VOSSEN WHEELS - Endelig til Norge!

Anbefalte innlegg

Endelig kommer Vossen Wheels til Norge!

 

Aspeli Wheels Fashion har fått enerett på å selge disse i Norge, og regner med att noen utvalgte leverandører snart vil reklamere både her og ellers med disse felgene.

 

Vossen wheels representerer kvalitets felger av av aller beste sort.

 

Felgene leveres i størrelsen 19-22 til de fleste VW/Audi/bmw/mercedes + mange fler.

De leveres også i mye forskjellige ET for og passe din bil, samt ditt behov mtp. senk, flush, poke.

Samt forskjellige overflatsalternativer. (matt, sølv +)

 

Her sakset fra http://www.vossenwheels.com/About/

 

 

With over 25 years of experience, Vossen Wheels strives to provide the best quality, service and designs. This experience and knowledge in addition to a strong passion for wheels drives our design and engineering team to create the most innovative wheels in the industry. This passion extends throughout our photography, videography, marketing and sales team.

 

We specialize in manufacturing staggered fitments with sizes ranging from 19" to 22" and widths from 8.5" to 12.5". All of our wheels offer tire pressure sensor compatibility and clearance for most high performance brake upgrades. Being an innovative and industry leading company, we also offer deep concave wheels and can proudly say that Vossen Wheels has played a huge role in making concave wheels as popular as they are today. Vossen Wheels prides itself on being a global company with worldwide distribution in over 30 countries.

 

Vossen Wheels is dedicated to its vision of designing innovative styles, aspiring to provide the utmost excellence in customer service and manufacturing the highest quality wheels. Every Vossen wheel is put through the highest standard in testing and quality control. These high standards allow us to provide an industry leading five year workmanship warranty and a lifetime structural warranty, which proves we stand behind our product 100%. Vossen Wheels are the perfect accessory for those who are looking to stand out in a crowd, while also maintaining performance, comfort and style.

 

Syns det er kult att dette endelig kommer til Norge, og det er derfor jeg legger ut dette!

 

Her er link til Aspeli wheels fashion på FB : http://www.facebook.com/AspeliWheelFashion

 

http://www.AWF.no Vil være oppe iløp av noen dager.

 

Forhandlere :

Dekk & Felg Spesialisten AS

- Dekkspesialisten Porsgrunn, Skien og Larvik

- Parts and Retards/Dekkskift follo

Dekk1 Lade AS

Tempe Dekk Service AS

Quality Wheels & Tuning AS

 

 

 

Noen bilder av de konkave modellene, regner med det er disse det vil bli mest forespørsøler på.

Kommer også 3 nye type konkav felger nå på vårparten!

 

 

CV1

173539d1273265989-fs-20-vossen-cv1s-whee

4522150025_7e1ca0f36e_b.jpg

5809127162_ffa948d6e9_o.jpg

234622d1327699775-boss-2012-audi-a8-with

 

Cv2

5082801339_4eae249629.jpg

attachment.php?attachmentid=36269&stc=1&

85151-vossen-cv2-fast-intentions-ss-tdx-

 

Cv3

0827486563.jpg

l_Audi_A4_VVSCV3_46d.jpg

1025906750.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vist på plass noen forhandlere. Oppdaterer fortløpende første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkspesialisten har fått de ja.. Da kommer det nok mange med disse! For de bøtter ut med felger i alle prisklasser!

 

Prøver å få fadern til å kjøpe de i 22" til X5en:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke av disse skal du ha da Vågen? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkspesialisten har fått de ja.. Da kommer det nok mange med disse! For de bøtter ut med felger i alle prisklasser!

 

Prøver å få fadern til å kjøpe de i 22" til X5en:-)

 

Nå koster ikke disse 19,90- så tror ikke det blir noe problem :-) De er heller ikke spessielt dyre til og være kvalitetsfelger.

 

Hadde vært fett det!

 

Hvilke av disse skal du ha da Vågen? :P

 

Tja, det er da bestilt ett sett.. Men vet ikke om det kommer på bilen så aventer inntil det sitter der jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå koster ikke disse 19,90- så tror ikke det blir noe problem :-) De er heller ikke spessielt dyre til og være kvalitetsfelger.

 

Hadde vært fett det!

 

I know, men nå går det mye flak i grenland med påkostete felger ;) alt fra 20-60 åringer liker hjul her i grenland :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes jo igrunn bare ålright ut! :) Bedre det en og møte reps over alt vel ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pristilbud på Cv2 fra Tempe, det er ikke billigfelger nei! 31k med Michelin Pilot Supersport..20"..

