#176 Skrevet Juni 29, 2013 Elsker å ringe bkk om natten når eg e komt hjem fra byn pga eg ikkje har strøm sitter å ser på en apekatt i toppen av en stolpe her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juli 2, 2013 Elsker å ringe bkk om natten når eg e komt hjem fra byn pga eg ikkje har strøm sitter å ser på en apekatt i toppen av en stolpe her! Hadde ikke du paintball gevær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juli 2, 2013 Hadde ikke du paintball gevær? Ville ikke han ha strøm eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juli 2, 2013 Hadde mer lyst på strøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juli 2, 2013 Gledesdreper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juli 2, 2013 Kom å klatre du eirik så skal eg ta fram paintballen min! Er forresten storfornøyd med å få strøm tilbake! Synd eg ikkje har vatn no då måtte stenge hovedkranen pga vannlekasje woop woop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juli 2, 2013 Kan få ei bøtte av meg. Fyller seg fort opp om du setter den ute;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juli 3, 2013 Ble vatn med midlertidig fiks skal gjørest skikkelig i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juli 7, 2013 såg en tulling i en nyere audi i dag! BS skilter... godt over 80 i den midlertidige 50 sonen i drotningsvik. skal bemerkes at det var godt over 80 i MOTSATT kjørefelt. skjønte ikkje koffor han skulle vere i midt felt. var jo ingen biler han kunne ha tatt forbikjøring på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet November 2, 2014 En kompis av meg ringte hin dagen og lurte på hva som feilte meg alle sa visst at jeg kjørte bare gris rundtom alle veier. Viser seg at det er en eller annen på Askøy som har kliss lik bil foruten quattro som kjører som en tosk. Har visst nesten samme regnr som meg og. Dette liker vi dårlig! Følte det var viktig å få frem uten quattro delen 😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Mars 12, 2015 ser de klistrede trådene i lokallaget begynner å bli litt "gamle" oversikt over lokallagstreff 2012, og styremedlemmer 2011/2012 kunne sikkert oppdatert med treffplan for våren 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Mars 12, 2015 Me e på saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet November 2, 2015 kommer dette til å påvirke treff plassen vår ? https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/bergen-legevakt/9147/article-130908#.VjdytuqmB4g.facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet November 3, 2015 Kortere vei å få Donaldplaster om noen fikler på en treffkveld da....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet November 16, 2015 Er det frisøren som har vært på tulletur med Carrera GTen sin? Den har visstnok flere hundre hestekrefter.. Pass opp.. http://www.ba.no/nyheter/asane/e39/luksusbil-krasjet-i-asane/s/5-8-195949 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...