Anbefalte innlegg

Hadde du Golfen på service og fikk RS4 som leiebil? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du Golfen på service og fikk RS4 som leiebil? :D

 

Hadde Clubman på service :) Golfen tror jeg ikke hadde vært noe vits med service gitt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det må være no bekjentskap inne i bilde der, jeg pleier å få caddyn som låne bil, selv om jeg sikler etter rs4 :jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta denne bilen jeg Even

 

20130508_163042.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta denne bilen jeg Even

 

Ja, den står ofte der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så rødt lys kongen i dag, pen bil! men lite smart kjøring på rødt lys i gangfelt, med små unger stående å vente.. + kjøring på rødt rett etter det igjen..

 

Koksgrå B6 med Amg reps? Vacn skilter og AS regga..

 

Ikke mr. kjører kun på grønnt selv, men greit å se ann situasjonen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok meg du kom bak! du i Mini med rotiform? Såg bra ut den:)

Må legge meg langflat for det første krysset. Følte meg ikke spesielt lur etter det, og skjønner godt du reagerte på det! Det andre lurer jeg litt mere på, men jeg tar det som en påminnelse og lærepenge!

 

Har forøvrig spotta både Even Qvigstad i A4'en og Brian AAsland i A3'en opptil flere ganger den siste tiden! Meget fine biler begge to :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forøvrig spotta både Even Qvigstad i A4'en og Brian AAsland i A3'en opptil flere ganger den siste tiden! Meget fine biler begge to :)

 

Kan stemme det ! Rundkjøringa ved Kiwi på Tollnes i går eller fordagen ? Kjørte forøvrig bak deg fra ca Menstadbrua.

 

MEGET pen den bilen din er ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, og i likemåte!

 

Det stemmer på en prikk det! La merke til deg når jeg kjørte ut av rundkjøringa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere som har spotta en grønn og sort passat sedan 96-2001 mod med perforert "verktøytavle plate" som grill og noen extra monterte led lamper da ?? skal ikke gi noen videre kommentar, men smaken er som baken:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at min gamle Caddy 9KVF suste forbi mens jeg satt ved frokostbordet i morges (BD17995 om jeg husker riktig). Siden det er mai og den kjørte på jernhjul og originalt understell mistenker jeg at EU-kontroll er nært forestående:p. Har faktisk ikke sett den på Revolution-hjulene siden eieren to eiere etter meg hadde den på åpen dag på NBS.

 

I dag parkerte jeg to ruter bortafor Touranen til Mats på Herkules. Litt bortenfor sto en Golf 3 med 17" TH-Lines og lite nok høyde;). Anders Moen sin gamle, mistenker jeg. Har ikke fått med meg hvem som har den i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok meg du kom bak! du i Mini med rotiform? Såg bra ut den:)

Må legge meg langflat for det første krysset. Følte meg ikke spesielt lur etter det, og skjønner godt du reagerte på det! Det andre lurer jeg litt mere på, men jeg tar det som en påminnelse og lærepenge!

 

Har forøvrig spotta både Even Qvigstad i A4'en og Brian AAsland i A3'en opptil flere ganger den siste tiden! Meget fine biler begge to :)

@

 

Var det deg jeg møtte på ved Spar på kjøbekk i går??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at min gamle Caddy 9KVF suste forbi mens jeg satt ved frokostbordet i morges (BD17995 om jeg husker riktig). Siden det er mai og den kjørte på jernhjul og originalt understell mistenker jeg at EU-kontroll er nært forestående:p. Har faktisk ikke sett den på Revolution-hjulene siden eieren to eiere etter meg hadde den på åpen dag på NBS.

 

I dag parkerte jeg to ruter bortafor Touranen til Mats på Herkules. Litt bortenfor sto en Golf 3 med 17" TH-Lines og lite nok høyde;). Anders Moen sin gamle, mistenker jeg. Har ikke fått med meg hvem som har den i dag.

 

Da la du nok merke til den flotte bakluken min som har sagt takk for seg...? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke bak bilen. Så den bare fra sidene og forfra. Har bakluka begynt å vise VW's sanne kvaliteter mtp. rustbeskyttelse? Ganske påfallende hvor glissen parkeringshuset var i den nye delen. På hele den rekka sto det tre VW eid av entusiaster spredd utover: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@

 

Var det deg jeg møtte på ved Spar på kjøbekk i går??

 

Jess. Vanskelig å ikke legge merke til caddyen din. Rå bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på den tidligere lokallagsføreren på Menstadbrua i sted. Den skiller seg greit ut i mengden når hovedlyktene er en etasje lavere enn de fleste andre biler: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte sort og senket Tiguan Rline med gule grøftlys.. Noen som vet hvem sin denne er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Touranen til Mats skled forbi meg ved gangfeltet ved chebaben på Bølevegen i går. La først merke til felgene før jeg kobla hvilken bil det måtte være. Hadde også nok med å holde styr på en trafikkvimsete, bitteliten hund til å merke meg hvem av dere som kjørte, men når jeg leser et annet sted hva som skjedde i går kan vi vel utelukke dama;). Vil derfor benytte sjansen til å gratulere med nummer to:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en lav hvit caddy av nyere modell med svarte 19" eller noe i rundkjørina ved myren. Kule de her altså når de blir senka :)

Men d har jo Mats bevist med sin arbeidsbil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en lav hvit caddy av nyere modell med svarte 19" eller noe i rundkjørina ved myren. Kule de her altså når de blir senka :)

Men d har jo Mats bevist med sin arbeidsbil..

 

Så denne selv parkert på jula.

 

BBS hjul på denne. Så ut som den var lav nok da den manglet litt lakk på hjulbuer ;)

 

Uten tvil at disse bilene gjør seg med senk og felg. Trenger ikke mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta deg, Joakim, ved Beha Kvartalet i dag rundt halv ti tiden :) Bilen så meget pen ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for d :) var å kikka litt på de gamle maxbo lokalene, tenkte kanksje vi kunne bruke de til høsten til et lite treff men dnb var lite villige gett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvite med sorte BBS er Ståle Wenås sin:-) har møtt deg noen ganger Joakim.. Flott Passat... Møtte også en kar med noen "reps" av noe slag i garasjen til Moen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte også en kar med noen "reps" av noe slag i garasjen til Moen... ;)

Reps.. Hah!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.