#101 Skrevet September 17, 2012 Noen som har tips til et sted å kjøpe bra (ikke noe jalla merker) men "billige" piggfrie vinterdekk? På jakt etter 205/50/17 eller 225/45/17 til A3'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 17, 2012 http://www.dekkonline.com er ganske billige. Kunne vært verdt å skjekke ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 17, 2012 http://www.dekkonline.com er ganske billige. Kunne vært verdt å skjekke ut Ja, men vinterdekkene der er vel ikke så godt egnet for Norske/nordiske forhold etter det eg har forstått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 17, 2012 Dekk e dekk Hør med en dekkshappe om hvilke de anbefaler. Også søker du det opp på dekkonline og får det billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 17, 2012 skal vi ta oss et lite drag race på nysnøen? eg har intelligent firhjulstrekk så bare pass deg Bare en måte å finne ut på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 17, 2012 Noen som har tips til et sted å kjøpe bra (ikke noe jalla merker) men "billige" piggfrie vinterdekk? På jakt etter 205/50/17 eller 225/45/17 til A3'en. Bil & Dekk på Midtun tar "kun" 1850kr pr dekk i 225/45-17 Nokian Hakkapelitta R dekk. (ferdig montert) Billigste jeg har funnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 17, 2012 du kan jo høre med dekk og felgspesialisten, vi har vel noe avtale med dei no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 17, 2012 Bil & Dekk på Midtun tar "kun" 1850kr pr dekk i 225/45-17 Nokian Hakkapelitta R dekk. (ferdig montert) Billigste jeg har funnet. Takk for tips. Håpte å finne noe enda litt billigere enn det, så skal lete litt mer først. du kan jo høre med dekk og felgspesialisten, vi har vel noe avtale med dei no Ja, det stemmer jo. Skal stikke bortom de en dag etter jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 17, 2012 (endret) skal vi ta oss et lite drag race på nysnøen? eg har intelligent firhjulstrekk så bare pass deg Flekker dere! (håper jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 18, 2012 Flekker dere! (håper jeg) Det MÅ vi finne ut :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 18, 2012 Sei ifrå når eg skal komme med japsetraktoren min og trekke dere laus da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet September 18, 2012 Sei ifrå når eg skal komme med japsetraktoren min og trekke dere laus da:p Då kan eg være med og! På suuumardekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet September 19, 2012 Ingen her som er blikkenslager vel? Skulle ha knekt/bøyd noen kanaler i plåt til GT4'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 19, 2012 Ingen her som er blikkenslager vel? Skulle ha knekt/bøyd noen kanaler i plåt til GT4'en Stikk oppom Erik Hansen på lønningsflaten KANON dyktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 19, 2012 Hansen Mek du tenker på? Vet de er flinke, vi bruker de mye på jobb, men har stive priser Litt usikker på om de kan bøye min profil, tror de kun har plateknekke? Får ta turen innom i neste uke når jeg er ferdig med pappaperm.. Edit: Et kjapt søk på google viste at Erik Hansen ikke er Hansen Mek, Kunne gjort det før jeg svarte på innlegget Da stikker jeg innom Erik Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 19, 2012 Vi bruker Erik Hansen MASSE på jobb. Dyktigste i byn ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 22, 2012 Knakk nettopp en bærearm fml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 22, 2012 Hvordan i helsikken klarte du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 22, 2012 Nei då må gudane veta! Fikk på nye stabstag i dag. Så tråkka litt på i noen svinger. Kan og ha slått nedi. Men virker som det hang slappere og slappere då valgte eg å stoppe. På med orginalt stag til eg får fatt på nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 22, 2012 Då tålte nok ikke de bærearmene de :-S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 22, 2012 Oppdaterer litt i signaturtråden mens eg skrur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet September 24, 2012 ligger denne fra meg her http://www.youtube.com/watch?v=6hgyP5O8Dp8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet September 24, 2012 Å herregud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet September 26, 2012 Jeg kjøpte Bridgestone Blizzak på dekkonline for noen år siden på mercen jeg hadde da. Jeg var meget fornøyd med dem, bilen kom seg jo fram på vinteren! Støyet lite, og godt grep... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet September 26, 2012 Vi bor jo i Bergen - hvor ekstreme dekk trenger du egentlig? Hakka R er laget for skikkelig kald snørik innlandsvinter. Kjører 225/45/17 Nokian WR vinterdekk fra dekkonline på Passat 3C selv, og foretrekker dem fremfor Hakka R jeg har på Audien min. Synes R er mer deigete og vann/slapesplaner lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...