19" med eller uten dekk (ikke Nankang) kjøpes - gjerne oppussingsobjekter

Recommended Posts

Har et sett med CCW classic Smoothies. i 18x9 og 18x10 et 25 på begge. kjørt 50km max me dem. brukt en helg på rudskogen. selges til fordel for nye felger og me såppas høy prisklasse på nye felger så må disse selges får å få inn litt kapital.

ønsker 22.000 med dekk. står 205.40 framme og 215.40 bak.

Er vell kanskje ikke akkurat det du er ute etter, men kan si så mye som att du finner ikke noe like sett i skandinavia som jeg vet om for øyeblikket.

Én tomme mindre enn jeg egentlig vil ha, og uansett feil boltsirkel og helt feil prisklasse. De er kule, men ikke noe sånn jeg er ute etter nå:)

Har felger til salgs, TSW Croft 8x19 ET45. Står nankang ns2 sommerdekk på de nå. Men de kan jeg eventult ta av :P

Felgene er pene, men litt for smale for min del:)

Én tomme mindre enn jeg egentlig vil ha, og uansett feil boltsirkel og helt feil prisklasse. De er kule, men ikke noe sånn jeg er ute etter nå:)

Felgene er pene, men litt for smale for min del:)

Hehe, ser den :-)

Opp igjen. Ingen som har noe kult, spesielt eller litt sjeldent de vil bli kvitt? Er som sagt veldig ladd for å pusse opp litt felger i vinter!

Kommer helt an på prisen, og helpolerte felger er egentlig ikke noe jeg er ute etter. Men pris?

Kommer helt an på prisen, og helpolerte felger er egentlig ikke noe jeg er ute etter. Men pris?

Kan få dem for 15k med dekka som sitter på.

Skal ha det i bakhodet, men for den prisen er det nok mange andre som frister som ikke trenger å lakkes. Det var ihvertfall mer i min gate enn mange andre tidligere forslag:)

Skal ha det i bakhodet, men for den prisen er det nok mange andre som frister som ikke trenger å lakkes. Det var ihvertfall mer i min gate enn mange andre tidligere forslag:)

De er jo nyoppusset! Trenger ikke lakk:p

Du får si ifra ;)

Faktisk mer enn bare litt lyst på dine, Anders. Du får gi meg en god pris, så er det ikke umulig:)

De er jo nyoppusset! Trenger ikke lakk:p

Du får si ifra ;)

Jeg veit, men vil ikke ha helpolerte felger, og poenget var jo også at det blir å feil å lakkere nypolerte felger:p

Det skal du ikke bry deg noe om:) er du eieren av felgene, gjør du som du vil! Om noen andre før deg har brukt mange tusen på å få de polerte, har ikke det noe å si for deg, hvis du vil ha de i en annen farge ;) Hehe. Jeg vurderte å legge på litt klarlakk med et hint svart i. For å få de litt mørkere. Men det var før jeg bestemte meg for å sette på 18" igjen.

Kjøp dem :) skål!

Vel, pris, bredde og innpress? Sikkert litt smale ettersom du har hatt de på en Golf 6? :)

Det skal du ikke bry deg noe om:) er du eieren av felgene, gjør du som du vil! Om noen andre før deg har brukt mange tusen på å få de polerte, har ikke det noe å si for deg, hvis du vil ha de i en annen farge ;) Hehe. Jeg vurderte å legge på litt klarlakk med et hint svart i. For å få de litt mørkere. Men det var før jeg bestemte meg for å sette på 18" igjen.

Kjøp dem :) skål!

Nei, det er sant, men det er fortsatt den hersens samvittigheta som sikkert slår inn:p

Skal uansett ha det i bakhodet:)

Dessverre, alle de med replica av LM gjør at jeg ikke har lyst på de:p Designet er rett og slett blitt oppbrukt.

Kom med et bud, så kan vi se hvor vi ligger ann i løypa :)

Skal tenke litt på det og komme tilbake til deg på PM:)

Har et sett RH Porsche Turbocup replica!

8,5x18 et 46

Boltsirkel er 5-130, men kan medfølge 20mm ombygningsspacer til 5-112.

Pris 8000,-

ImageUploadedByTapatalk1349681487.220314.jpg

Kanskje du bør spesifisere litt mer hva du er ute etter da ;)

Mange av de som er postet her er jo innafor hva du skriver i første posten :P

Ikke ordinære felger, helst ikke replica, ikke falske skrudde, litt breiere enn 8", gjerne delte, gjerne OEM, helst 19". Stort sett det som står ellers i tråden her, som du sikkert alt har lest.

Er ute etter alt fra konkave felger til felger med eller uten kant. RH Twist og RS whatever replica med sprekker er ikke interessant av overnevnte grunner.

Edited by Mads Kristian Fossen
Leif