Pusse ned rustent hengerfeste?

Anbefalte innlegg

Har selv en bil med veldig rustent hengerfeste, og har jo lyst til å fikse dette, og kom over tråden din.

Så der at du nevnte sandblåsing, er det trygt? Jeg jobber på en fabrikk som produserer ovner, og der har vi sandblåser som blåser av støpesand når delene er støpt. Den blåser med stålsand, går dette bra på et hengerfeste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke gidder å pusse kan du jo plukke det av og levere det til meg. Evnt kjøpe deg strip all og ei tønne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv en bil med veldig rustent hengerfeste, og har jo lyst til å fikse dette, og kom over tråden din.

Så der at du nevnte sandblåsing, er det trygt? Jeg jobber på en fabrikk som produserer ovner, og der har vi sandblåser som blåser av støpesand når delene er støpt. Den blåser med stålsand, går dette bra på et hengerfeste?

 

Det går sikkert strålende. :) Jeg er ferdig med mitt. Rusta satt inni stålet, så jeg gadd ikke å styre noe mer med det. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv en bil med veldig rustent hengerfeste, og har jo lyst til å fikse dette, og kom over tråden din.

Så der at du nevnte sandblåsing, er det trygt? Jeg jobber på en fabrikk som produserer ovner, og der har vi sandblåser som blåser av støpesand når delene er støpt. Den blåser med stålsand, går dette bra på et hengerfeste?

 

HVis du har tilgang på den på jobben så er det bare å blåse hele dritten, og få grunnet/lakket det med en gang etterpå.. Blåsing er jo helt knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får glatt Hammerite også, funker knallfint på alt fra fjærbein til calipere, i hvertfall! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.