Anbefalte innlegg

Mener at alle GTI-er skal ha sta-stag. Og det som skiller selve bakstillingen fra resten av golfene er en arm som går frem til last-ventilen.

 

Jepp, begge bilene hadde lasteventil men ikke stabstaget. Den ene bakstillinga hadde ikke engang hull til stabstagfestene : klø :

 

Har du forgasser til 1.5 l?

 

Det har jeg, men ingen jeg vet med sikkerhet som fungerer. Har nå 3 biler selv med 1.5, men vurderer sterkt og kjøpe meg en helt ny gasser og da med justerbar choke via wire som på de gode gamle bilene. Syntes de fungerte mye bedre enn disse automatiske chokène.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du orginal luftfilterboks til 1,5 litern?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du orginal luftfilterboks til 1,5 litern?

 

Luftfilterboksen har jeg nok ikke. Men har en komplett 83 modell med 1.5 motor som skal selges :) Er mer eller mindre klar til eu-kontrollen, men dette var jo litt utenfor spørsmålet da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tatt bilde av breddinga hvis du fortsatt har det?

 

Og har du klare frontlykter og en grill med kun 2 lys, og ikke 4? Med eller uten emblem, det hakke noe å si. Hvis du har helrøde baklykter til en golf cab er jeg også interessert i dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tatt bilde av breddinga hvis du fortsatt har det?

 

Og har du klare frontlykter og en grill med kun 2 lys, og ikke 4? Med eller uten emblem, det hakke noe å si. Hvis du har helrøde baklykter til en golf cab er jeg også interessert i dette.

 

 

Bilder av breddinga skal jeg prøve og få til :)

 

Klare frontlykter har jeg ikke, men grill til 2 lykter har jeg, men bare den orginale med emblem. Har du orginal grill på bilen din ? For hvis du har det så trenger du vel bare den mitre delen av grillen for og få front med 2 lykter. Mener jeg har 2 griller liggende der festene er i orden på.

Ellers så har jeg bare de svarte baklyktene liggende til cab. Jeg har noen røde baklykter til vanlig MK1 til den store typen baklykter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av breddinga skal jeg prøve og få til :)

 

Klare frontlykter har jeg ikke, men grill til 2 lykter har jeg, men bare den orginale med emblem. Har du orginal grill på bilen din ? For hvis du har det så trenger du vel bare den mitre delen av grillen for og få front med 2 lykter. Mener jeg har 2 griller liggende der festene er i orden på.

Ellers så har jeg bare de svarte baklyktene liggende til cab. Jeg har noen røde baklykter til vanlig MK1 til den store typen baklykter.

 

Ja jeg har original grill :) Men sorte baklykter har jeg selv. Men er veldig int i bredderne og grillen :) Bilder hadde som sagt vært flott

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har original grill :) Men sorte baklykter har jeg selv. Men er veldig int i bredderne og grillen :) Bilder hadde som sagt vært flott

 

Sent deg mail :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du giroverføring til 5girs. fra girkula til kassa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du giroverføring til 5girs. fra girkula til kassa?

 

Tror jeg stort sett har 4 trins....har brukt ett av de 5 trinsoverføringene på en av bilene jeg har og tror jeg beholder det siste i reserve fåreløbig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Har du hel grill (dobbeltlykter)? Jeg vil bytte ut eksisterende som jeg har til min cab. Jeg mangler også en sidelist på forskjermen. Har du den?

 

Mvh,

Vibeke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.