Stavanger lokallag: Hovedtreff Våler 2012, 2-3.juni

Anbefalte innlegg

Da er det vell bare å sette i gang forberedelser i håp om å være klare til hovedtreffet 2012 som går av stabelen 2-3.juni. :)

 

Først en liten link til trefftråden:

 

Hovedtreff Våler 2012

 

Vi kan jo enkelt å greit prøve å gjøre det som alle andre trefftråder vi har hatt. :)

 

Litt info:

 

Overnatting: Det er mulighet for å leie hytter i området, men vi pleier å sove på campen pga godt med liv og mye gromt å se på når det kommer til biler. :) Våler er et jorde og det funker helt topp med telt/lavo osv. :)

 

Mat: Her sørger egentlig alle for seg selv. Man kan eventuelt velge å gå i lag slik at man slipper å kjøpe 10 smørpakker osv. Kveldsmat har vi bare grillet etter at banekjøringen er ferdig. :) Middag spises på vålerbanen eller hvor man selv vil. :)

 

Kjørerute og avreise: Stemmer for at vi starter kl. 0800 fra Statoil Ålgård. Dette pga folk skal ha bil med henger bort og da kan vi ta det roligt bortover. Ang reisevei så kommer jeg til å kjøre sørlandet. De som kan kjøre over heia må gjerne det, men jeg subbet uten like i fjord og det var mindre behagelig å kjøre over med stiv bil. Ang tidsmessig så er det ikke store forskjellene selv om noen mener det er MANGE timer å spare. Vi brukte faktisk mindre tid hjem sørlandet fra rudskogen i fjord.

 

Til dere som aldri har vært med før og lurer på om dere tør/har lyst/er litt sjenerete osv... Det er en knall gjeng som reiser bort hvert år og jeg skal love at du ikke kommer til å angre. Nye folk tas godt i mot og ønskes veldig velkommen! Vi er en god blanding av gifte, foreldre, single, breie, tynne , høye, lave osv så du kommer ikke akkurat til å skille deg ut. ;) Velkommen skal DU være!

 

Hvem skal bort?

 

- Kjell K. Roulund

- Robin Andreassen

- Snorre Gangsøy

- Jan Erik Kluge

- Stian Egelandsdal

- Dag Ivar Torgersen

- Stig Jangsett

- Gjøran Østerhus

- André Svarstad

- Søren Arne Stammer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har tenkt meg bort i alle fall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då blir det meg og deg Robin! Hehe.. :P Regne me Snorre ska ver me så eg skriva han au opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og ska. E redd eg ikkje får me meg rudskogen siden det e så tidlig i mai. (bryllup til min søster) så her må eg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det va da faen så tidligt!!! Eg hadde ett håp om å bil ferdig og kjøra på Rudskogen i august, men når det blir i mai og Våler i juni så kan eg vel i beste fall håpa på noen runder på Reve i 2012 sesongen... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me satse på å nå Rudskogen i Mai, men går alt itte normalen så ryge det, å då har me Våler å gleda oss te:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som eg kan få me meg rudskogen og då bryllupet ikkje va så tidlig som eg trodde... Men om bilen e klar te det e en annen sak! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det va da faen så tidligt!!! Eg hadde ett håp om å bil ferdig og kjøra på Rudskogen i august, men når det blir i mai og Våler i juni så kan eg vel i beste fall håpa på noen runder på Reve i 2012 sesongen... : gråter :

 

Det blir forhåpentligvis hvis alt går etter planen en dag med kjøring i august også i tillegg til en påfølgende track day for flere merker. Rent praktisk likt slik vi har hadde i fjor.

Det er ikke bekrefta, men krysser fingrene.

 

Men ja, kjedelig med 3 ukers mellomrom for de som skulle ødelegge noe på første treffet og gjerne ikke rekker å handle inn deler og fikse feil med bilene før neste treff.

Veldig kort sesong for vacn treffene :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir forhåpentligvis hvis alt går etter planen en dag med kjøring i august også i tillegg til en påfølgende track day for flere merker. Rent praktisk likt slik vi har hadde i fjor.

