Anbefalte innlegg

Joakim på borgestad i går? Veldig usikker, for var helt oppi en lastebil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joakim på borgestad i går? Veldig usikker, for var helt oppi en lastebil ;)

 

var mye i porsgrunn i går så d kan stemme d :) du kjørte ihvertfall forbi meg når jeg sto i kø ved tog overgangen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til en matt sort A4 B8? Spottet den for 15 min siden i rundkjøringa ved Menstadbrua på kjørbekksiden?

 

Så senket ut, med mørke felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian Lehne i sin A1 i Jernbanegata Porsgrunn, bilen ble kul med de felgene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Irocén til Alex på herkules på mandagen! Flott høyde!! uten tvil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian Lehne i sin A1 i Jernbanegata Porsgrunn, bilen ble kul med de felgene :)

Det var deg jeg møtte ja! Tenkte det måtte være en klubbil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til en matt sort A4 B8? Spottet den for 15 min siden i rundkjøringa ved Menstadbrua på kjørbekksiden?

 

Så senket ut, med mørke felger.

 

Denne sto utenfor Kerwel i dag da jeg var på trille-/hundetur. Så meget slem ut og har nok plenty med "Überholprestige" når den kommer i venstrefeltet på en motorvei:).

 

I går sto en koksgrå G6 GTD med candyrøde BBS Speedline utenfor Tema. Denne burde jeg sikkert ha visst hvem som eier, men her er det for tida helt svart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

I går sto en koksgrå G6 GTD med candyrøde BBS Speedline utenfor Tema. Denne burde jeg sikkert ha visst hvem som eier, men her er det for tida helt svart.

 

Mener han jobber på herøya. Vet heller ikke hvem det er....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen er d broren min som eier. Gamle bilen til vågen. Han er ikke veldig aktiv i klubben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Even på Grenland auto idag! nice riide :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Even på Grenland auto idag! nice riide :)

 

Ja, den var jo på sykehus :-) men nå er den frisk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til en matt sort A4 B8? Spottet den for 15 min siden i rundkjøringa ved Menstadbrua på kjørbekksiden?

 

Så senket ut, med mørke felger.

 

Lurer på om den holder til rundt på Gulset eller Strømdal, vis det er samme bilen har jeg sett, har jeg spotta den flere ganger i krysset ved falkumbrua.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det kom en "bondeblå" (samme farge som på pickupen som brukes i Bama-reklamen) T2a bortover Luksefjellvegen på fredag kjørt av en eldre kar. Dønn original, godt bevart bil.

 

Tror jeg møtte lokallagsføreren på Bølevegen før dette. Om ikke så har bilen hans en tvilling:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det kom en "bondeblå" (samme farge som på pickupen som brukes i Bama-reklamen) T2a bortover Luksefjellvegen på fredag kjørt av en eldre kar. Dønn original, godt bevart bil.

 

Tror jeg møtte lokallagsføreren på Bølevegen før dette. Om ikke så har bilen hans en tvilling:).

 

Stemmer det !:) godt observert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel dra igang noen bemerkinger jeg å da:

Fredag: Møtte Lehne i A1 hans på Skjelsvik, flott høyde Kristian!

Møtte også Even tidligere på dagen på borgestad;)

Søndag: møtte Brian i A3 iSkien ett sted(kjørte riktig nok Touranen)

 

Ellers har jeg bumpet borti Moen fra tid til annen;)

 

Så får vi se hva uken bringer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Espen Sørensen i sin sorte B6 på skjelsvik tidligere i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på tvilling GTI her om dagen!!!! Identisk farge, senk, hjul, eksos! lurer på om det var en bypasser. så fet ut ivertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den GTI'n har jeg å sett, skulle til å spørre om du hadde fått skjegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Lehne i A1 hans på Skjelsvik, flott høyde Kristian!

 

Jeg så deg først :nana:

 

Møtte Espen Sørensen i sin sorte B6 på skjelsvik tidligere i dag :)

Har sett Espen et par ganger de siste dagene :) Fet Bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Espen Sørensen i sin sorte B6 på skjelsvik tidligere i dag :)

 

Var tydelig på lang avstand at det var du som kom imot, skiller seg godt ut i mengden :)

 

Har sett Espen et par ganger de siste dagene :) Fet Bil!

 

Har ikke kjørt A1 du da regner jeg med, for jeg har ikke sett deg :P

 

Bilen er synlig innimellom svartrøyken altså ? Møkkete og fæl enda, driver og tester litt software osv og prøver finne ut hva som er av småplukk å fikse på før den blir lagt ut for salg. Morro å kjøre noe som går litt igjen og, så test perioden kan fort bli lang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møte Anders Reinholt i Audi 90 med calibre vintage, grise feit 90:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Polo'n til Knut Magne Rui utenfor Frisør Berge i ettermiddag.... :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møte Anders Reinholt i Audi 90 med calibre vintage, grise feit 90:glad:

 

Jeg var ikke helt våken i dag, men jeg hilste idet du passerte;) Lav og fin A4'en din! Har sett den et par ganger når du har passert forbi vinduet på jobben min i Skjelsvikdalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjørt A1 du da regner jeg med, for jeg har ikke sett deg :P

 

Bilen er synlig innimellom svartrøyken altså ? Møkkete og fæl enda, driver og tester litt software osv og prøver finne ut hva som er av småplukk å fikse på før den blir lagt ut for salg. Morro å kjøre noe som går litt igjen og, så test perioden kan fort bli lang :P

Hehe, nei har kjørt firmabilen :)

 

Det er bare så vidt det! Bra med røyk baki der :P Er du sikker på at du bil selge nå som den er i orden altså? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på en champagnefarget Type 81 med CD/GLE-utseende og Lenso BSX på Tollnes i dag. Sikkert en klubbkollega jeg ikke har fått med meg. I alle fall en helt riktig bil: ja :.

 

På fredag møtte jeg en lys brun Mini MKII i godt driv opp bakkene nedenfor Kikuthytta. Fører og passasjer var ulastelig british antrukket: smil :.

 

Ellers har jeg fra tid til annen sett en svart Corrado med 9X16 Brock B1 i sentrum. Ser at den er av modellår 93 og opp, men har ennå ikke hørt den gå, så jeg aner ikke hva som besørger framdrifta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.