym-skinn? Eller er det noen som har testet Meguiar´s sitt pusseskinn? Liker at det står samme logoen på alle ting i beautybagen :nana:

 

Jeg har ikke testet skinnet til meguiar, men det er sikkert godt i likhet med de andre produktene de har - men det er begrenset hvor mye bedre et skinn kan bli i forhold til autoglym - har vondt for å tro at man kan tørke et helt tak uten å vri en eneste gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke testet skinnet til meguiar, men det er sikkert godt i likhet med de andre produktene de har - men det er begrenset hvor mye bedre et skinn kan bli i forhold til autoglym - har vondt for å tro at man kan tørke et helt tak uten å vri en eneste gang:)

 

hm. må testes-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm. må testes-

 

Kjøpte Auto Glym pusseskinn idag... Helt rått.

Anbefales.

Eneste er jo at prisen er litt stiv. 239 kr.. :o

Fikk det til 195.

 

Det suger bedre, og er enklere å vrenge tørt enn Turtle Wax sine skinn.

 

løp og kjøp! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler bare 1000kr for polering/rubbing(3 lag)!

Rens av alle seter... Alle pyntelister... SKIKKELIG felgrens... Motorvask +++

 

Da får en et sinnsykt resultat pluss en slipper å bruke mangen timer på et "ok" resultat : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd den nye Autoglym Ultra Deep Shine (sort etikett) ?

 

Leste reklame for den i Auto Motor & Sport.. Skal visst være meget effektiv for mørke biler med halv-dårlig lakk..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler bare 1000kr for polering/rubbing(3 lag)!

Rens av alle seter... Alle pyntelister... SKIKKELIG felgrens... Motorvask +++

 

Da får en et sinnsykt resultat pluss en slipper å bruke mangen timer på et "ok" resultat : smil :

 

Høres kult ut det. Men for det første er det ingen plasser her oppe jeg komme under det tredobbelte i pris..

 

sist, men ikke minst, så liker jeg å dulle å pusse og styre med bilen å nekter å betale folk for å gjøre det.... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.