Anbefalte innlegg

Er så sinnsykt fett å se på! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig rått! Må sei det så bra ut når han landet med bilen, haha :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er alle folka og andre biler hen? Nesten litt skummelt å se en så stor by lagt øde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke i universal studios?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fet film, men synes de fokuserer litt mer på stilige kameravinkling og effekter enn kjøringen. Det er helt klart at det er satt MYE penger inn i å produsere denne filmen, bare det å stenge av deler av byen koster nok sitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke i universal studios?

 

Nei, det er downtown San Fransisco

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å det må jo koste penger å stenge av byen sånn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er downtown San Fransisco

 

Ikke værst å få stengt av så mye av byen for å lage film :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig når alt er planlagt og regissert ned i minste detalj og det må flere titalls forsøk for å få til alle scener.

Typisk amerikansk fake reklame jippo av dimensjoner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjedelig at det ikke er filmet i en go ja. Men likevel heftige greier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en annen bil som kjører på filmen på 1.42min;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke penger er noe problem for de der...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bare en vei disse Ken Block filmene.....nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære vene, det er og har alltid vært bare entertainment. Hva så om det må filmes flere ganger? Det er jo dritkult å se på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære vene, det er og har alltid vært bare entertainment. Hva så om det må filmes flere ganger? Det er jo dritkult å se på :D

 

Enig med deg :-) drit rått er det, og uansett få alle de sladdene til og klaffe på ett forsøk i de hastighetene der går ikke uansett :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle sladdene er vell ikke ikke akkurat første forsøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååå BUHU han klarte ikke alt på første forsøk. Skandale! Herregud.

 

Skulle likt å se dere sytere over her gjøre det bedre. Kom igjen liksom... Kjøp dere noen kameraer og sett i gang. Sikkert noen naturtalenter uten sidestykke alle sammen. Hollywood here you come. Klarer sikkert å knekke noen verdensrekorder på første forsøk i samme slengen også. Hva med stavsprang og 100meter sprint? Ikke noe problem! Faen for noen amatører de andre i verdenseliten er liksom, som må drive å ØVE. Løpe flere ganger før de får det til skikkelig... PØH!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle sladdene er vell ikke ikke akkurat første forsøk :)

 

Gratulerer...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååå BUHU han klarte ikke alt på første forsøk. Skandale! Herregud.

 

Skulle likt å se dere sytere over her gjøre det bedre. Kom igjen liksom... Kjøp dere noen kameraer og sett i gang. Sikkert noen naturtalenter uten sidestykke alle sammen. Hollywood here you come. Klarer sikkert å knekke noen verdensrekorder på første forsøk i samme slengen også. Hva med stavsprang og 100meter sprint? Ikke noe problem! Faen for noen amatører de andre i verdenseliten er liksom, som må drive å ØVE. Løpe flere ganger før de får det til skikkelig... PØH!!!

 

Gi meg bilene, beskjed om at penger ikke er et problem, noen gode dager å bli kjent med den, så skal jeg faen meg klare å kjøre samme som han barbie Ken.

 

Det mest imponerende med filmen er jo at de har klart å stenge av så store deler av SF, for å la en bil kjøre "rally" rundt der, ikke selve kjøringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lettspydd underholdning......imponerer mere Alm-brødrene enn Barbie-Ken.:shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg bilene, beskjed om at penger ikke er et problem, noen gode dager å bli kjent med den, så skal jeg faen meg klare å kjøre samme som han barbie Ken.

 

Det mest imponerende med filmen er jo at de har klart å stenge av så store deler av SF, for å la en bil kjøre "rally" rundt der, ikke selve kjøringen.

 

Samme her, men så har det seg nå en gang slik at Kenny From The Block faktisk HAR bilene, penger er ikke noe problem og han har hatt flere gode dager å bli kjent med bilen, mens du er en rørlegger i Askim og jeg er en elektriker i Oslo.

 

Vil du ha det, må du jobbe for det! Kommer ikke rekende på ei fjøl for alle dessverre.

 

Og om du tror Ken Block bare har fått alt rekende på ei fjøl, kan du jo kikke på wikipediasiden om DC shoes og se hvem som startet opp det i 1993

 

http://en.wikipedia.org/wiki/DC_Shoes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååå BUHU han klarte ikke alt på første forsøk. Skandale! Herregud.

 

Skulle likt å se dere sytere over her gjøre det bedre. Kom igjen liksom... Kjøp dere noen kameraer og sett i gang. Sikkert noen naturtalenter uten sidestykke alle sammen. Hollywood here you come. Klarer sikkert å knekke noen verdensrekorder på første forsøk i samme slengen også. Hva med stavsprang og 100meter sprint? Ikke noe problem! Faen for noen amatører de andre i verdenseliten er liksom, som må drive å ØVE. Løpe flere ganger før de får det til skikkelig... PØH!!!

 

Trudde det var lov til å si ting jeg ;)

Men er jo ENDEL her som er ekstremt hårsåre og ikke tåler å høre noe annet en det dem selv mener.

Detta blir for dumt !!!

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde det var lov til å si ting jeg ;)

 

Det trodde jeg også, så da gjorde jeg nettopp det.

 

Detta blir for dumt !!!

 

Jeg får ikke lov altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.