Kollonne Hadeland treffet 28/4-12?

Anbefalte innlegg

været ser bra ut, så da møttes vi på Hamar kl 8:)

detta blir moro :)

OBS: det er AVREISE kl 08.00 så møt opp før ;)

Men ja sola skinner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare rette en stor takk til alle som stilte opp på kollona vår til Hadeland.

Utrolig moro og lede ann "flokken" og se hvor mange som sto samlet og ventet på oss for å slenge seg med både her og der langs veien, og faktisk se at rekka med vag bare ble lenger og lenger.. : rock :

Jeg og Bjørn Audun hadde med oss Walkie Talkie, men ut fra Hamar så ble han liggende ganske langt bak i rekka hvilket som igjen gjorde at rekkevidden ikke ble kort nok til walkie´n. hehe :P

Klarte ikke å få telt hvor mange vi ble til slutt, men at vi var mellom 50 og 60 biler er ikke helt feil tippet.

Når vi kjørte på de lange rettstrekene på Reinsvoll og jeg tittet i sladre speilet så jeg bare en laaaaang rekke med vag, utrolig moro å se og jeg kan tenke med de lange blikkene fra billister som skulle krysse eller komme seg ut på samme vei :P

Men nok prat. Takk til ALLE som stilte opp og som var med kollona.

Og håper dette kan gjentas neste år igjen :D

Her et lite stemnings bilde tatt mens vi ventet på grønt lys ved veiarbeidet.

DSC_0008.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.