Anbefalte innlegg

Er enig i att kjøringa er organisert osv. Men og kalle Ken Block for "barbie-ken" blir for dumt.

 

Karen har nok mer talent en mesteparteb her på forumet noensinne kommer til og få.

 

Og de som sier de klarer og kjøre som han, bare de har nok penger /sponsorer osv, trur eg driter seg ut temmelig godt om de prøver. Han har nok av timer bak rattet for å straffe mesteparten i kjøring her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg bilene, beskjed om at penger ikke er et problem, noen gode dager å bli kjent med den, så skal jeg faen meg klare å kjøre samme som han barbie Ken.

 

Det mest imponerende med filmen er jo at de har klart å stenge av så store deler av SF, for å la en bil kjøre "rally" rundt der, ikke selve kjøringen.

Det skulle jeg likt å sett..: rolleyes At du passerer rundt en kjegle med fronten i like høy hastighet som Ken, men nøyaktighet på 5cm+- uten å røre den, gjentatte ganger på rad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle jeg likt å sett..: rolleyes At du passerer rundt en kjegle med fronten i like høy hastighet som Ken, men nøyaktighet på 5cm+- uten å røre den, gjentatte ganger på rad.

 

Still med bil, så skal det fint ordnes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå kjøring, helt klart.

Sier vel seg selv at det kreves litt trening her får å få til dette, ellers er det nok mange som lever i en drømmeverden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med å kalle ham for "barbie ken"? Store i ord er noen også ser jeg :)

 

Noen som er LITT sjalu eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøy å se hva "proffene" i klubben sier nå. Er som regel flere grunner til at han kjører de fleste sekvensene flere ganger ;)

 

artikkel her: jalopnik

 

Noen som spør hvorfor han ikke klarer seg med ett forsøk når han filmer gymkhana.

 

This is a simple but good question that we hear often. It boils down to four things: camera coverage, tires, distances between location and the need for practice.

 

CAMERA COVERAGE: Most shots are done within 2-4 takes, a lot of times we want to reshoot because we don't like the shot, or that Ken did something different than the camera operator was expecting and lost the car in the frame. But even if the filmers nailed every shot, you would need 15x the crew and cameras and that is just cost prohibitive.

 

TIRES: No tire in the world would last for 6-8 minutes of intense hoonage.

 

LOCATIONS: As anyone will tell you who knows SF well, we jump from location to location for some of the shots, meaning there would be a lot of boring straight road transits if we didn't. Granted there is the option to build and design a course, but again, that would be bloody expensive and not as cool as using organic obstacles that KB has to figure out instead of engineer to work. Make sense?

 

PRACTICE: A lot of the stuff in these videos Ken had never tried before. You can't really practice a jump drift in a parking lot. Quite frankly, we had no idea how it was going to end up, and while I'm sure Chuck Norris would just go flat and suffer the consequences, some times a prudent 7/10s first attempt is needed for mere mortals. The misconception is the Ken is taking 10 runs cause he can't do it. The truth is the first run or two is a bit reserved so not only can he get a feel of the trick, the camera operators understand what he will be doing. Then the next takes is Ken being a perfectionist and wanting to not be 5 inches from a cone, but 2 inches.

 

Lettspydd underholdning......imponerer mere Alm-brødrene enn Barbie-Ken.:shf:

 

De er vel langt unna å ha den kontrollen som Ken Block har over sin bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma faen om Ken Block bruker flere forsøk and whatnot...

 

Må bare si at jeg gleder meg til noen får en ide å lage AlmKana jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten litt gøy å lese hvor kjepphøy enkelte skal vær.. om man får til noe på forza eller need for speed som ligner på dette betyr det ikke att man kan sette seg bak rattet og gjør det samme og få det til på første forsøk.

må nesten bare flire litt jeg : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten litt gøy å lese hvor kjepphøy enkelte skal vær.. om man får til noe på forza eller need for speed som ligner på dette betyr det ikke att man kan sette seg bak rattet og gjør det samme og få det til på første forsøk.

må nesten bare flire litt jeg : haha :

 

Nja, om du sikter til meg, så spiller jeg verken forza, eller nfs, ei heller andre bilspill. Og ikke har noen påstått at de ville fått til alt på første forsøk, eller i en singel tagning.

Jeg har ikke påstått at jeg ville kjørt fra han i et Rally løp ute i skauen, for det har jeg aldri prøvd. Da kan man jo brått dra i et tre eller noe.

