#76 Skrevet Juli 24, 2012 For å slippe og lage ny tråd så spør eg her, er det nokon som skal til lillehammer til helga, mjøsa treff? Mjøsatreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 27, 2012 Trenger frakt av noen 19" felger med dekk fra bergen til Stavanger. noen som skal denne strekningen? betaling blir vi enige om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 23, 2012 http://www.ba.no/nyheter/article6201283.ece Kjedelig å se fin A5 med Yaris i baken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 23, 2012 får sikkert to nye Yariser til den prisen det koster å fikse A5'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 29, 2012 nokon som veit kor man skaffer billig sement, sand og litt pukk?? helst på sotra. tenkte å støype eit garasjegulv i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 29, 2012 i følge jula.no så åpner jula i åsane 13 september. i bygget til barnas hus ved plantasjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 29, 2012 (endret) Kim arrangerer venners venner fest neste helg! Han spanderer drikkevarer på alle! Åpent hus, man kan komme og gå som man vil fredag til søndag. Om Kim svarer på dette, så overser vi det glatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 30, 2012 Godt eg er vekke då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 30, 2012 Perfekt! Bare sett drikken i kjøleskapet, så vet vi hvor vi finner den:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 30, 2012 Skal sette fram litt gammal geitemelk så den blir godt gjæra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 7, 2012 noen som skal nedover på banekjøring på rudskogen 23 sept? er og noe treff i oslo 22.sept 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 7, 2012 Eg, Ørjan og Tarjei skal. Trur kansje Jon skulle hive seg me også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 8, 2012 Eg skal sikkert med gamle bilen til Jon og å få prøvd litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 16, 2012 sku ønske eg kunne puttet denne i "hva har du gjort med dn bil i dag" meeen tror eg må ringe mormor eg e hun lere meg å sy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 16, 2012 Fått gavekort på 300kr av NBS. Weee! Alt hjelper på Flere som fikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 16, 2012 ja. på mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 16, 2012 EG VIL HA SNØØØØØØØØØØØØØØØØØØ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 17, 2012 Eg, Ørjan og Tarjei skal. Trur kansje Jon skulle hive seg me også. skal dåke på utstillingstreffet til oslo lokallag lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 17, 2012 EG VIL HA SNØØØØØØØØØØØØØØØØØØ eg og! testet 4-motion på glatt underlag hinn dagen! null stress og få han i sladd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 17, 2012 eg og! testet 4-motion på glatt underlag hinn dagen! null stress og få han i sladd Måtte du ty til Zalo på en parkeringsplass? :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 17, 2012 Måtte du ty til Zalo på en parkeringsplass? :-P vi med litt mer motor enn det der greiene ditt klarer oss uten zalo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet September 17, 2012 Gleder meg som en liten unge til det blir glatt Har aldri kjørt firehjulstrekk på glatten før. Blir nok morro det! Eirik, blir det kjøring på NAF banen på Møvik nå i vinter også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet September 17, 2012 vi med litt mer motor enn det der greiene ditt klarer oss uten zalo Åååh ?? Vi får ta et drag på nysnøen no i vinter å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet September 17, 2012 Gleder meg som en liten unge til det blir glatt Har aldri kjørt firehjulstrekk på glatten før. Blir nok morro det!Eirik, blir det kjøring på NAF banen på Møvik nå i vinter også? Hadde vært kjekt Kan se ka eg får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 17, 2012 Åååh ?? Vi får ta et drag på nysnøen no i vinter å se skal vi ta oss et lite drag race på nysnøen? eg har intelligent firhjulstrekk så bare pass deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...