Grupperabatt på solfilm fra Åna-solfilm

Anbefalte innlegg

Samler alt på toppen her.

 

Alle interesserte, medlemmer og ikke medlemmer, sender meg navn, mob og mailadresse.

 

Har foreløpig booket første helgen i juni, altså fredag 1. juni og lørdag 2. juni (dette kan flyttes om det ikke passer for folk). Vi må nok ta dette over flere helger dersom vi blir så mange som nå (15). Finn Kristian stiller sitt lokale til disposisjon. Vi kan også gjøre dette litt sosialt med grilling og diverse :)

 

 

Priser:

 

Stasjonsvogn/sedan: alle ruter uten frontrute, 3100,-

Stasjonsvogn/sedan: alle ruter utenom frontrute og sideruter, 2600,-

2 ruter: 800,-

bakrute 1000,-

(Vi gjør ikke wv passat sedan! da må eierne ta av hattehylle og dørtrekk om dette skal være aktuelt!

ellers alle andre!)

 

Alle priser er inkl. moms!

 

De som kan bekrefte at de fortsatt er interesserte og har gitt meg all info forespurt, blir prioritert først! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være interessert i 7 ruter på A8en, regner med Daniel her oppe også er interessert i soting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så langt er vi 5 stykker som er interessert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er intr!! alle rutene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 er vi nå - en ikke-medlem er også interessert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er 5 kompiser som har ringt etter tilbud. Lurer på om det var 3100kr pr. bil soting av alt utenom frontruta. Jeg melder meg intresert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk og en ikke-medlem kan være int i alle ruter på alle bilene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at vi gjør som følger:

 

Hvis dere vet om andre, medlemmer og ikke medlemmer, som er interesserte, send meg navnene, mob og mailadresse også.

 

Fint om dere som er interesserte også kan gi meg mail og mob.

 

Litt usikker på hvor mye info de trenger angående bil og type soting hos Åna-solfilm, men tenker at vi samler inn resterende info fra hver person når det nærmer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak Alexander:) Er gøy at folk steller i stand slikt!

 

Forøvrig ikke noe soting av mine vinduer denne gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også intr... Audi a4 b5 2000mod 5 ruter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tlf 45616561

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en meget hyggelig prat med Kristoffer hos Åna-solfilm, har vi fått et tilbud. Samla alt på toppen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bekrefter meg for 7 ruter på Audi A8, lørdag den 2. Juni.

Informasjon er jo allerede oversendt, men si ifra hvis du trenger den igjen, evt. mer info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den helga er samme helg som hovedtreffet til klubben på Våler : gråter :

 

Igjen, veldig bra tiltak Alexander! Blir vi såpass mange som dette så må det nok uansett gjøres i flere puljer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk det, at det skal være noe spesielt for passat sedan. Men da gjør jeg det heller her lokalt, fått ca. samme pris om jeg demonterer selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det monteringen skjer??? blir rutene tatt av eller blir det gjort "shabby" med dårlige kanter..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åna-solfilm kommer til oss. I utgangspunktet kunne vi bruke lokalet til Finn Kristian, men han reiser på hovedtreffet første helga, så vi må bare finne et alternativ. Burde ikke være noe problem (jeg jobber med saken).

 

Når det kommer til selve jobben, så vet jeg ærlig talt ikke prosessen for dette. Gi meg litt tid, så skal jeg undersøke. De skriver dette på hjemmesidene sine, så vil anta at kvaliteten uansett er høy : "Vi i Åna-Solfilm er trygge på våres produkt, derfor leverer vi solfilm med 10 års-garanti på riper og heft!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert ved evt senere treff. Passer bedre for meg litt uti juli...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi får dem opp hit for en bil, men dersom det passer bedre for flere (3+) med andre helger enn de første i juni, gi meg beskjed :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer fint for meg 1 juni:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er 5 bekreftede så langt for den helga, med ønsket dag på de som har spesifisert det :) "Alle skal få" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt en bil sotet av de og aldri igjen. Ikke en rute som var 100% selv etter at han tok noen ruter opp igjen. Billig og kjapt var det jo han tar ikke ut rutene nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt en bil sotet av de og aldri igjen. Ikke en rute som var 100% selv etter at han tok noen ruter opp igjen. Billig og kjapt var det jo han tar ikke ut rutene nei.

 

Er dette lenge siden? Kan det ha skjedd endringer i kvaliteten på produktet siden den gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om flere personer som har brukt Åna Solfilm de siste 6mnd hvertfall som er svært fornøyde!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet og mange for en del år!? tilbake som ikke var fornøyd, men mange jeg kjenner har vært fornøyd med det de har gjort det siste året såvidt meg bekjent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.