Kollonne Hadeland treffet 28/4-12?

Recommended Posts

Er selvsagt med fra Gjøvik : vinke :

Frister å bli med i år også! Men får se om jeg får bilen forholdsvis klar og om jeg orker å sitte i de bøttestolene og bråket :P

DET orker du : smil :

Jeg har sitti i en pinnestiv Jetta fra Haugesund til Lillehammer med en snitt fart på ca. 53 km/t Pål. Orker du ikke detta der så kan du legge opp Pål :P

Jeg slenger meg på fra Mjøsbrua med ny bil og forhåpentligvis med felger som passer som dem skal etter at jeg har fått spacet ut :)

Jeg slenger meg på!

helt ny i hedemark område,

Flere med passater som skal være med!? :)

Jeg slenger meg på!

Japp ;) litt Shabby enda men :P

Jeg møter opp :)

Mangler litt, men skal rekke det :)

Kanskje kommer med passat`n ;)

Hvis det går min veg, er Passaten min også med i følget.....

Da kaster jeg meg på også, med forbehold om at bilen har kommet til da! :)

Jeg slenger meg på!

jupp ;) mørkeblå 3bg stv 4-motion med senk og felger + kansje lakkerte nedre deler av fangere osv ;P

Når på dagen blir dette tru?

Når på dagen blir dette tru?

tja godt spørsmål : klø :

satt og lette litt på forumet nå men klarer ikke finne no tidspunkt, står bare dato.

generelt lite info om dette treffet i år desverre..

Men mener å huske at de åpnet ikke portene/innkjøringen på plassen før kl 11.00

Satse på at det kommer litt mer info på sidene dems snart. :o

Slenger meg på fra gjøvik

Jeg vil bare legge igjen en liten OBS OBS når det gjelder å kaste seg med kollonna uansett hvor man henger seg på.

I fjor ble det dessverre gjort en tabbe som førte til en liten ulykke og at en person fikk skade på bilen sin. Noe som er veldig kjedelig.

Det var en bil midt i kollonna som bråbremset for at noen skulle komme seg med fra den gamle bomstasjon eller hva det er forno i Moelv etter avkjøringa til "sentrum. "Det endte da med at det var en annen bil(Volvo) som kjørte inn i den bakerste bilen i kollonna. Dette skal ikke skje igjen!

Når det er noen som skal henge seg på kollonna så skal disse henge seg på bak den bilen som ligger bakerst i kollonna. Om dette ikke er mulig grunnet andre biler som forhindrer utkjøringen så avventer man og legger seg da ut på E6/Rv4 når det er klart. Selvom man har veldig lyst til å henge på de andre så burde man bruke huet og tenke litt sikkerhet samtidig. Så får man heller foreta forbikjøringer senere om det er mulig for å henge seg på kollonna.

Vi ønsker ingen ulykker, og der tror jeg de fleste er ganske enig :)

Er med fra Gjøvik !

Da er klokkeslettet for treffstart satt, plassen åpner kl 1000. Premieutdeling kl 1400 og slutt kl 1500.

Raymond: Har du tenkt no på avreisetidspunkt og når du er innom br.dal, moelv, mjøsbrua og gjøvik enda? :)

nei har ikke tenkt så langt enda, men kom med forslag om dere har noen.

Ser at de har planlagt å åpne en time før enn i fjor, så da må vi vel opp litt før vi også. :P

Men hva med å si felles avreise fra Statoil ved CC (Hamar) kl 08.30 og deretter slenger de andre seg med fra 24T i brumunddal, deretter de som ønsker å reise fra Moelv står på gamle bomstasjon plassen og slenger seg med i kollona derfra.

De fra Lillehammer (nordfra) slenger seg med fra rasteplassen ved rundkjøringa mjøsbrua. (dere ser nok rekka kommer skliende over brua)

Deretter stoppe på Statoil Gjøvik ved mc donald for en liten prat og sammenkomst og deretter videre retning Hadeland.

PS: Husk å penger klare til bomringen (om det ikke er blitt Auto pass der da?)

Walkie Talkie kan vi også ha med om ønskelig, kanal 6 (f eks) : rolleyes

dette høres bra ut blir med fra lillehammer :)

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.