Anbefalte innlegg

Hei igjen godtfolk! Skulle til å legge på sommerhjul på rokken i påsken og fant ut at det ble veldig kjedelig å legge på 17 tommerne igjen. Trålet finn for å se om det var noen sett å få tak i og kom over disse som jeg fikk til gi bortpris.

Vel etter å ha fått de på klarer jeg liksom ikke bli enig med meg selv om jeg syns det er fint eller ikke hehe:o

 

Trenger DIN mening! Skjønner at dette er litt imot det konseptet bilen er bygget for, og er velig usikker hehe.

IMG_0758 (Medium).JPG

IMG_0760 (Medium).JPG

IMG_0761 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg, så var det en fin måte å ødelegge en ellers så pen bil på:) Smelt de om til anker og selg de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh der ja kom med det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ærlig? Helt jævlig!

 

Beklager at jeg svarer så direkte, og det er ikke for å være respektløs. Men bilen er så utrolig tøff at å slenge på noe slikt ødelegger hele den barske looken.

 

Tenker H2 med spinners... i 2002!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo kommentert felgene før Anders! Blir jo litt vel bling bling! 20 cm senking hadde jo hjulpet noe da...!! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Too much syns jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med de andre her :) litt mye blingbling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en maskulin bil som ble femi det der gitt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakk de militær farge så snakker vi !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du synes det er pent så er det vel bare å bruke de på :-)

 

Vil ikke si det var for jævelig, men ganske blingbling for min del men :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med de fleste over her.

Som Bjørn Gisle sa, det første jeg også tenkte på var Hummer.

Nydelig farge på bilen din, men helt feile felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skule bare hatt litt høyere bil og et heftig hoppe sprett understell, så hadde du passet bra inn blandt disse folka her:: rock :

 

 

Beklager så mye, men felgene falt ikke helt i smak som du skjøner.: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe takker for all konstruktiv kritikk! Legg gjerne inn bilder av andre hjul, amarok etc som kunne vært tøft. Ps store mudhjul utgår da jeg bruker bilen i hovedsak på asfalt. Lakk, farge på de felga kunne kanskje vært et alternativ. De var faktisk nydelig å kjøre på og sporer nesten ingen ting. Størrelsen synes jeg var helt grei men det er liksom noe med den krommen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den type chrome-felger blir skjeldent bra på biler fra nå-tiden :o

Ett par eksempler på andre felger:

 

Senk utgjorde mye her, men Amarok passet denne type felger (22").

 

VW-Amarok_1.jpg

 

Ett par andre i original høyde:

 

s2__custom__1295691525_550x550.jpg

 

vw-amarok-1-1.jpg

 

MACTUNING_VW_AMAROK_1616%20FREI.jpg

 

vw-amarok-felgen-alufelgen-tuning-exs1.j

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW-Amarok_1.jpg

 

Hvem har justerbart til Amaraok? og evt pris? dette ble plutselig veldig interrsant! Bilenover= Veldig riktig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja! Tror ikk jeg gidde å senke den, men mulig jeg prøver å lakke de jeg har i en mørk gråfarge tenkte jeg på. Btw er vel felgene over i 30-40tusen klassen noe jeg ikke har råd til. Kjøpte dette settet for 6500 og kan sikkert få solgt det videre også. Hadde vært artig å gjort noe med dem tenker nå jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bfg all terrain på original felga? Hakke større bare, ser barskt ut og er ikke så galent å kjøre på eller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de konkave var beintøff. chromefelger har jeg aldri likt tror jeg, og en "terrengbil" blir alltid feil med lavprofildekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå er det såpass mye chrome på Amaroken fra før, så jeg syns ikke det var helt på jordet heller.

Litt mye bling totalt sett kanskje, men til gi-bort-pris er det helt ok. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig med Christian!! Lavprofil dekk og senk på "terrengbil" er like feil som terrengdekk og hevesett på porshe 911 turbo...

 

men det er min mening da, og bil styling handler jo om personlig smak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bfg all terrain på original felga? Hakke større bare, ser barskt ut og er ikke så galent å kjøre på eller :)

 

kunne virkelig tenkt meg noen slike dekk, hvordan er de å kjøre på i forhold til vanlige dekk...?

 

Tenker mest på comfort og egenskaper ved bremsing da jeg kjører mye nedover i tyskland med og uten tung tilhenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken er som baken, og din sitter nok i midten når det kom til dette felgvalget :P

 

Jeg venter på levering av egen Amarok, så bruker en del tid på å leite etter felger, dekk og div annet utstyr.

Og det er MYE kule felger der ute, men så mye chrom, og ikke minst så store blir veldig feil på en slik bil.

Det er en offroader, så burde ha dekk som har antydning til offroad egenskaper, men, det er min mening :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne virkelig tenkt meg noen slike dekk, hvordan er de å kjøre på i forhold til vanlige dekk...?

 

Tenker mest på comfort og egenskaper ved bremsing da jeg kjører mye nedover i tyskland med og uten tung tilhenger.

 

Det å sammenlikne Amarok og Gwagen blir jo litt feil, men jeg liker nå at pickuper og terrengbiler skal se røffe ut, og ikke som no rekvisitt i en 50 cent video.

Uansett;

Den siste Geländewagenen jeg hadde kom på no dårlige 205/80 16. Jeg kjører nå på 32" BF Goodrich All Terrain. Har kjørt over Island to ganger med AT dekk. Dette er jo et dekk som egner seg greit både i terrenget og på veien. Det spørs jo litt hvilke hastigheter du har tenkt til å kjøre i. Om du kjører med tilhenger er det vel begrenset. Jeg ligger i 110-120 med Gwagenen uten å problemer med disse dekka. Hva gjelder nedbremsing kan jeg ikke svare, da G ikke er kjent for de hissigste bremsene. Komforten er jo god, mye gummi tar jo mye støt og slag, men beveger seg jo også litt. Jeg får firmabil til våren, type Hilux, og jeg er ikke tvil om at jeg skal ha på AT-dekk. Dette fordi jeg har sett at originale dekk på Hilux er noe bedrøvelig i terrenget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.