 

Men 4x4 på asfalt. Gjerne det, jeg stiller med glede til utfordringen. :) Broombroom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en annen bil som kjører på filmen på 1.42min;)

 

Hvor får du det i fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, om du sikter til meg, så spiller jeg verken forza, eller nfs, ei heller andre bilspill. Og ikke har noen påstått at de ville fått til alt på første forsøk, eller i en singel tagning.

Jeg har ikke påstått at jeg ville kjørt fra han i et Rally løp ute i skauen, for det har jeg aldri prøvd. Da kan man jo brått dra i et tre eller noe.

 

Men 4x4 på asfalt. Gjerne det, jeg stiller med glede til utfordringen. :) Broombroom!

 

Merkelig du ikke har fått et fabrikk sete med et slikt kjempe talent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig du ikke har fått et fabrikk sete med et slikt kjempe talent.
Fabrikksete i "kontrollert herjing"? Er nok mange her inne som kunne fått det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjører litt annet enn kun sånn gymkhana-kjøring også.. rallycross, wrc osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, om du sikter til meg, så spiller jeg verken forza, eller nfs, ei heller andre bilspill. Og ikke har noen påstått at de ville fått til alt på første forsøk, eller i en singel tagning.

Jeg har ikke påstått at jeg ville kjørt fra han i et Rally løp ute i skauen, for det har jeg aldri prøvd. Da kan man jo brått dra i et tre eller noe.

 

Men 4x4 på asfalt. Gjerne det, jeg stiller med glede til utfordringen. :) Broombroom!

 

Lettvindt å være breial når du vet at du aldri kommer til å måtte stå for det:)

 

Hva er det folk ikke skjønner?

Tror dere virkelig han lager disse videoene for å prøve å overbevise folk om at han er best i verden? Tror dere ikke han også skjønner at man kan se sporene etter flere forsøk? Han prøver bare å lage kule filmer som INGEN ANDRE gjør, og det får han til faen meg så flott...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, om du sikter til meg, så spiller jeg verken forza, eller nfs, ei heller andre bilspill. Og ikke har noen påstått at de ville fått til alt på første forsøk, eller i en singel tagning.

Jeg har ikke påstått at jeg ville kjørt fra han i et Rally løp ute i skauen, for det har jeg aldri prøvd. Da kan man jo brått dra i et tre eller noe.

 

Men 4x4 på asfalt. Gjerne det, jeg stiller med glede til utfordringen. :) Broombroom!

 

Det er ikke så ille å plante bilen godt inni en byggning som i San Fransisco altså ? Om man skulle være uheldig mener jeg :P Kan jo liksom miste "kontrollen" :)

 

Hihi :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så ille å plante bilen godt inni en byggning som i San Fransisco altså ? Om man skulle være uheldig mener jeg :P Kan jo liksom miste "kontrollen" :)

 

Hihi :D

 

Det hadde jeg nå ingen planer om. Men bil på grusveier i høye hastigheter med trær rundt (rally, wrc osv) er jo faktisk skummelt. Så kudos til alle de som tør det ^^,

Miste kontrollen vil jo være veldig teit i en storby, kan fort bli dyrt. Men det har vi jo sett masse tilfeller av før på nettet hvor amatører skal herje rundt med supersportsbiler. :D

 

Lettvindt å være breial når du vet at du aldri kommer til å måtte stå for det:)

 

Neinei, for all del. Brått er det jo noen som stiller med bil og sted :evil: Og breial har jeg da ikke prøvd å være. Det passer seg dårlig å prøve å skryte på seg noe man ikke kan stille opp i forhold til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan stille med en drift-regga bil til meg? Tenkte at siden jeg fikk greit med kontroll på Merca de to-tre årene jeg hadde den, så kunne jeg utfordret Aasbø til duell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Janteloven.... :)

Amén!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

while I'm sure Chuck Norris would just go flat and suffer the consequences, some times a prudent 7/10s first attempt is needed for mere mortals

LIkte dette svaret jeg :)

 

Filmene til Ken Block er rå uansett om de er tatt i ett opptak eller flere. Dette vil kanskje komme som en stor overraskelse på flere kritikere her; men tror ingen Hollywood-filmer er tatt i kun ett opptak. Likevel så syns vel kanskje folk at en spillefilm kan være bra og underholdende? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.