"Hvilke felger er dette?" - tråden

Anbefalte innlegg

Det er ikke Penta, den ser helt annerledes ut. Greier ikke å finne noe mere på den, 100+ er et vanskelig navn å søke på fordi Google ikke helt skjønner +-tegnet. Om noen her sitter på noen Martins-kataloger fra noen år bakover, så tipper jeg man finner den der, da Martins har solgt 100+ og Team Dynamics (fra samme fabrikken) i årevis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe kvalitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvalitet? Tror ikke 100+ er de værste felgene du får tak i, selv om de ikke akkurat oser av BBS-rykte. Så vidt jeg vet er de som oftest produsert i England. Helt greie vil jeg si, av min lille erfaring med merket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bra nok til Poloen tenker jeg :) takk for hjelpen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva heter disse felgene?

 

40_1939312168_zps0719fb01.jpg

 

40_750401192_zpsaac8ad31.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så disse på en TT i statene. Noen som vet hva de heter? :)

 

20130712_153442.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva disse heter?

01_1926825311.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva disse heter?

[ATTACH=CONFIG]201847[/ATTACH]

Flere produsenter som hadde denne modellen da de kom, men Larzon er den jeg husker i farten. Innovation er modellen. Purewheels.no fører de.

 

Den over lignet på ATP Flash.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde42_157Red.jpg

 

Noken som veit kva den heite ? :) ( ikkje eg som skal ha ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er bilde Dekklåven bruker ved annonsering på Finn, så kan være en idé å høre med de.

 

Grusomme var de, ihvertfall:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ein kompis som ville vite det :P såg på Dekklåven men der sto ikkje det noke meir ein Bilde : 42

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om du bare får de hos Dekklåven og Dekk.as. Hos sistnevnte heter modellen bare KT Racing 157. Noen produsentside finner jeg ikke. Trolig er det bare en kinesisk fabrikk som lager de, og så får de navnet KT Racing her på berget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan felger dette er? [ATTACH=CONFIG]196884[/ATTACH]

 

 

Hei har ikke sett denne tråden før nå, men de felgene der har vert mine før og sto på en Audi A6 jeg kjøpte for noen år siden. De er 8,5"x20" ET 35, orginalt er de titanium grå eller sort blank i senter og med polert kant eller så er de i hel krom. Faktisk litt tøffe i titanium-farge, hvem som lakket disse vet jeg ikke men de er noe spesiel: rolleyes.

 

DSC03324.jpg

 

Men felgen heter Ruff Racing R280, Eiker motorshop selger de også der heter de bare Status R280 men det er fra samme firma. Blir nok produsert i Kina en plass, de har flere felger som ligner Vertin o.l. så kvaliteten er sånn halveis ok.: ja :

 

Ruff-R280.jpg

Ruff-R280....jpg

Ruff-R280...jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har ikke sett denne tråden før nå, men de felgene der har vert mine før og sto på en Audi A6 jeg kjøpte for noen år siden. De er 8,5"x20" ET 35, orginalt er de titanium grå eller sort blank i senter og med polert kant eller så er de i hel krom. Faktisk litt tøffe i titanium-farge, hvem som lakket disse vet jeg ikke men de er noe spesiel: rolleyes.

 

[ATTACH=CONFIG]203868[/ATTACH]

 

Men felgen heter Ruff Racing R280, Eiker motorshop selger de også der heter de bare Status R280 men det er fra samme firma. Blir nok produsert i Kina en plass, de har flere felger som ligner Vertin o.l. så kvaliteten er sånn halveis ok.: ja :

 

[ATTACH=CONFIG]203869[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]203870[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]203871[/ATTACH]

 

takk for svar ;) har lett lenge etter hva disse heter.

disse er mine nå, fargekombinasjonene var ikke akkurat så veldig fin synes jeg. bedre slik de kom orginalt.

og lakkeringa var sikker sprayet med boks i en gammal garasje uten lys, for den var ikke noe bra.

Men skal strippe felgen helt til metallet og lakkere opp igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar ;) har lett lenge etter hva disse heter.

disse er mine nå, fargekombinasjonene var ikke akkurat så veldig fin synes jeg. bedre slik de kom orginalt.

og lakkeringa var sikker sprayet med boks i en gammal garasje uten lys, for den var ikke noe bra.

Men skal strippe felgen helt til metallet og lakkere opp igjen.

 

Fint at de kommer til nytte, jeg solgte de fordi jeg syntes de var stygg i hvit hobby lakkering. Da jeg kjøpte bilen med felger var det nesten nye dekk på de så jeg gadd ikke begynne å ta av dekkene for å lakke de. Men med ny farge blir de bra, lykke til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så disse på en TT i statene. Noen som vet hva de heter? :)

 

[ATTACH=CONFIG]201779[/ATTACH]

 

Det ligner veldig på ATP Flash men ser kanten ikke er helt lik..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image.jpg

 

Ser ikke noe fabrikant på disse. 7x15, er stemplet 47 på innsiden, men felgen er 20cm kant til kan, 14 cm fra annleggsflaten til innerste felkant.

 

Noen som vet hvilke felger dette er?? Fattern har 3 stk, skulle hatt 1 til :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om du bare får de hos Dekklåven og Dekk.as. Hos sistnevnte heter modellen bare KT Racing 157. Noen produsentside finner jeg ikke. Trolig er det bare en kinesisk fabrikk som lager de, og så får de navnet KT Racing her på berget.

 

Angående KT Racing felger som nevnt på forrige side.

 

Jeg kjøpte meg et sett med pent brukte felger fra KT Racing (Dekklåven) for noen dager siden. Etter litt googling fant jeg ut at den modellen jeg kjøpte er en kopi av en Japansk felg som har status innen JDM-Style og Drifting-miljøet, nemlig SSR Type C. Selv logoen er lik. Et tydelig tegn på at det er en kopi er at felgen jeg kjøpte har ET38, mens originalen fra SSR ikke leveres med det innpresset. Uansett, jeg er godt fornøyd jeg, veldig lette felger som jeg ga en latterlig billig penge for.

 

Originalen:

 

130_0811_36_z%2Bwheel_guide%2Bssr_type_c

 

Kopien:

 

Bilde23_627DGMX.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig lite bilde, men vet dere hvilken felger dette er? de som står på golf mk4 varianten.. :)

 

Untitled_zpsf8d5ddfb.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]208356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]208357[/ATTACH]

 

Hva slags felger er dette?

 

De til venstre er hvertfall fifteen52 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.