Anbefalte innlegg

blir enten natt til torsdag eller natt til fredag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får gi beskjed om det blir natt til fredag da, så kan vi treffes på veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det altfor mye østeuropeere og pakkiser i sentrum for tiden??

-Skremmende!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det altfor mye østeuropeere og pakkiser i sentrum for tiden??

-Skremmende!!

 

Haha, etter tidspunktet å dømme så har noen hatt en dårlig multikulturell erfaring etter stengetid på byen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får gi beskjed om det blir natt til fredag da, så kan vi treffes på veien:)

 

tror eg kjører natt til fredag:P er vel ikkje så mye som skjer på torsdagen annet en alkohol på kvelden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke egentlig, men e godt å bare komme tidlig ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok natt til torsdag:P sjekke inn på campen på torsdag, så en liten stripe til nabolandet og handle det som trengs for hele helgen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok natt til torsdag:P sjekke inn på campen på torsdag, så en liten stripe til nabolandet og handle det som trengs for hele helgen :P

 

Vi gjør nok det samme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt ny bil, igjen:p Ikkje mindre enn 4 Audi på tunet no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 80 stv diesel'en? :-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i det fornuftige hjørnet og kjøpte meg diesel ja. Original S2 optikk utvendig, original RS2 interiør facelift innvendig. Til og med svart taktrekk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i det fornuftige hjørnet og kjøpte meg diesel ja. Original S2 optikk utvendig, original RS2 interiør facelift innvendig. Til og med svart taktrekk :D

 

Diesel på deg også :) Bilder? Grattis med ny bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diesel på deg også :) Bilder? Grattis med ny bil :)

 

Bilder kommer når eg har hentet bilen. Står inne i ein garasje i Bergen og godgjer seg eit par dager til. Kontrakten er underskrevet og alt men får ikkje tid å hente den før etter neste veke :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte hus på Frekhaug idag...

 

Jasså, blitt melandbu? Sånt liker vi!!:D

Hehe velkommen skal du være!! Du får ta deg en roadtrip til Landsvik en dag, eller jeg tar en stripe inn til Frekhaug for å inspisere kåken:p

Har du kjøpt nytt og nøkkelferdig, eller et oppussingsobjekt? Og kor på Frekhaug ligger huset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frekhaug blir vel feil om du skal være pirkete, rette navnet er vel Moldekleivane. Hus som er bygd i 2008 så slipper så mykje oppussing, litt maling blir det vel men:p Ligger rett ved siden av skulen på Moldekleivane, Sjøvegen 16;) 2 veker til overtakelse no:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frekhaug blir vel feil om du skal være pirkete, rette navnet er vel Moldekleivane. Hus som er bygd i 2008 så slipper så mykje oppussing, litt maling blir det vel men:p Ligger rett ved siden av skulen på Moldekleivane, Sjøvegen 16;) 2 veker til overtakelse no:D

 

2 uker til innflyttningsfest: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 uker til innflyttningsfest: rock :

 

Festen innebærer tunge løft og mykje bæring, men skal heller spandere kaldt vatn frå springen til dei som bærer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Festen innebærer tunge løft og mykje bæring, men skal heller spandere kaldt vatn frå springen til dei som bærer :P

 

Jeg kan være formann, er god på å sette andre i arbeid :) Vi trenger blande vatn ja :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 3M folie i carbon eller børsta alu? i bergen omegn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Festen innebærer tunge løft og mykje bæring, men skal heller spandere kaldt vatn frå springen til dei som bærer :P

 

Jeg er flink til å gå i veien, og er ekspert på generelt pisspreik:p

Men lett med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som melder seg frivillig til å vaske ned gamle leiligheita då? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På samme måte som man vasker bil? LETT!!! :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen høytrykksspyler her nei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativ måte å bytte foringer på: IMG_20120715_143649.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har gjort det noen ganger jeg også... endte opp i Sogn engang. En annen gang ble det Bergen-Tysse-Eikelandsosen-Norheimsund-Voss-Bergen. Syntes rett og slett det er fantastisk gøy å kjøre bil!

 

Har hatt deg ein fin kjøretur då! ;) Og eg forstår deg godt, har hatt ein del sånne turar sjølv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.