Banekjøringstreff- Rudskogen 23 September 2012!

Anbefalte innlegg

Jeg kommer kjørende og stiller ut bilen på søndag. Er det bare meg som stiller, får jeg første premie, og den skal jeg velge selv :-)

 

Tar du med deg egen pokkis også, så er du i mål :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk ikke jeg vært med allikevel. En lekkasje av servoolje har oppstått og verkstedet sier det mest sannsynligvis er en gåen tannstang :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke kjøring på meg heller, fikk skrudd sammen bil men så ville ikke dynamoen mer:( Men kommer for å kikke og knipse noen bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Watt?? Less bilen på tralle, jeg har sikkert dynamoer liggende, ruud har ikke dratt enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er store deler av Hovedstyret på vei.

 

Sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter du fortsatt å tvinner tommeltotter? Ikke gjør det, kom heller å se på biler, kjør din egen bil eller møt medlemmer med samme interesse.

Meldt opphold, ok temperatur og lite vind i hele dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike godt oppmøte, masse GROMME biler!!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh, kunne tenkt meg og vært der :(

 

Sørg for og ta mye bilder og film da for oss som ikke er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som går rundt med kamera i dag?

 

Skulle gjerne ha spurt om litt mer bilder av fornøyde FOLK i tilknytning til biler som vi kan ha på nettsidene våre.

Feks: karene i påslippet, noen fornøyde sjåfører like før påslipp, noen fornøyde tilskuere som ser på gromme biler, osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg også for første gang takke for et flott banetreff! :) Var veldig moro å få prøvd seg litt på banen også, og ikke bare som tilskuer. De fleste av dere kjørte vel forbi meg i løpet av dagen, håper ikke jeg var til for mye bry ute på banen :o Jeg hadde det hvartfall toppers med mine 50hk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok er bra treff, la andre bilmerker få kjøre fungerte utmerket. Takk til alle som deltok og alle dere som jobber for vi kan ha disse treffa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MYE gromt der i dag. Hatt en knallfin dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et strålende banekjøringstreff! :D Var første gangen jeg kjørte på banen og med en bil som absolutt ikke er bygd for bane (luft, camber osv) så funket det veldig bra! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en kjempe gøy dag. Kjekt att andre merker også får kjøre, virka som det meste gikk på skinner. Første gang på bane .. Hjalp godt på med instruktør :)

 

Må legge til en noe ubehagelig opplevelse, det gjelder han som hadde baneførerkurse. Jeg gikk bort å spurte han hvordan jeg skulle gjøre ang instruktør og hvem jeg skulle snakke med.. I det han skal til å svare så kommer det 2 personer bort til han å sier hei. Det ender med att fyren ignorerer meg totalt å bare snur seg. Noe så arrogant holdning er det lenge siden jeg har opplevd , om det noen gang har skjedd.. Om han er topp medlem i gatebil eller jobber i Nordsjøen eller for den del er kongen så oppfører en seg ikke sånn.

Det var ikke bare jeg som reagerte på situasjonen.

Beklager langt innlegg men klarte ikke slutte å irritere meg før jeg fikk det ut.

 

 

Utenom dette , kjempe gøy treff å creds til alle som var med å arrangerte treffet.

 

Ps: jeg glemte å komme å betale for "l" en jeg mista.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff ja. Selv om jeg "jobba" der. Satt "lysvakt" på bakre langsletta ned mot angsten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom meg sent nedover, men hørte det var mye folk og god stemning allerede fra starten av.

Var mye fint å se på selv så sent som når jeg var der så moro å få med seg det lille som var :)

 

Creds til de som står på og stiller opp for gjennomføringen! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe flott treff, litt uggent med skilt biler sammens lisens biler men utrolig mye kjøretid . Ikke ofte en kjører 55 runder på 2 timer :) Supert treff som må gjentas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilen motor stod det i den Svarte a4 sedanen med hvite felger og bur? VR6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2,7 bt vel?

 

Ok synes det var litt annen lyd i den en de andre 2,7bt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så to IC'r på sidene på den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut til å være en RS4 motor. Kul bil, med mange interessante løsninger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er Jan Aimar Kostøl sin bil du snakker om;) Det er en 2,7 bt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.