Anbefalte innlegg

Tar eg alle millionene aleine på onsdag skal eg heller gjøre om stedet til lokallagslokale!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg idag at tores auto kjem i gamle fjell blikk bygget på ågotnes. det skal vist åpne i mars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noen som vet om ledig plass i skrulokale/verksted i fana/bergen vest-området? Trenger en plass å skru da jeg skal bytte jobb og selvfølgelig ikke kan stå der mer. Kun mine biler som skal skrus på, ingen suspekte kompiser osv sine..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt frastjelt 2 kjørebukker + 2 ramper som biler kan stå på. Dei er ca 40cm høge og har lengder på ca 200cm og 150cm. Dei er heimalaga og er ganske solide, men med masse rust på. Dei har lagt uttafor ein garasje på vestsida av Sotra i lang tid men oppdaga idag at dei var vekke. Men er ganske sikker på at dei låg der for ca 1 veke sida. Har du sett noko så gjerne tips meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei griseforbikjørt idag, og da meiner eg skikkelig grisete. kom kjøranes i litt over 80 mot sotra no i kveld. har akkurat passert 70km skiltet da ein ganske ny svart mercedes m-klasse eller g/gl kom i ein helvetes fart mellom meg og ein anna bil. han forsatte mot sotra og kjørte av ved rema 1000 på godvik. svigermor holdt på å drite seg ut da den passerte, kunne høre at bilen var nær, virkelig nær. kunne fort blitt ein arvorlig ulykke av den forbikjøringen. viss eg ikkje hadde hatt svigermor med så hadde eg kjørt etter han og hatt ein utblåsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det var en svart stasjonsvogn som paserte deg så er det en sivilbil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at dette er en av sivilbilene? Vet at de har en C klasse med SU95xxx skilt som ofte er her ute i Åsane men jeg er faktisk litt tvilende til at etaten bruker såpass mye penger på en sivilbil med 5 / 7 seter. Den mest spenstige de har her i Bergen er vel kommandobilen (ML), brannsjefen sin (ML) samt en hundepatrulje som kjører uniformert E klasse. Ellers går det vel mest i Passat + den C klassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en 2012 e-klasse stasjonsvogn med voksen dieselmotor også.

Fulgte etter meg når jeg kjørte sykkel i sommer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper bil hos naboen din ole Jørgen

uploadfromtaptalk1365784397429.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det var en svart stasjonsvogn som paserte deg så er det en sivilbil

dette ver ein svær merce, ikkje noko stv. trur den hadde svære hjul og. men kvifor komme i så stor fart og ta farlige forbikjøringer og ta rolig av ved godvik??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de fleste sikkert har sett så trakker eg for tiden rundt med en krykke i hånden :P men tenkte det hadde vert ufattelig mye kulere med en stokk eller noe sånt. Spesielt når eg skal ut på bydn!

Noen som vet kor de selger noe sånt i Bergen by?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de fleste sikkert har sett så trakker eg for tiden rundt med en krykke i hånden :P men tenkte det hadde vert ufattelig mye kulere med en stokk eller noe sånt. Spesielt når eg skal ut på bydn!

Noen som vet kor de selger noe sånt i Bergen by?

Eg kan høre med bestefar om du kan få en av han :P Han har laga de sjøl ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Hadde vert sweet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan eg nok sikkert ordne for deg ;-)

Ta kontakt på 94437998 ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, bare få bekreftelse på at transport fra Bergen er i boks! (samt at jeg får kjøpt de)

EDIT: Transporten fra Bergen kjører i dag, så blir ikke noe av.. Har du mulighet til å se på de og evt oppbevare de hos deg? (litt lettere å fikse transport fra Bergen enn Hauglandshella)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor bråhast du har med å få de til stavanger, men hvis det er felger som skal brukes til vinteren skal jeg et par turer til stavanger i juli, begge sent i juli dog....

Så hvis Eirik oppbevarer kan jeg frakte de ned, har desverre ikke noe lagringsplass til de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal være sommerfelger tenker jeg, så hvis jeg ikke får ordnet frakt, kjører jeg opp og henter dem en dag. Juli blir litt i seneste laget :) Men takk for tilbudet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.