Anbefalte innlegg

flesker til med en offtopic tråd, der vi kan diskutere om alt oftopic og andre småting!

 

tenker å få laget til et showplate til golfen til vårmønstringen. men noen som har en lur ide til ka som kan stå på det? :)

 

plukker av skiltet forran på utstilling og vil ha showplate bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått lagt på grovere bremser på multipurpose rasarbilen, og så henta noe plank ;) Av de raskeste materialtransportene eg har vært borti :P

DSC00320.jpg

DSC00310.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ekje god Johnny:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flesker til med en offtopic tråd, der vi kan diskutere om alt oftopic og andre småting!

 

tenker å få laget til et showplate til golfen til vårmønstringen. men noen som har en lur ide til ka som kan stå på det? :)

 

plukker av skiltet forran på utstilling og vil ha showplate bak.

 

Puttet dette på min når jeg hadde den :)

6173_126542436092_4717811_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flesker til med en offtopic tråd, der vi kan diskutere om alt oftopic og andre småting!

 

tenker å få laget til et showplate til golfen til vårmønstringen. men noen som har en lur ide til ka som kan stå på det? :)

 

plukker av skiltet forran på utstilling og vil ha showplate bak.

 

viss det er golfen så kan det stå "vwgov6'r" = vw golf v6 r32 eller "gov6'r" = golf v6 r32 eller gode v6'r.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det nokon som veit om jula skal komma til bergen??

fatteren meiner han har sett at dei søker folk i bergen og at det muligens skulle komma i åsane..

samma med biltema, hørte rykter i høst at det skulle byggast eit biltema butikk ved rema 1000 på ågotnes men no har ingen hørt om det plutselig. andre som har hørt dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen eg blir så forbanna på alle kumlokka som ligg i hjulspora i veien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går solide rykter om biltema på sotra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen eg blir så forbanna på alle kumlokka som ligg i hjulspora i veien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Spesielt i høyrefilen rett før danmarksplass før man passerer møller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spesielt i høyrefilen rett før danmarksplass før man passerer møller!

 

Hele høyrefeltet på fjøsangerveien fra sjølinjen er full i små firkantete kummer, er tortur for bilen å ligge i høyrefeltet. Holder meg i venstrefeltet :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heile vei nettet i bergen er ein tortur for alle som kjører.

spessielt frå puddebrua til klostergarasjen og rundt bygarasjen.

 

og til dei som har kjørt til ågotnes så er det ca 50 kumlokk i kjørebanen på bare 6-700m og nesten ingen på gangfeltet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det nokon som veit om jula skal komma til bergen??

fatteren meiner han har sett at dei søker folk i bergen og at det muligens skulle komma i åsane..

samma med biltema, hørte rykter i høst at det skulle byggast eit biltema butikk ved rema 1000 på ågotnes men no har ingen hørt om det plutselig. andre som har hørt dette??

 

Hørt rykter om at Jula skal inn i det gamle Ikea bygget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt rykter om at Jula skal inn i det gamle Ikea bygget.

 

der har eg hørt at g-sport/g-max har kjøpt. virker som g-sport i åsane holder på å flytte ut sidan dei skal selge klarteveggen sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jula skal inn i g-sport bygget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jula skal inn i g-sport bygget

 

har lurt litt på det, men blir ikkje lokalet forlite for jula?? har vert på jula i mo i rana og den er ganske stor. størrelse på biltema sandsli.

 

ang biltema på sotra så var det snakk om at det skulle komma ved bjorøygården ved sartor senter, men pga størrelse så vart det skrinlagt. dette er ca 5-6år sidan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema på Sotra virker ikke som en dårlig idé :-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. showplate bak. Mekk en det står BAK på, sklir rett inn i tråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet damen til en kompis på bystasjonen.(hun e fra stavanger) (19-20 år) hun kunne fortelle at hun hadde byttet inn A5'en sin i en S8.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornuftigt valg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldig kompis du har! Noen som har klubbskiltplater til gamle typen skilt liggende? De som var frem til 2001 elns

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte nettopp på en gammel kjerring som kom motsatt vei i rundkjøringen på hop xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte nettopp på en gammel kjerring som kom motsatt vei i rundkjøringen på hop xD

 

alltid like gøy det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overrasket over hvor mange det er som ligger under 80 i venstrefeltet på motorveier.. Når jeg kommer nærmere, er noen flink til å legge seg over til høyre, men de fleste legger seg rett over i venstre igjen etter jeg har passert, tiltross for knapt noen biler i høyre o.0 ... Mange steder burde jo fartsgrensen absolutt heves, men lurer på hvordan "disse" hadde kjørt da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.