Stavanger lokallag: Hovedtreff Våler 2012, 2-3.juni

Anbefalte innlegg

drar til Marbella på lørdag så må droppe våler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA! E meldt regn :(

 

Petter, om Kjell ikke blir med. Kan du modde telte for oss før vi reiser?

Hvis det ikke går kan vi ta den på plassen. Lite spennede med regn da.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA! E meldt regn :(

 

Petter, om Kjell ikke blir med. Kan du modde telte for oss før vi reiser?

Hvis det ikke går kan vi ta den på plassen. Lite spennede med regn da.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansen er stor for at jeg blir med ja.. Om jeg får tid til å modde teltet vet jeg ikke, men kan alltids ta med vinkelsliperen så vi kan kutte det på plassen.

 

Skal ikke kjøre selv, så om noen kunne vært behjelpelige med å frakte det frem og tilbake så hadde det vært topp.

 

Har du Stig og Kluge litt ekstra plass hos dere kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansen er stor for at jeg blir med ja.. Om jeg får tid til å modde teltet vet jeg ikke, men kan alltids ta med vinkelsliperen så vi kan kutte det på plassen.

 

Skal ikke kjøre selv, så om noen kunne vært behjelpelige med å frakte det frem og tilbake så hadde det vært topp.

 

Har du Stig og Kluge litt ekstra plass hos dere kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå spøke dt voldsomt for at eg får kjørt på bane :( :( Hjullager bak har tatt kvelden å oljefilterboksen sprakk i dag. Ska ringa rundt i mårå å hørra om någen verksted kan fikksa ann.

 

Men e dt muligt å få sidda på me någen hvis bilen ikkje blir klar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska nok klara å få plass te någe telt regne eg me

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får ikkje kjangs te å kappa pinnane før avreis så då får det bli on-site-custom-fabrication :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg vert i kontakt med møller. Det oljefilter dekekselet va kun på lager i sverige. Så levering fredags morgen.. De konne og bytta hjullageret samme dagen. Då får eg igjen bilen seinast 15:30 på fredag.

 

Så då komme dilemmaet. Ska eg venta te kl 16:00 å kjøra aleina ner i min bil eller ska eg sidda på me någen fredags morgen å ver uden bil... hmm : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævla dumt spørsmål synes eg :P SELVSAGT kjøre du bil sjøl sånn at du får ei helg med VR brom brom på banen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ingen andre som hadde på lager eller ti før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævla dumt spørsmål synes eg :P SELVSAGT kjøre du bil sjøl sånn at du får ei helg med VR brom brom på banen!

 

He he :D ja sant nok. Komme vel ner der sånn ca 2 om nattå på fredagen.

 

Va ingen andre som hadde på lager eller ti før?

 

Det dekselet va såklart spesielt for 3.2L, så va ingen i heila landet så hadde det på lager. Dårligt spørr du mg.. : mad :

 

Alternativt konne eg prøvd å reparert sprikkå i det eg har. Plastsveis kanskje? Men ingen anelse kem så kan jørr dt her i område.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va jo kjedelig.

Konne jo hørt me Møller om de konne ver litt fleksible å gjerna satt inn bilen på torsdag sånn at de bytte hjullager hvis de har tid på torsdag ettermiddag og gjerna får klar bilen tidligt på formiddagen. Skade ikkje spør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va jo kjedelig.

Konne jo hørt me Møller om de konne ver litt fleksible å gjerna satt inn bilen på torsdag sånn at de bytte hjullager hvis de har tid på torsdag ettermiddag og gjerna får klar bilen tidligt på formiddagen. Skade ikkje spør..

 

Takk for tipse :) Ringte akkurat te de nå. Viss eg leverte bilen der i mårå tidligt så konne det ver at de klarte det i løbe av morgendagen. Å då e eg mest sansynlig klar te avreise på formiddagen på fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oss fra Sørlandet reiser oppover til Våler kl 11:00 fra Harebakken i Arendal, hadde vært hyggelig om dere hang dere på oss oppover :)

 

Vi skal møte Telemarksfolkene ved Telemarksporten 12:30 og tar følge med de også, også blir det noen stk. fra Drammen osv som også henger seg på når vi kommer så langt :) Noen snakker også om å ta turen innom Sverige for å handle forsyninger for helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en lang, flott kollonne dette om dette går i orden ! :D

 

Har også skrevet en tråd på vestfold sine lokallagssider. Kanskje vi får med noen derfra også!

 

Thumbs up! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokken 11 i arendal er vel litt i tidligste laget for gjengen fra Stavanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å være i kr.sand i 10-10.30 tiden..

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ikke kl 11 i Arendal så galent :) Vi venter på dere på Harebakken! Om dere er veldig forsinka eller annet skjer, så har Søren tlf mitt.. Du kan jo uansett gi meg ett ring på fredags morgen for å si hvordan det ligger an :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sebder melding med oppdateringer.

 

vi stopper til vanlig i kristiansand på biltema, men om det er nødvendig denne gangen?

jeg kjører videre uansett, skal kaste kjæresten min ut i tvedestrand. :)

 

- sendt fra telefonen -

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg lige at du ska KASTA ut kjæresten din.. Et stopp er vell strengt tatt ikke nødvendig, men erfaring så er det fint med et lite stopp for å spise og handle det vi trenger på biltema. Vi pleier jo bare å ha det ene stoppet.

 

Men vi kan kanskje ha et kortere stopp, det går jo.

 

Det tar uansett den tiden det tar. Vi har to stykk som kjører hengere bortover så går ikke ræserfart uansett. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enige i det kjell :)

 

Ændaler må jo stoppe et sted de au :).

 

 

btw. ja jeg kaster ho bare ut. ho har 60 sekund å få ut tingene i bilen på en bensinstasjon :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh, ikke i fart? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh, ikke i fart? Hehe..

 

Blåmerker... : bråk :

 

Skal på brylyp neste uke, så har fått beskjed om å stoppe: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipse :) Ringte akkurat te de nå. Viss eg leverte bilen der i mårå tidligt så konne det ver at de klarte det i løbe av morgendagen. Å då e eg mest sansynlig klar te avreise på formiddagen på fredag :)

 

Sko du ha med deg nogen?

 

 

Ser pr nå ikke ut som om jeg får med meg våler i år, siden eg ikkje har klart å fiksa transport

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.