VOSSEN WHEELS - Endelig til Norge!

Anbefalte innlegg

Meget pent. Både hjemmesiden og produktene :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkspesialisten hadde Vossen felger på veggen nå.. Pene hjul som er meget concave i riktig dimensjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer :) De har fått de første settene, og fler kommer! Har trua på att disse vil få ut flere av disse settene i tiden fremover :) Satser på att noen finner veien til noen klubb biler som skal på treff også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man noe concave felger i et 10" breie med et 45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vågen:

 

Pris på vvs c2

 

i 20"

med 10" bak og 9" foran begge et 45.

 

Send på pm :) hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, Vågen... Slutta på Møller og begynt hos importøren av Vossen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den CV2 felgen er helt rå! Bare synd den neppe får plass på vogna mi : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, Vågen... Slutta på Møller og begynt hos importøren av Vossen? :)

 

Angående min jobb situasjon så blir det forandringer. Hva som skjer gjenstår og se. Pr. nå er dette med VOSSEN interesse bassert for min del da det er god venn som gjør dette, og det er utrolig kult merke og få ut :)

 

 

Den CV2 felgen er helt rå! Bare synd den neppe får plass på vogna mi : gråter :

 

CV2 felgene får man på bilen din da Jon!

 

9x20 rund baut eller 8,5 foran og 10 bak ( får også tak på 4x10 eller 4x8,5 også :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CV2 felgene får man på bilen din da Jon!

 

9x20 rund baut eller 8,5 foran og 10 bak ( seff skaffer jeg 4x10 eller 4x8,5 også :) )

 

Jøss, så ikke 8,5x20 på nettsiden. Kan du sende meg hvilket ET som passer på bilen min med 8,5x20 5/112, og pris pr felg på PM?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående min jobb situasjon så blir det forandringer. Hva som skjer gjenstår og se. Pr. nå er dette med VOSSEN interesse bassert for min del da det er god venn som gjør dette, og det er utrolig kult merke og få ut :)

 

Okay... :) Spennende da.. :D Forandringer trenger ikke være så dumt.. :) Du viser jo en kjempeinteresse for dette, så du er nok en kjemperessurs for han kompisen din å ha med på laget... :)

 

Bare så det er sagt så så jeg på Vossen før det blei egen importør i Norge, og har alltid synes dette er snasne felger... Kunne gjerne tenkt meg dette på min neste bil... :) Så dette er kjempegreier.. :) Så om en ti-femten år, når jeg kjøper meg ny bil, så kommer jeg til å mase på deg om felger og gode rabatter... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kule felger, så noe jeg likte for en gangs skyld men synd at de ikke ar noen i 18" eller 5x100......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sett 4 biler i Skien med Vossen..

 

Så begynner å bli noen med kun en mnd på markedet her.. Aner ikke om det er flere i porsgrunn..

 

Pene hjul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dekkspessialisten er de som selger mest av disse ja! Morro og se de kommer ut på biler! Så selv de monterte på En merce stv. og så de samtidig på en sedan ++ bare på de timene jeg var der nede.

 

Til info, så er det bare og spørre både her og på PM om ET, STR., og lignende til din bil og pris også. Det som skjer da er att jeg spør om kontakt info og vidresender dette til forhandler nermest deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen oversikt hvor mange sett som dekkspesialisten har solgt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen oversikt hvor mange sett som dekkspesialisten har solgt?

 

Det har jeg ikke dessverre. Men det er en del ettersom jeg har forstått. Hører stadig om VOSSEN observasjoner der nede. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kan du adde oss også som forhandler... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg fikse Håkon! :)

 

Vet det er flere som skal inn til listen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VOSSEN Cv3 10.5x20 På audi A5 med 255.30.20 dekk. Dette oppsette sammen med Supersport senkesett levert fra P&R satt som ett skudd og fungerte smertefritt.

 

 

IMG_7434.jpg

IMG_7450.jpg

IMG_7441.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan størelse, bredde og et. Passer best på en golf 5 4wd

Tenker å kjøpe vvs cv1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette komplett eller finnes det flere offset å velge mellom?

http://www.tempedekk.no/c-68-Vossen-Wheels.aspx

 

Det stemmer Runar! Pr. nå!

Det kommer 8,5 og 10 felger i CV3 snart i alle fall. Med høyere ET. Kommer tilbake med mer info om dette.

 

 

Hvordan størelse, bredde og et. Passer best på en golf 5 4wd

Tenker å kjøpe vvs cv1

'

Hei Patrick.

Tror 8,5x19 er det som går på golfen som er "safe" Har også 10' bak men det vil kunne by på litt problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer Runar! Pr. nå!

Det kommer 8,5 og 10 felger i CV3 snart i alle fall. Med høyere ET. Kommer tilbake med mer info om dette.

 

 

Jepp man burde jo få i hvertfall 9 toms felgene i ET rundt 40-42 istedenfor 25 og 32.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg helt enig i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er forhandlerlister oppdatert på nytt igjen i tråd med http://www.Awf.no

 

Har du spørsmål om str. Bredde, et eller hvor din nermeste forhandler er ta gjerne kontakt med meg på mail.

 

Vossen@AWF.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.