Det er ikke bekrefta, men krysser fingrene.

 

Men ja, kjedelig med 3 ukers mellomrom for de som skulle ødelegge noe på første treffet og gjerne ikke rekker å handle inn deler og fikse feil med bilene før neste treff.

Veldig kort sesong for vacn treffene :(

 

Du e i lokallagsdelen nå, legg vekk den bokmålstrykkingå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du e i lokallagsdelen nå, legg vekk den bokmålstrykkingå :P

 

Det er ikke bekrefta, men krysser fingrene.

 

We love OT! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis me ska ha någe sånn dyrt telt så må me få tak i skikkelige plugger og skikkelig tau osv sånn at me får festet det. Armeringsjern e jo fint te sånt.

 

Eg og e veldig for at me bruke litt penger på det. Me har vel litt penger i kassen finni???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis me ska ha någe sånn dyrt telt så må me få tak i skikkelige plugger og skikkelig tau osv sånn at me får festet det. Armeringsjern e jo fint te sånt.

 

Eg og e veldig for at me bruke litt penger på det. Me har vel litt penger i kassen finni???

 

Jeg har en del rester av jern som skan brukes. Tau er jo en enkel sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Ein nykommar her så har lyst å bli med om ingenting komme i veien + ein t med ein bora som isje har meldt seg inn ennå :)

 

Stille dokke ut bilane samla i lokallagå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleie ikje samla på utstillinga nei. :)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingå e forsåvidt frivillig den, har du/dåkke lyst å stilla bilen ut, så gjør dåkke det, "uavhengig" av resten av lokallaget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Ein nykommar her så har lyst å bli med om ingenting komme i veien + ein t med ein bora som isje har meldt seg inn ennå :)

 

Stille dokke ut bilane samla i lokallagå?

 

På søndagen så stille me ikkje ut sammen som regel (for de som stille ut), men me holde oss samla på campen! Og å pleie me kjøre samla ner. Pleie å ver ein kjempetur! :) Bare og hiva seg på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sga, me bil denne gangen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sga, me bil denne gangen!

 

Toyotaen? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, vet ikke om jeg får gang på understellet før treffet. Men greit å kjøre "båt" også....

Vi skulle gått sammen å kjøpt et skikkelig party telt for Lokal laget. Et som holder mer enn et treff.....

 

Noe slikt: http://www.nordiskteltbutikk.no/1/no/partytelt-pvc/partytelt-5x8m-500-gm-pvc.php

 

et slikt telt kan vi også søke om støtte til fra hovedstyret :) kan jo brukes på fremtidige treff og tilstelninger i regi av lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel prøvd dette med telt flere ganger nå og som regel varer det maks to treff før det må fornyes. I tillegg til logistikken for hvem som skal frakte bort, sette opp å ta ned osv. Når folk har med telt selv blir de som regel tatt bedre vare på.

Men ja, noe må vi jo bruke pengene på.

 

Telt er jo aldri feil når det begynner å bli litt fuktig eller for å holde vekke myggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De teltene me har hatt har jo vert fra biltema med så som så kvalitet. Dette teltet e jo mye mer solid.

 

Men eg ser problemstillingen. Ska me ha ett sånn et telt så må någen ha ansvaret for det, og det må som eg har sagt tidligere skikkelige muligheter for å forankre teltet. Det som har tatt knekken på teltene me har hatt e jo vinden! Så må me få merket det skikkelig sånn at det ikkje e vanskelig og sette opp gang nr 2! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teltet kan jo lagras i lokale okka når dar ikje e treff, då veit me alltid kor det e henne. Kan gjerne drassa med telt eg ettersom planen e å kjøra bilen på henger bortøve, ellers vil eg ha minst mulig i bilen. Men ja, me burde ha eit telt som funke. Ein god ide e å få tak i ngn jekkestroppa på biltema og ngn skikkelig plugga (armeringsjern som me bøye eller ng?) som står skikkelig godt i bakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.