Litt over min prisklasse dette året,dessverre....:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvalitet og stil , skal både koste og se bedre ut, enn kopier . Er min mening :) Dette er jo gøy for folk som er villig til og kjøpe slikt i Landet Norge.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pristilbud på Cv2 fra Tempe, det er ikke billigfelger nei! 31k med Michelin Pilot Supersport..20"..

Litt over min prisklasse dette året,dessverre....:S

 

Det koster for kvalitet, og her har du jo også kvalitets dekk. Dette er jo da ett felgsett med dekk du kan ha lenge og kjøre lenge på.

 

 

Kvalitet og stil , skal både koste og se bedre ut, enn kopier . Er min mening :) Dette er jo gøy for folk som er villig til og kjøpe slikt i Landet Norge.

:)

 

Ikke sant, Tore! :) Dette har du jo skjønt! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster for kvalitet, og her har du jo også kvalitets dekk. Dette er jo da ett felgsett med dekk du kan ha lenge og kjøre lenge på.

 

 

 

 

Ikke sant, Tore! :) Dette har du jo skjønt! :-)

 

 

Sant så sant... For dere som har råd til det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes jo igrunn bare ålright ut! :) Bedre det en og møte reps over alt vel ? :D

 

ja seff :)

 

Men synes ikke prisen var så helværst egentlig.. er jo rimligere enn oem felger fra vag :)

 

For de som har bil til 200 000,- så er 25k mye på felger, men de som har biler til 600-1mill så er ikke felger for 25-35k mye..

 

Men blir spennende å se hva som dukker opp her i byen..

 

Bare jeg får skolen ferdig og huset(pengesluket) "ferdig" så må det vel bli en A5 SP med vossen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 17000kr på felger til golfen jeg hadde som jeg betalte 24 000 for :) da med en timelønn på 75kr. Det er prioriteringer som skal til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 17000kr på felger til golfen jeg hadde som jeg betalte 24 000 for :) da med en timelønn på 75kr. Det er prioriteringer som skal til! :)

 

Ikke sant! Skjønt det du !

 

Betalte selv 21 000,- for skadede bentleyes i fjor. (uten dekk)

 

Det koster for kvalitet. Men som Tore og fler påpeker. Felger som tåler litt og faktisk er å få tak i året etter om noe skjer er vitkig, samme er gode dekk.

 

Gleder meg til og ta på å prøve disse felgene i alle fall! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 17000kr på felger til golfen jeg hadde som jeg betalte 24 000 for :) da med en timelønn på 75kr. Det er prioriteringer som skal til! :)

Jeg hadde bil til 10k og felger til 12k i sin tid: dum :

 

Er det helstøpte felger eller skrudde, eller både og? Felger over 17" er ikke min ting, og ikke fant jeg noe info ved kjapt å se heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står jo to steder over her att det er 19-22 :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og i min bok er 19" større enn 17, men mulig det er annerledes på andre siden av Mjøsa:)

 

Spørsmålet var uansett om dette er skrudde felger eller ei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og i min bok er 19" større enn 17, men mulig det er annerledes på andre siden av Mjøsa:)

 

Spørsmålet var uansett om dette er skrudde felger eller ei.

 

HAHA! :) Stemmer forsåvidt uansett side det vel : rolleyes

 

Dette er nok ikke skrudde felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

l_Audi_A4_VVSCV3_46d.jpg

 

er dette 20 eller 22???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er 10,5x20 Rund baut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit om de CV4 , CV5 og CV7 ser like concave ut i 10,5 som CV3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det gjør de. Det er jo samme spec.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting skjer! Kommet litt hjul nå, og det leveres felger til forhandlere rundt om! Skal oppdatere forhandler lista enten i kveld eller i morgen.

 

IMG_1123.jpg

 

IMG_1120.jpg

 

IMG_1119.jpg

 

IMG_1118.jpg

 

IMG_1117.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert første siden med forhandlere, adder fler ettersom de evt. kommer.

 

Dekkspessialisten kommer dog til og levere til hele norge, og har bra priser på dekk samt god service.

 

Vossen lanserer også i disse dager ett par nye modeller som er konkave, så følg med på facebook profilen for mere info :

 

http://www.facebook.com/#!/AspeliWheelFashion

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.