Anbefalte innlegg

bilen til christian er det ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Christian Skaret sin Sølvgråe Golf mk4 stv i rundkjøringa på menstadbrua i går ettermiddag.

 

Riktignok med vinterhjul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en STRØKEN Golf MK1 ved Skjelsvik i dag ca 16.55. Lysegrønn? lav å fete Hjul;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart Audi 90 B3 Quattro utenfor HiT i dag. Ikke Anders Reinholt sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ingen som har spotta min da?

rusten gammel 80Q.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ingen som har spotta min da?

rusten gammel 80Q.......

 

Møtte deg i sta :) Er det din det ja. Ser den nesten daglig så kan ikke nevne den hele tia hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så Golf'en til Kristian Lehne parkert utenfor Brotorvet Kjøpesenter på Stathelle i dag.:)

Kjente den igjen med den folierte forskjermen.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har sett deg også ett par ganger Ellen, fin bil.. FOrnøyd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det.:) Ja, jeg er veldig fornøyd. Den er utrolig god å kjøre.

Det jeg ikke er så fornøyd med, er at jeg må stå på en krakk hver gang jeg skal vaske taket, hehe....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på en helt jomfruelig, hvit 81-83 Golf C i Prinsessegata sist lørdag. Til og med de originale jernhjula var sånn passe bra bevart:). Får nesten litt vondt inni meg når jeg ser en så bra bevart bil gå hele året.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så Golf'en til Kristian Lehne parkert utenfor Brotorvet Kjøpesenter på Stathelle i dag.:)

Kjente den igjen med den folierte forskjermen.;)

Stemmer det, Ellen :) Huff som den ser ut nå.. Trist syn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, Ellen :) Huff som den ser ut nå.. Trist syn :P

 

Nei, den var overhodet ikke et trist syn.:) Det er jammen ikke lett å holde bilen ren og pen nå om dagen. : bh :

Men selv med litt møkk og vinterhjul har du en meget pen Golf.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den var overhodet ikke et trist syn.:) Det er jammen ikke lett å holde bilen ren og pen nå om dagen. : bh :

Men selv med litt møkk og vinterhjul har du en meget pen Golf.: rock :

Vell.. Takk for det :) Nei det har du helt rett i! Helt ille hvor skitten den blir..

 

Tror jeg spotta deg for en god stund siden også.. Stod i kø ved jernbaneovergangen og du kom kjørende over.. Ser bøst ut med de svære felgene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell.. Takk for det :) Nei det har du helt rett i! Helt ille hvor skitten den blir..

 

Tror jeg spotta deg for en god stund siden også.. Stod i kø ved jernbaneovergangen og du kom kjørende over.. Ser bøst ut med de svære felgene :)

 

Det er en trist tid fremover for oss som er litt over snittet glad i blank bil, det skal være sikkert.: eek : Kjenner jeg lider litt om dagen, hehe...: smil :

 

Takk, jeg synes også den er bøs med sommerfelgene, men du store hvor kjedelig den ble da jeg satte på 19" vinterhjul.... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en trist tid fremover for oss som er litt over snittet glad i blank bil, det skal være sikkert.: eek : Kjenner jeg lider litt om dagen, hehe...: smil :

 

Takk, jeg synes også den er bøs med sommerfelgene, men du store hvor kjedelig den ble da jeg satte på 19" vinterhjul.... :o

Ja det er kjipt! Men da har vi noe å se fram til også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta på parkeringsplass på klor/vcm-rafnes ! Strøkent;) sett den en gang inne på forumet men hvem er det sin i gjenn?

 

Jeg Kjøpte denne i sommer :) Var en kamerat som hadde den føre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er RS4-2 hjul på denne nå i enten gun metalic eller svært møkkete :P

 

Likte den bedre med TH-lines, ga bilen ett bøllete utsene noe ikke mange andre har

 

Stemmer det Lars Erik, er RS4-2 felger i gun metalic. Måtte låne disse da jeg ponga :P

 

Syns Selv bilen kler Th lines, Bedre kjøreegenskaper er det å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om den sølvgråe Polo 9N'en som Vidar Berge hadde har funnet veien hit til oss. Møtte nemlig en påfallende lav sølvgrå 9N med svart tak på Tollnes i dag. I forfjamselsen gikk det meg hus forbi om den var todørs (som Vidar sin) eller julekalender.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en st regga grå s4 c4 avant tidligere i dag, med rustfritt simons? Så lav og finut:) Hvem har denne?

Den tok av til et boligområdet på skjelsvik. Så ut til å gå greit når jeg kjørte bak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en st regga grå s4 c4 avant tidligere i dag, med rustfritt simons? Så lav og finut:) Hvem har denne?

Den tok av til et boligområdet på skjelsvik. Så ut til å gå greit når jeg kjørte bak :)

 

Tipper dette er Petter Cha sin ! :)

 

Som er solgt til det fagre sørland for et par uker siden !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Aleksander Nygaard sin GTI i rundkjøringa etter Vabakktunellen i går ettermiddag. Tror det var fruen som kjørte ?

 

Et stk nydelig GTI! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Aleksander Nygaard sin GTI i rundkjøringa etter Vabakktunellen i går ettermiddag. Tror det var fruen som kjørte ?

 

Et stk nydelig GTI! :)

Du tror? Han har jo ikke lappen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet jo det :) Men det har jo ikke kommet ut på forumet at han ikke har lappen :P

 

Kunne jo hende fruen hadde tatt bilen ut på tur alene ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på Anders Moen i den praktiske Minien på Håvundvegen i går (jeg som fotgjenger/myk mann på trilletur). Hadde ikke lest tråden hans fra perm til perm, så jeg visste ikke hvilken farge han til slutt endte opp med, men denne fargen er fullt og helt min kopp te på slik bil. Liker at de svarte detaljene kommer så godt fra og så ser den nesten ut som en tett farge på avstand:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Aleksander Nygaard sin GTI i rundkjøringa etter Vabakktunellen i går ettermiddag. Tror det var fruen som kjørte ?

 

Et stk nydelig GTI! :)

Takktakk

 

Er viktig å lufte beistet selv om jeg bare sitter på :P......bare noen dager igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.