Grupperabatt på solfilm fra Åna-solfilm

Anbefalte innlegg

Beklager sent svar her - Fikk akkurat svar selv fra Å-S. Det er ferie der nå, så får skikkelig svar over helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Da venter jeg med å lage avtale med noen andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe oppdatering her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være interessert i litt toning og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også veldig interessert i solfilm :)

Audi A4 09 sedan, helt fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært på ferie, så ting har stoppa litt opp. Jeg tar kontakt med dem asap. Dere er altså 3 som fortsatt er interesserte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status her? Vurderer å lære meg dette selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere som ikke har sendt meg type bil og antall ruter som skal behandles, sende meg det? Rune Leonardsen har gjort det korrekt :) Har fått svar fra Å-S som er klar når vi bare får organisert oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være jeg også stiller med en passat 3c... Må se an hva bremsedriten min kommer på først... Når blir dette sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svar fra meg, sjekker også med en kompis for å se om han skal hive seg på (er medlem)

 

Gjelder forresten tilbudet for ikke-medlemmer også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ordner for bekjente som ikke er medlemmer også :) Har ikke avtalt tid ennå, men satser på at vi kan ordne dette en av de nærmeste lørdagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme priser på Seat Leon og Audi A3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere som ikke enda har gitt meg info, men er interessert, sende meg en PM med info om bil, hva som skal sotes, e-mail og mobnr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt mail til tre kompiser og ser om de også vil hive seg på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så langt avslag fra to stk.. Siste er offshore, så spørs om svaret kommer i tide..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. Jeg mangler fortsatt full info fra samtlige som har meldt sin interesse, så skjer ingenting før dette er på plass anyways...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det fremdeles ikke har kommet noe lengre, så står jeg over. Har mottatt sotefilm, så kan like så godt lære meg dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere: "Jeg mangler fortsatt full info fra samtlige som har meldt sin interesse, så skjer ingenting før dette er på plass anyways... "

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom jeg har fått nye henvendelser på solfilming, lufter jeg denne på ny :) 2 interessert, men trenger iallfall 1-2 til for at dette skal gjennomføres. Dersom du er interessert, les første tråden angående info, så får vi gangen i det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Regner med dette er holdbare saker som ikke løsner i hjørner og etc?:)

 

Meget intr i mild soting på 5 ruter på en a6 C5

 

Jan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv tatt min egen bil i sommer og er fornøyd med arbeidet. Vi har også flere andre fornøyde klubbmedlemmer. Ser forøvrig litt dårlig ut med tanke på videre jobber. Det bør iallfall være en 3-4 stykker og noen må kunne stille med lokale til å gjennomføre dette i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.